LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Munkin on pitänyt tänään kysellä, että missäs Mileko on? Vai puhuikohan joku, että siellä taas pätkii linjat :headwall: ?

Henkalle :hug: ! Se on kamala tauti :eek: . Mulla on jokaisesta vauvasta ollut jonkun asteisena, tällä kertaa lievimpänä :) kop kop, ainakin vielä. Kuuriin en silti ole joutunut turvautuun. Kerrankin kumminkin päivän horkassa tärisin jne. Nytkin pariin kertaan on jomottanut päivän tai pari ja iho jo mennyt punaseksi jostain kohtaa, mutta ei kuumetta ole pukannut. Se pelkkä jomotuskin tuntuu jotenkin niin kokonaisvaltaisesti, huoh.

Voisko tuolta aijaasta sitten valita sen ison kuvan?

Mies haluu tähän koneelle ja mäkin meinasin jo tohon sohvalle nukahtaa, joten kait mä häippäsen maate |O . Saunakeikka muuten onnistui taas, tuo vauva näyttää tykkäävän katella, kun muut saunoo :) . Helpompi vielä saunoa näin, kuin että ottais sitä sen enempää saunakaveriksi :ashamed:

Hyvää yötä naikkoset :) zzzzzzzzzzzzzzzz
 
Hitsi, mun tuli just mieleen, etten oo niitä vaatekutsuja muistanut kysellä :headwall: , siis niitä englantilaisia. No, ehkä mä ehdin vielä :kieh: . Joko V-O pidit kutsut?

Ja voe ei, meillä huudetaan tuolla jo |O !!!!

 
Systeriä mäkin kaipailen...minne se Mileko on hukkunut?

Meillä kans kiukku,kränä päivä ja oikee sylivauva.Ruoka ei oikein maita ja iltapuuron aikaan vaan huuuuuusi ja huuuuusi..sit annoin panadolia niin tuntu hiukan helpottavan,ainakin maidon sai juotua toinen.Saa nähdä koska herää syömään kun ei menny puuroo kun pari lusikkaa.

Sainpa vihdoin laitettua huutikseen paketin,ainoo vaan et siitä puuttuu vielä kuvia kun en saanu laitettua.Iso homma tossa kyllä.

Meil on muuten takuu varma keino millä Pessi herää päikkäreiltä..jos vähänkään itteeni pitkäkseen laitan sohvalle niin heti alkaa huuto vaunuista,siis oikeesti joka kerta!!!Tänään yritin lukee kirjaa,sain kannen avattua niin alko huuto...Ja nyt mun Torey Haydenin kirja odottaa tuola lukemista mutta kun mä en jaksa iltasin enään lukee..ei jaksa keskittyä mihinkään.

Nyt taidankin unille siis painua.

Ainiin,Rontti...tällain hyvissä ajoin (et keretään vekslaan moneen kertaan ;) ) että siis millä aattelit et kesällä lähetään liikenteeseen..Mietin tos kun mä ainakin otan vaunut ja matkasängyn mukaan+ sit kaikki muut tavarat..hmm...
 
Tuuti: En mä siitä muodista tiedä. henk. koht pakkomielle :D Musta simppelit printtikuviot yleensäkkin on kivoja. Tahtoo sinne robin hoodiin. Missähän on lähin....

Rontti: Voi valita myös ison kuvan. Mä valitsin sen linkin (kerhossa). Palstalla se pieni kuva on kivempi. Kerhossa se ei oikeen toimi.
 
Tuuti En edes tiedä mikä on lähin. Kaikki on joka tapauksessa kaukana. Maxi täältä löytyy. Näkyy olevan samaa ketjua. Täytyykin käydä kattoo. Yleensä en kyllä sieltä oo löytänyt mitään kivaa.
 
Eetu kans kiljuu ja karjuu kokoajan.. muutaman päivän sisään oppinut uuden jutun :) Ja silloin se sitä kaikista eniten tekee kun makaa masullaan lattialla ja jalat käy hullua vauhtia, mut eteenpäin ei pääse.. :D
Eetulla olis viikon päästä tiistaina nimipäivät.. ja mähän tietty ajattelin tehdä kakun ja kutsua lähimmät kakku-kahveelle.. Onks idiksii millatteen kaakkun väännän??
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisunen:
Eetu kans kiljuu ja karjuu kokoajan.. muutaman päivän sisään oppinut uuden jutun :) Ja silloin se sitä kaikista eniten tekee kun makaa masullaan lattialla ja jalat käy hullua vauhtia, mut eteenpäin ei pääse.. :D
Eetulla olis viikon päästä tiistaina nimipäivät.. ja mähän tietty ajattelin tehdä kakun ja kutsua lähimmät kakku-kahveelle.. Onks idiksii millatteen kaakkun väännän??
sinisillä kruunuilla totta kai :LOL: :ashamed: miä tungen niitä nykyään joka väliin ja jokaiselle :LOL:
 
mut nyt nukkuu... menin jo olevinaan äsken mut vessareissun lomassa kurkkasin viel tänne :whistle: juu en ole yhtään kiinni täs palstassa.

Aamulla mennäänkin Kiiukan kanssa räjäyttämään neuvolan vaaka ja lennätetään täti persiilleen kun näkee lukemat :whistle:

Öitä mammat kera pienokaisten :wave:
 
Vieläkös kaikki nukkuvat :eek: Mun pitäis mennä nostamaan muksut pystyyn. Puoli 9 pitäis olla Jepen tt:ssä ja Kiialla on taas klo9 neuvola... Onneks on samassa rakennuksessa, vain eri kerroksissa. Pitää nyt viel aamulla pirauttaa ehtii neuvolan täti puolessa tunnissa hommat tehdä vai ottaisko meijet pikkusen aikasemmin... Joka tapauksessa Jeppe pitää hakea puol 10. Tai sitte joudun välillä jolkottamaan siihen tokaan kerrokseen hakemaan pojan. Empä silloin viel noita jumppa-aikoja tienyt kun neuvola varattiin ja eilen tajusin niiden olevan päällekkäin :/ Ikinä EI KANNATA mitään kalenteriin kirjata, eihän :headwall:

No nyt persus ylös ja hommiin että ees ehditään liikkeelle ajoissa :wave:
 
huomenta vaan kaikille!

meillä on sitten herätty klo 6.. :eek:
eipä neiti sitten suostunu maitohömpsyn jälkeen enää nukkumaan.kalkatti ja kalkatti sängyssään,joten nostin sitten meijän keskeen..ja sama kalkatus senkun jatku..minnuu olis kyllä vätystänyt |O aivan kauheasti..
viime yönä valveuduin klo 01 ja valvoin varmaan 03.een :eek: prkle.kaikki asiat pyöri mielessä..
meinasin jo koneelle nousta istumaan mutta en sitten jaksanut..

miun pitäs käydä muutamat kehykset ostamassa..hitto oon varmaan kuukauden niitä ollu ostamassa mutta eipä oo tarttunu mukaan ja matkaan kun tuolla kaupungissa käynyt.

meillä olis se viimonen rota rokotteen ottokin keskiviikkona..huomenna pitäs hakee se tuolta kaupungista apteekista..en voi mennä tonne kylälle apteekkiin kun minnuu ahistaa suorastaan ne mummot siellä apteekissa (siis ne työntekijät)
kaikilla turpavärkki ku joku olis heijän eväät syöny..ei hymyn häivää tule.sitten vielä joku ukon tutska myös siellä töissä..perjantainakin kun hain tota miun antipiottia niin,annoin 20e ja 1.40e sille,ja 10 e olis pitäny antaa takas niin ei meinannu antaa ollenkaa rahaa takas..sitten sanoin et mie kyllä annoin 20e..et kymppi pitäs saada takas..sit se ihan häpsingillee meni..voi pyhä jyssäys..

mutta nyt pitää käydä imuroimaan..jotenkin karvat pyörii taas pitkin lattioita.
 
huomenta :wave: ja kiitos haleista =)
eilen meinasin tosiaan kuolla,ku oli niiiin hirvee olo,mut ny on jo paaaaljon parempi =) =)
tissi vieki kipee,mut päätä ei jomota ja kuumetta ei oo ja se on jo paljon :whistle:

meillä sit jätkä nukku toisessa huoneessa eilen ja yhelläherätyksellä :D :D jippiiii....toivottavasti tulis tapa...19-07 ja 02 syötin

rontti oli mullaki tollanen lievempi versio ku veeti oli jotain 1viikon vanha...tissi oli pirun kipee punotti ja kuume nousi,mut se meni sit ohi........ja hyvä niin =)
 
Huomenta!

Listaa taas pukkaa...

DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +/-0g, nyt 65,4kg
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 69,5kg
MIKERO (65kg) lähtöpaino 77,6kg viime kerrasta -1700g, nyt 73,8kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta -2500g, nyt 83,2kg
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta +/-0g, nyt 79kg
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta -100g, nyt 74,4kg
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +1500g, nyt 72kg
ÄITYLI75 (80kg) lähtöpaino 95 kg viime kerrasta -1900g, nyt 93,1kg
 
Huomenta! :D

Ensin omaa hehkutusta, sitä vartenhan tää palsta on? Minttu nukahti 19.30, söi 01, tuttia 04 ja söi taas 05 ja sit nukuttiin kahdeksaan. Ja minäkin menin 23 nukkumaan, ai että on pirteä olo nyt! Niinukka ja Tilda :hug: , anteeksi että hehkutan, mut meilläkin on ollut ihan liikaa noita yöheräilyjä... Ihana siis todeta et joskus yö menee ihan kivasti :)

Susaaa! Mitä sä oikein kuvittelet, kai mä nyt Tokmannin pilvet oon käynyt jo tsekkaan! :LOL: Ja eipä tarttunut yhtään mukaan.... Oli bodyja ja sit yökkäreitä, mut sellaisia "halpispilviä" mun makuun... Tottunut liian hyvään (lue= kalliiseen :headwall: )? MUTTA! Yodottaja kehui Tokmannin perusvaatteita, bodyja ja potkareita, ja totta tosiaan, oli tosi nättejä oransseja, vihreitä, kirsikkaa, sinistä potkaria ja bodya. Ostin oransseja vaatteita, saa niiiin nätisti yhdistettyä ruskeisiin vaatteisiin :) Ja hinnat ei päätä huimannut, 3 euroa ja rapeat kappale.

Ja sit yks linkki minkä olen unohtanut laittaa! Ihania synttäriteemoja sekä tytöille ja pojille!
http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=265
Tuutis! Mees kattoon heti noi prinsessasynttärit :heart: Ja joku kyseli miten kruunun saa tehtyä marsipaanista, sieltä löytyy senkin ohje:) Ja pojille merirosvokutsut ja viidakkokutsut. Anni saa noi prinsessakutsut lokakuussa :) Pelilaudat on jo tulostettu, ja ohjeet, pelkäsin et sulkevat noi sivut.

Susa, mies kyl Annin kohdalla tuntuu haulikkoa olevan valmis heiluttelemaan, mut luulenpa et Mintun kohdalla alkaa jo höllätä, joten pistä vaan Eelille terkkuja täältä kiljukaulalta tulemaan. Eli meilläkin Minttu on huomannut että "ahas, täältä kurkusta saa astetta korkeampiakin äänilajeja" :D

Nyt aamukaffelle, Anni nukkuu vielä, heräs puol kahdeksan niin sanoin et ei voi herätä vielä kun on yö :whistle:

Henkalle paranemisia :hug:
 

Yhteistyössä