LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

sitä piti kysyä et haittaako ketään keskiviikon kaffittelijaa et meijän siiri ja minä ollaan vähän köhäsiä. molemmat ollaan ihan pirteitä mut kummallakin joku kurkkua kutittaa... voidaan istua vaikka eri pöydässä :LOL: paitsi jos tää tästä pahenee niin sit ei tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
sitä piti kysyä et haittaako ketään keskiviikon kaffittelijaa et meijän siiri ja minä ollaan vähän köhäsiä. molemmat ollaan ihan pirteitä mut kummallakin joku kurkkua kutittaa... voidaan istua vaikka eri pöydässä :LOL: paitsi jos tää tästä pahenee niin sit ei tulla.
ei mua ainakaan haittaa, vaikka just ollaan oltu kipeinä. :D
 
tildalle isot halit :hug:
tosiaan nätti idea se puun istutus.
meillä äidin koira haudattiin kesämökin pihalle,siellä kun tykkäs olla kesät:heart:

pesukoneista
meilläkin aina kone täynnä koirankarvaa.
välillä pyöräytän tyhjillään ja 95asteessa.
ainakin se auttoi kun kesällä toi kone haisi ihan hirveelle,meinaan että oksennus ja p**ka sekasin :x
en tiiä' mistä tuommonen hajuhaitta ilmesty...yäk yäk!
kuitenkin nyt yritän muistaa tiheämpää pyöräyttää sen tyhjillää.
onkos teillä muilla ollu koneissa tollasta haju vikaa?

pampersilta tuli tänää näytevaippa ja "maailma lapsesi silmin" dvd.
ainakit uo poju siitä videosta tykkäs,katteli melko tyytyväisenä :)
kai sen puhujan ääni oli kiva,tai jotain?!

muru tänään kääntyilly monet kerrat vatsalta selälleen,nyt tuolla kyljellään ja pitää varpaista kiinni.
on se niin ihana huomata että omistaa varpaat :D :heart:

minä painun syömää jottain :wave:
 
Anteeks siskot,ku en kerkee palstaileen teijen kans :ashamed: niskat on vaan ihan jumissa ja koneella istumisesta tulee pää kipeeks :/ ärsyttävää
tekstiä oliki taas tullu ja jotain sentään luinkin...
tildalle :hug:
V-O:lle onnea tuloksista
mitähän vielä?? :/ no hali :hug: :hug: ny kaikille joka tapauksessa...elkää unohtako mua :ashamed:
 
DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +/-0g, nyt 65,4kg*
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 69,5kg*
MIKERO (65kg) lähtöpaino 77,6kg viime kerrasta -1700g, nyt 73,8kg
MILEKO35 (75kg) lähtöpaino 95kg viime kerrasta +/-0g, nyt 96,8kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +1900g, nyt 85,7kg*
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta +/-0g, nyt 79kg*
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +600g, nyt 74,5kg
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +/-0g, nyt 70,5kg
ÄITYLI75 (80kg) lähtöpaino 95 kg viime kerrasta -1900g, nyt 93,1kg

Pikaisesti päivitystä tehty.
Kiljukaula kutsuu, pitää mennä. :wave:

 
sainpahan tehtyä sen ruuankin ja sain nukuttuakin..nyt taas tekis mieli pikkasen ottaa muusia ja kastiketta :p syöppö..
täältä puuttuu hirveesti porukkaa,siis vanhoja,missä kaikki vanhat on?vai eiks ne jaksa meiän juttuja?missäs mileko luuraa?
 
tin
Herhiläisten hömpät tosiaan :LOL:
Eipä mulla oikestaan mitää kirjootettavaa oo, kunhan ny tulin morjestaan. Oon ollu koulus lääkärin luennolla koko päivän. Ihan kiva luento. Tatu oli ukon kans kotona ja sitte ku ukko oli lähteny hommiin niin oli vieny Tatskan mummulaan. Mulla on kauhia aharistus ku meirän pitääs ostaa syöttis(TAHTOO TRIPPTRAPP:n!!!) ja kaks turvaistuinta. No istuimilla ei tosiaan oo vielä kiirus. Muttakun minä tahron Gracon cosmicin ja ukko sen ferrarin omaansa :LOL: niin eipä ne maksakkaa... Ukon autoon varsinki kelpais joku rupuunen mutta... Siis munhan autos täytyy olla huippulaatunen ja ennen kaikkia HIENO ;) Okei, oon lähärös likkojen kans kaffeelle, täytyy mennä tarjoamaan kaverille tiffiä ennen lähtöä ettei iske paniikki. (Niin Pituuli, mä kyselin istuumesta mutta ku me ei tosiaan päästä yhteisymmärrykseen....)
Ookkemoi :wave:

Niin ja ei me henkka sua unohreta! V-O: Onnea tuloksista ja kiitos kakusta :p
 
tin màkin oon pohojanmaalta.. Ihta veri virtaa suonissa :D Kiva lukea tuota murretta :D .. tulee vaan kauhia koti-ikàvà mutta eikòhàn sità pian sinnepàiin pààstà! :D Tàytyypàhàn kumminkin tunnustaa ettà en tiàrà mità tua tiffià ja ekku meinaa mutta eikòhàn tua flikka tuu pian sen selittàmàhàn :D:D
 
Tää mamma oli tänään vaateostoksille. Itelle etin housuja ja sukkia piti ostaa, mut kumpiakaan en sit ostanut. Yllättäen... Mut pojalle ostin 2 bodya, sukkia, housut ja H&M:ltä unipussin. Meillä on käytössä paksumpi unipussi ja ollaan oltu siihen niin tyytyväisiä, että ostettiin kesäpussiksi (se dinokuosilla oleva, ei Hello Kitty ;) ). Must ne koirakuosit oli ihkui. Mut paidoista oli koot loppu ja hupparin käytännöllisyydestä en vielä tiedä, en uskaltanut ostaa kun en tiennyt onko käyttöä. Mut onneks löyty kevätlakki koira kuosilla :D Kiva kerrankin löytää kivoilla kuvioilla olevia vaatteita, jotka sopii pojille. Tytöille tuntuu olevan niin paljon enmpi kaikkea söpöä ja kivaa.

....palattava takaisin makkariin nukuttamaan ja tutittamaan....
 
no jos tiffi on tissi niin mulle ainaki o eka kerta ku sen kuule :D Ekku voipi olla tosiaan eka.. ja ihan niin ku tuolta pààkallon pohojalta sellaasta muistaasin lapsuuresta jotaki siihe sorttihin :D Joo àlàkàà kysykò kuinka voin unohtaa oman kieleni... :ashamed: Niin siinà vaan kày.. Pirskutti sentàhàn :| Oon oikeee puupàà ;) Juu hyvàt yòt niille jokka maate menòò ja kaunihita unia ja oman kullan kuvia :D Kiva kiva... nàin ankeeks se elàmà on menny ett pitààà murteheilla itteànsà hauskuutta :D:D
 
tin
:D joo tiffi tosiaan on tissi, se ei kyl oo mikää murresana vaan meidän kaveriporukan oma. ku muut saa kaffia, niin tatu saa tiffiä. ja ekku on tosiaan eka. Heidi: mistä päin oot?
jaahas, jos palais huutikseen;)
 
nyt on pyykinkone pesty..on jo 4x pyöriny tänään :LOL: 1kerran sitruunahapolla,2kertaa tyhjänä ja nyt siel on pyykit :D pitäisköhän vielä kahvinkeitin vetästä tuolla?
jaahas jaahas,nyt täydellisten naisten pariin,hmm,mitähän söis samalla?oiskohan meil poppareita?daim suklaata ois,ja sit ois kyl paussi keksejäkin..no jospa mä vetäsen niitä kaikkia vähän nii ei tuu ongelmaa mitä syö :LOL: anttonkin on menossa jo näköjään nukkumaan,ohhoh..
 
ainiin,ois meillä sipsejäkin..tavallisia,sit vähäsuolaisia kierteellisiä,öö vihreitä pringlesejä ja grilli sipsejä :LOL: jokaisesta maistettu noin 10 :LOL: paitsi se pikku likka vetelee noita kierteellisiä puol pussia kerralla..
ja ukko toi täyden levyn daim suklaata :p mut mut nyt poppareta tekee :D hyvästi laihis :wave:
 

Yhteistyössä