LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Hmmm... mies näytti mulle äsken Amazon.com ja eBay:n, miten niistä ostetaan... sekopäähän toi kyl on, hyvästi ne vähätkin rahat! Ootteko huomannut mitä taivaita noi on? Huutonet on karkkirahaa noihin verrattuna :p :p
joo oon huomannu meinasin sieltä ostaa jo rattaat mut sain itseni hillittyä
 
Mitä te ootte mun miehestä täällä kirjotellu?? onko se käyny teilläkin nukkumassa? :LOL: :LOL:
Ihan liian tutulle kuulosti tuo vehtaus sängyssä.. :eek:

Perus sunnuntai hatutus päällänsä.. mä en tiiä miks aina sunnuntait jotenkin on vaan niin tylsiä..

Juho nukkuu pihalla. Ja ulkona onkin sinänsä aika kiva ilma, tosin tuulee ja on pilvistä, mutta on kuitenni kaks astetta lämmintä ja jotenkin sellanen lepposan oloin ilma..

Nii joo.. mies ei enään kelpaa meijän pojalle jos poika on vähänkin väsy ja sekös meitä nyt ihmetyttää..
Jos mies yrittää laittaa yöllä tuttia, Juho huutaa tasan niin kauan kun mä menen sen tutin laittamaan, sitte rauhottuu ja nukahtaa :eek:
Iltamaidon antajaksi mies ei kelpaa, huutaa vaan.. sama toistuu ennen päikkäreitä, Juho huutaa vaan jos mies koittaa maitoa tarjota, soseen antajaksi sentään kelpaa.. :eek:
Miehen syli ei kelpaa, mun sylissä sitten hymyilee mut kun mies ottaa niin alkaa kaamee huuto, nää tulee siis sillon jos Juho on vähänkään väsy. Mies ei myöskään kelpaa nukuttajaksi :headwall: :headwall:
On tietysti ihanaa että vauvani rakastaa mua noin paljon, mutta ei oo kamalan kivan tuntusta minusta eikä varsinkaan miehestä..
Sanoin kyllä ukolle, että siitäs sait, kun harvemmin sua kotona näkee. Töissä on tottakai oltava, mutta mitäs huitelee illatkin muualla, no toki, meillä rakennetaan, mutta onko niinäkin päivinä asuttava autotallissa tai jossain muualla kun ei rakenneta :headwall: urpo.. :ashamed:

Meen heittääs pyykit koneeseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Mitä te ootte mun miehestä täällä kirjotellu?? onko se käyny teilläkin nukkumassa? :LOL: :LOL:
Ihan liian tutulle kuulosti tuo vehtaus sängyssä.. :eek:

Perus sunnuntai hatutus päällänsä.. mä en tiiä miks aina sunnuntait jotenkin on vaan niin tylsiä..

Juho nukkuu pihalla. Ja ulkona onkin sinänsä aika kiva ilma, tosin tuulee ja on pilvistä, mutta on kuitenni kaks astetta lämmintä ja jotenkin sellanen lepposan oloin ilma..

Nii joo.. mies ei enään kelpaa meijän pojalle jos poika on vähänkin väsy ja sekös meitä nyt ihmetyttää..
Jos mies yrittää laittaa yöllä tuttia, Juho huutaa tasan niin kauan kun mä menen sen tutin laittamaan, sitte rauhottuu ja nukahtaa :eek:
Iltamaidon antajaksi mies ei kelpaa, huutaa vaan.. sama toistuu ennen päikkäreitä, Juho huutaa vaan jos mies koittaa maitoa tarjota, soseen antajaksi sentään kelpaa.. :eek:
Miehen syli ei kelpaa, mun sylissä sitten hymyilee mut kun mies ottaa niin alkaa kaamee huuto, nää tulee siis sillon jos Juho on vähänkään väsy. Mies ei myöskään kelpaa nukuttajaksi :headwall: :headwall:
On tietysti ihanaa että vauvani rakastaa mua noin paljon, mutta ei oo kamalan kivan tuntusta minusta eikä varsinkaan miehestä..
Sanoin kyllä ukolle, että siitäs sait, kun harvemmin sua kotona näkee. Töissä on tottakai oltava, mutta mitäs huitelee illatkin muualla, no toki, meillä rakennetaan, mutta onko niinäkin päivinä asuttava autotallissa tai jossain muualla kun ei rakenneta :headwall: urpo.. :ashamed:

Meen heittääs pyykit koneeseen...

siispä teillä on alettu jo vierastamaan, tuttua meillä kun m,ies on reissuhommissa

 
Ai vierastamaan :eek: :(
Anoppia tuo poika on kyllä vierastanu ihan pirteenäkin, oon ajatellu että vähän pelkää sitä ku anoppi kailottaa aina niin kovaan ääneen, sama appiukossa, mutta johtunee siitä että appiukko taas puhuu aikä möreellä äänellä.. :kieh:
No enpä osannu ajatella että tuokin vierastamista olis ollu isäänsä kohtaan, mutta niinhän se varmasti sitten on :'(
Hoidoksi siis yliannostus isää :D
 
Pupu: sitäpä, sitä juuri. Ei muuta kuin iskän hoiviin muutamaksi tunniksi. Minä olen ehdottanut miehelle että eikä se voisi mullekin tehdä tuonne autotalliin jonkun oman nurkan jossa voisin käydä polkemassa stepperillä ja tietenkin kuunnella biisejä täysillä :D olisi ihan kivaa rentoutumista meille naisillekin :D ja pääsisi pois mökistä :whistle:
 
Tuo ukko onkin tän viikkoa ollu keskiviikkoa lukuunottamatta lomalla, tänäänkin sain nukkua pitkään kun mies nous pojan kanssa kasilta, ei vaan tää viikonkaan tehokuuri oo tepsiny ja ens viikolla tiedossa on taas monta sellasta päivää kun Juho näkee isäänsä ehkä tunnin verran päivästä.. :|
Taidankin laittaa komennon päälle, että tässä talossa tulee ainakin viikon loma tuosta rakentamisesta... Rupee vaan multakin meneen herne palkoineen nenään, kun mihinkään uskalla yksin lähteä kun isä ei kelpaa...

Mäkin voisin tonne autotalliin kyllä vaatia jonkun oman nurkan, mihin voisin vetäytyä, mulle ei nimittäin ainakaan toi kuntoilu tekis todellakaan yhtään pahaa... :ashamed:
Meillä olis tuolla kyllä sellanen pelipöytäkin, mutta ei sillä yksin voi pelata, tarvis kaverin.. |O
 
Heidi Nuo sun 'oire' kuvailut kuulostaa ihan samalta kuin mitä meillä oli ennen ekan hampaan puhkeamista. Ja vauvathan saattaa oireilla tosi pitkään ennen kuin hampaat alkaa näkyä. Me tajuttiin, että hampaita oli tulossa vasta kun se oli puhjennut ja näky selvästi. Ja olin sentään epäilly ja yrittäny suuhun kurkkia monta kertaa.

Mie ilmoitin eilen että lähen pitkänäperjantaina koiran kanssa tunnin ajomatkan päähän. Siellä on rotuyhdistyksen järkkäämä yhteislenkkeily. Mie päätin ihan yksipuolisesti, että mies voi ihan hyvin hoitaa poikaa sen ajan. Vapaapäivähän se hälle on töistä joka tapuksessa. Saa tää mamma vähän omaa aikaa. Hetken mies kakisteli, mut hyväksy miun päätöksen kuitenkin. Kyllä kai nuo pärjää keskenään, vaikkeivat niin pitkää aikaa olekaan olleet ilman miun valvovaa silmää vielä :D
 
Meillä on vierastettu viime päivinä kummitätiä ja setää. Mutta yleensä jos antaa syliin ja itku tulee, niin sillon on vauvalla joko nälkä tai väsy. Hyvällä tuulella sitte hymyilee vieraankin sylissä ja viihtyy aivan hyvin. Täälläkin isi viihtyy jossain muualla kun kotona, nimittäin moottorikelkkailemassa.. Tänäänkin lähti 7.30 ja illalla tulee takas. Vielä ei ainakaan omaa isiä vierasta. Meillä typy heräs yöllä 3 tunnin välein syömään ja viimesen kerran klo 6.16 ja siitä lähtien oon ollu hereillä, tyttö nukkuu nyt vaunuissa ulkona. Väsyttäääää, joku ei menny illalla ajoissa nukkumaan..

Vaunuista tulikin mieleeni, että me asutaan rivitalossa ja tänä talvena välikatolta on kuulunu nakertelua ja rapinaa! Syksyllä kuulu sellasta kopsuttelua, ja paljastui että talitintti siellä koputtelee katon alla, mutta nyt tuo nakertaminen kuulostaa kyllä hiireltä tai rotalta. Ja äsken kun kävin vaunuja heilutteleen niin huomasin että aivan ku portaalla lumessa vaunujen vieressä olis hiiren jalanjälkiä!! Pikkasen iski paniikki että jos kiipeää vaunuihin, mutta en nyt viittiny alkaa toista repiin sisällekkään kesken unien. Täytyy toivoa parasta ettei sinne vaunuihin mitään pikkuisia unikavereita eksyis. :eek: Pitää vissiin soittaa talonmiehelle että tulee pyydystään ne.. Paitsi jos se on talitintti joka siellä nakertaa niin saa mun puolesta olla, se tuskin vauvalle pahaa tekee.. Huomenna tuskin uskallan ees vaunuja ulos jättää. :(

Minäki pääsin eilen pitkän tauon jälkeen ratsastamaan! Oli kyllä kivaa vaikka ihan vaan kentällä pyörittiin. Nyt on vähä paikat jumissa..

Piitulilta kyselisin että ootko sie aivan miut unhoittanut? :wave:

Ai niin, hyvää eilistä naistenpäivää teille kaikille! :flower: Meillä ei yllättäen naistenpäivää muistanu muut ku minä.... :kieh:

*muokkasin vähä, rupes hävettään kun aattelin että jos joku tuttu lukee... :ashamed:
 
Voi itku mun muistia... :ashamed: mun piti viel sanomani että ihan kuin Kiialla alahammas tulisi/olisi melkein läpi. Piru kun ei kunnolla näe saatika näillä nakeilla tunne :/ Kukas tulis varmistaa vinttaako mun silmät :wave: Joutenhan työ ootte kun ette palstallakaan ole :whistle: No toisaalta ompahan tääl palstalla rutkasti tilaa mun laadukkaille jutuille... Lukekaa sitte niitä kun palaatte sieltä jostain missä lienettekin :kieh:
 
Minsu mä käytän eemelin vaunuissa ulkona just noiden hiirien takia sitä hyttysverkkoa. Ei se ehkä estä niitä sinne pääsemästä, mutta ihan varmasti hidastaa! Kyll sen saa ainakin noihin oraksen vaunuihin niin tiukasti, että ei sinne pääse.
 
Tuutilulla unohda silmät, ota käteen tuntoaisti!
Nääs - jaahas , minä kai pesin ja desinfiseerasin kännyt ja kokeilin hammasrivistöä ;)
Kyllä se naskali mukavasti äipän sormeen napsahti ...
Lienenkö taaaaaaaas karsee äiti ...
Kylään ois pitänyt mennä jo klo 14, täällä vaan Viu paapaaa , varmin tapa saada pitkät päiväunet on sopia joku meno , ja sitten .... no onneksi on vielä ymmärrystä vauvaperheille.

aamulenkillä oli muuten somaa kun muistin jopa ne arskat ottaa mukaan Viulle - ja olivat tutin kans sävysävyyn mintunväriset molemmat - tutti ja aurinkoklasit.
Että huomiokaapas tää tyyliseikka myös vauvoja pukiessanne :LOL: :LOL:
Vaan oli söpö pimuli ...

Ja kiljuminen tai karjuminen on meilläkin kehissä - ilmeisemmin äänen kokeilua ja osin pitkästymistä, kun ei meän leidi vielä pääse etenemään minnekään ... yritin jumppauttakin kamun neuvon mukaan (tosin ensin en hiffannut tätäkään, mammadementia kun on valloillaan ) kääntelin vaihteeksi vastakkaisesta kädestä pitämällä masulleen - hiiioppppiaaaa tyylillä. Ensin meinasin tehdä just äenpäen eli päinvastoin ...

Nyt sataakin Oulussa lunta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Tuutilulla unohda silmät, ota käteen tuntoaisti!
Nääs - jaahas , minä kai pesin ja desinfiseerasin kännyt ja kokeilin hammasrivistöä ;)
Kyllä se naskali mukavasti äipän sormeen napsahti ...
Lienenkö taaaaaaaas karsee äiti ...
Kylään ois pitänyt mennä jo klo 14, täällä vaan Viu paapaaa , varmin tapa saada pitkät päiväunet on sopia joku meno , ja sitten .... no onneksi on vielä ymmärrystä vauvaperheille.

aamulenkillä oli muuten somaa kun muistin jopa ne arskat ottaa mukaan Viulle - ja olivat tutin kans sävysävyyn mintunväriset molemmat - tutti ja aurinkoklasit.
Että huomiokaapas tää tyyliseikka myös vauvoja pukiessanne :LOL: :LOL:
Vaan oli söpö pimuli ...

Ja kiljuminen tai karjuminen on meilläkin kehissä - ilmeisemmin äänen kokeilua ja osin pitkästymistä, kun ei meän leidi vielä pääse etenemään minnekään ... yritin jumppauttakin kamun neuvon mukaan (tosin ensin en hiffannut tätäkään, mammadementia kun on valloillaan ) kääntelin vaihteeksi vastakkaisesta kädestä pitämällä masulleen - hiiioppppiaaaa tyylillä. Ensin meinasin tehdä just äenpäen eli päinvastoin ...

Nyt sataakin Oulussa lunta.
pitää taas kokeilla.. ainakin sitte miä ne hampaat löydän kun tuo minua joskus puree :LOL:
 
täälä kans tämänpäivänen miehenkoulutus- tehtävä suoritettu! lähetin sen äsken hakeen mulle makuunista leffan ja sitten pizzerian kautta kotiin (saa ottaa tällä kertaa lätyn myös itselleen). jos tehtävä suoriutuu moitteitta ja ukko on pian takasin kyseisten tuotteiden kanssa niin enkös minä sillon oo ansainnu muutaman tunnin herkutteluhetken vaan itselleni? onhan tuossa ollu mulla kova tekeminen että saan sen tollalailla toimimaan...että kai tästä jotain kiitosta saa?!? ;)
 

Yhteistyössä