LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

dogtor ole hyvä..mie nyt laitoin 60 asteen ohjelman pyörimään..jotenkin koiran karvaa on tonne koneeseen eksyny..mistähä johtus :eek:
rupee pikkuhiljaa ärsyttämää nuo elukat kun joka paikassa on karvoja..vaikka puistelis miten vaatteet enne kun koneeseen laittaa..varmaan on ajettava nuo elukat kaljuiks :eek:
 
hitto,mitä mie keksin tälle viikolle ruokaa..ärsyttää ku aina saa olla miettimässä mitä syötäs..ja kaupassakaan ei kehtais joka päivä juosta.venlalle on kyllä tänään maitoa käytävä..

tyty nukkuu ulkona,söikin toooosi hyvin..1kuution lihaa 2kuutiota patattia ja 1kuutio muuta kasvista..+sitten vielä puol purkkia persikkaa,ja 80ml maitoo.
ite söin lauantaista jauhelihakeittoo..mie voisin vaik keitoilla elää..toiset taas ei..tai syö isäntä mitä eteen laitetaa.
 
meilläkin on sitä karvaa :)
ja vielä kun pitää aina tuon nartun pissi patjaa ja lakanoita pestä nii ois hyvä putsata se kone,vaik aina niiden pesun jälkeen oon koneen pyöräyttäny tyhjillään 95 asteessa..
 
onpa venla syöny paljon :LOL: no antton kyl vetäs purkin pe-po sosetta ja joi 200ml maitoo ja nyt nukkuu..
mä arvelin jos tekis muusia ja lenkki kastiketta,sit ku kuiteski sitä lenkkiä jää nii tekis keiton..sit en tiiäkkää mitä syötäs..varmaan pastaa ja jauhelihakastiketta,eli jauheliha+dolmio pasta kastike :LOL:
 
dogtor meillä tuo yks kissa on ruvennu kuseksimaan sisälle..eilen aamulla vanhempi tyty tuli sanomaan et oli pissiny hänen päiväpeitolleen joka oli ylltys yllätys lattialla..sitten miun kissa tekee aina tonne pesuhuoneen lavuaariin pissit ja sonnat..ihan hyvä et sinne tekee..sitten on vaan kuurattava kloritilla allas.
 
:LOL: hyvä kissa..meillä kun tuolla nartulla on niitä pidätys ongelmia öisin..on siihen lääkkeetkin,mut jos ukko ruokkii koirat niin se aika usein unohtaa ataa ne lääkkeet,sit aamulla haisee hirvee pissi koko kämpässä..parhaillaan tolle sai antaa 7lääkettä päivässä,ny on vaan 3 koko lopun iän..ei oo onneks kalliit lääkkeet..4kk on 15e..
 
just just taisit joskus mainita tosta pidätys kyvyttömyydestä..miekin oon noitunu täällä et minähän kauniina päivänä kusasoo joku kissa sänkyyn..nimittäin tuo vanhin kissa on niin mustasukkanen ja sit jos joku sitä vanuttaa enempi niin siltä voi oottaa ihan mitä vaan..
 
klinikalla on sopimus lempääläisen firman kanssa--verna oy--eli koiruli jäi sinne klinikalle josta noutivat sinne lempäälään ja toimittivat tuhkat meille postitse.
taidan keväällä haudata ne tuonne puutarhaan tontin reunalle ja istuttaa siihen jonkun puun...
 
Tilda :hug:

Mä sekoilin ton laihislistan kanssa, se suluissa oli se tavotepaino :headwall: :headwall: Ja mä sekotin sen lähtöpainoksi...
Oon makeenhimoon syönykin mandariineja. Suklaat on syöty :whistle:
PAKKO lopettaa tuo makeen mässytys...
Kohta soittaa Hussein mulle siitä Papasta... IIK!!! Ja perjantaina on sokerirasitus.. Kun nyt toisesta sais ees puhtaat paperit, peukut pystyyn kamut!!
Se hammalääkärikin on tilaamatta.....

 
mammoliino ei me sitten otettukaan sitä verkkoa mukaan kun siljalle ois jääny tosi pieni tila olla kun tuo meidän vaunukoppa on niin pieni ja ne verkon reunat vei niin ison tilan. kokeiltiin sitä täälä kotona, niin ei tykänny olla siinä. meillä onneks on tuo kaukalopussi, niin hyvin tykkäs siinä olla ja kakalossaan istuskella. tosin jos ois ollu vähän pienemmästä vauvasta kyse niin olisin laittanu kyllä sen kopan+verkon, oishan siinä mukavampi asento olla.
 
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Papa luokka 1 HUH!!!!! JIPPIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vähänkö mä pelkäsin, että pysyny sielä luokka 3 ja joutuu taas koepaloihin...
Ihana helpotus!!!
Nyt palkitsen jäätelökakulla, enkös saakin??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Papa luokka 1 HUH!!!!! JIPPIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vähänkö mä pelkäsin, että pysyny sielä luokka 3 ja joutuu taas koepaloihin...
Ihana helpotus!!!
Nyt palkitsen jäätelökakulla, enkös saakin??
tottakait saat palkita itsesäsi JÄÄTELÖKAKULLA, kyllä sen verran olet joutunut jännäämään. :D
 
voi että,minäki haluun jätskikakkua vilma-onni heitäs pala tännekki..
mua väsyttää ihan hirveesti,just sain anttonin nukkumaan ja tuo pikku likka on vielä reilun tunnin meillä..
sit pitäs tehä viel muusi ja makkarakastike :| ei jaksa..
 

Yhteistyössä