LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Heippa! :wave: Mie en oo ehtiny koneelle moneen päivään :kieh: Eilen oli miun veljen lapset hoidossa (uhmaiässä 3-vee poika ja 1 vuotias villi vekara) aamusta iltaan myöhään.Olisin kyllä tarttenu yhet silmät selkäänki.huh huh.Mut ihmeen hyvin selvisin =) Tänään olinkin PILKKIKILPAILUISSA :LOL: aamulla alkoi ja 14 aikaa loppui.Sain jopa 7 kalaa ja melkein jopa innostuin harrastuksesta. =)

Ryömiikö teillä kellään vielä vauveli?Meillä ei sinne päinkään. Toinen hammas pukkaa alas.Öisin Ella on taas ruvennu tunnin välein herättää,mistäköhän moinen?!Kiinteitä uppoo kyl jo aika hyvin.Puurokin alotettiin eilen =) Mut palaan myöhemmin kun ehdin lukemaan lissää...kiirusta pukkaa..
 
:D

Pitikii miehelle mennä sanoon, että meillähän on se pelipöytä tuol tallissa.. se sitte innostu roudaan sen tänne taloon ja nyt me on sitten pelattu sillä väliin kun Juho nukkuu ulkona vesisateessa.. joo huono äiti kun nukuttaa lastaan vesisateessa :LOL: :LOL:

Mut ihanan hauskaa meillä on ollu, pari pelia biljardia ja sitten ilmakiekkoa.. jos toi vie suostus pelaan mun kanssa jalkapalloakin =)
Onhan toi aika pieni ajateltuna esim bilistä, mutta pääasia että meil on hauskaa :kieh:
Tulin sitte ihmettelemään silläväliin mitäs tänne kun mies meni savuttamaan naapurin isännän kanssa :)

Mäkin voisin jossain vaiheessa laittaa teille kuvia tonne kerholle tästä meijän vanhuksesta.. ja varsinkin sitten kun tuo alakerta on vähän valmiimpi..
Sillon aikasemminhan mä tähän palstalle laitoin niitä kuvia.. ehin vaan vissiin hävittää ne, niin pitää ottaa uusia kuvia teitin katteltavaks.. Meillä nyt ei mitenkään hienoa ole, mutta jotenkin mä vaan tykkään esitellä tätä vanhusta, kaikki kun ollaan kuitenkin ite tehty (paitti siis ei taloa kun tää on rakennettu jo -50 luvulla).
Ulkoo tää on vielä tosi ruma kun ei sille puolelle olla tehty mitään, paitti kaivinkoneella jyrätty pitkin maita ja mantuja :/

Jaahas, mies tuli... meen pelaan :D
 
Henkka muuten, joko sä rähjähdit vai huoliko ukko tisun :kieh: ? On muuten kaamee tunne, kun on ihan täynnä maitoa. Meillä toi akkeli on nyt sen verta kova syömään, että tätä tunnetta ei viime aikoina ole tarvinnut kärsiä :kieh: . Huolehtii vauva äidistä |O .
mul on rintatulehdus :( just hain lääkekuurin päivystyksestä! ja olo on ihan peestä :ashamed: :( :( :'(
mut palaillaan,ku jaksan
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Henkka muuten, joko sä rähjähdit vai huoliko ukko tisun :kieh: ? On muuten kaamee tunne, kun on ihan täynnä maitoa. Meillä toi akkeli on nyt sen verta kova syömään, että tätä tunnetta ei viime aikoina ole tarvinnut kärsiä :kieh: . Huolehtii vauva äidistä |O .
mul on rintatulehdus :( just hain lääkekuurin päivystyksestä! ja olo on ihan peestä :ashamed: :( :( :'(
mut palaillaan,ku jaksan
:hug: se on kurja tauti... pirun kipeä. Paranemisia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
henkalle :hug: lämpimiä patalappuja liiveihin, helpottaa hiukan!
Mikäs se kaalinlehti niksi oli? Muistaako kukaan?
sillä saa turvotukseen apua..eli käytetään usein sillon ku maito nousee rintoihin.
ai se liitty siihen :ashamed: no en miä muistannutkkaan mitään apua antavaa :ashamed: ja miä kun jo luulin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Lillastina. ei ole tullut perille :(
No höh... oliks se sitt topsy, jolle laitoin mailia? Eiks sulle mun pitäny laittaa? Nyt mä oon ihan ulalla... en kyllä kerhostakaan löytäny yhteystietoja, joten nyt en enää tiedä :D :LOL:
Jollekulle mun piti tänään laittaa mailia ja sitä myöskin laitoin... mutta no joka tapauksessa... mä laitan ne jatkopalat huomenna postiin laskun kera... laittaa sitten viestiä mulle päin, jos ihmettelee laskua :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Lillastina. ei ole tullut perille :(
No höh... oliks se sitt topsy, jolle laitoin mailia? Eiks sulle mun pitäny laittaa? Nyt mä oon ihan ulalla... en kyllä kerhostakaan löytäny yhteystietoja, joten nyt en enää tiedä :D :LOL:
Jollekulle mun piti tänään laittaa mailia ja sitä myöskin laitoin... mutta no joka tapauksessa... mä laitan ne jatkopalat huomenna postiin laskun kera... laittaa sitten viestiä mulle päin, jos ihmettelee laskua :saint:
Topsylle sun piti :D
 
Henkalle pikaista paranemista :hug: - mä oon alusta asti pelännyt hysteerisenä tuota rintatulehdusta. Jostain sain päähäni, että mä sen saan ihan varmasti. No ainakaan vielä en ole saanut...mut kaikki sympatia tosiaan Henkalle, mä en tiedä yhtään miten kauheata tuo on, mutta kaikki joiden kanssa olen jutellut on saanut mut vakuuttuneeksi siitä, että mitään kamalampaa ei voi olla...

Meillä on ollut tänään outo päivä. Hilma sai vähän aikaa kestäviä kirkumiskohtauksia pitkin päivää ja ruokailut meni huonosti. Ensin ajateltiin, et johtuu siitä kun "tyhjentymisestä" oli taas viikko aikaa - mutta sitten neiti suoritti senkin ja tavaraa tuli vaikka ja kuinka pienestä ihmisestä- silti nuo kirkumiset jatkui ja johonkin selvästi sattui. Nyt nukkuu, nukahti ilman iltasyöttöä. Mistäköhän johtuu?? Hampaita ei olla vielä havaittu ja suuta yritin koittaa enkä mitään tuntenut. Toisaalta enhän tiedä mitä pitäisi nähdä tai tuntea...kun esikoisesta kerran on kyse. Kuumetta ei ole ja noiden kirkumiskohtausten välissä neiti on ihan oma itsensä. Yritän nyt pian käydä imettämässä tytön, ajattelin jos saisin nukuksissa olevaan Hilmaan menemään maitoa edes vähän - on niin huonosti tänään syönyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Ai siis häntää tarkotit? :LOL:
sekös siel jalkojen välis roikkuukin :eek: voiks sen typistää kauneussyistä :whistle:
Tässähän iskee kohta peenis kateus, kun toisilla on lyhentää asti :LOL:

Topsy: Mukava kuulla että on kaipailtu :) Mäkin haluan tuhlata vähät rahani sinne ebay:in!!! Ei osaa, ei. tarviiko siien luottokortin? Eeli käski kysyä että onko teillä isäntä haulikon kans vastassa jos se tulis Minttua riiaamaan? :saint:

Joku on vaihtanu meidän vauvan ja tuonu kiukkuisen pienen miehen tilalle. Raakkuu kuin variksen poikanen kun oli mun jumpan aikana huutanu äänensä käheeksi. Nyt onneksi kuitenkin uni voitti. Ehtii äiteekin surhvailla. Netti taas hidastelee :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Lillastina. ei ole tullut perille :(
No höh... oliks se sitt topsy, jolle laitoin mailia? Eiks sulle mun pitäny laittaa? Nyt mä oon ihan ulalla... en kyllä kerhostakaan löytäny yhteystietoja, joten nyt en enää tiedä :D :LOL:
Jollekulle mun piti tänään laittaa mailia ja sitä myöskin laitoin... mutta no joka tapauksessa... mä laitan ne jatkopalat huomenna postiin laskun kera... laittaa sitten viestiä mulle päin, jos ihmettelee laskua :saint:
Topsylle sun piti :D
Sorry :ashamed: se oli sitten topsyllä se posti :LOL: Pitäisköhän meseen kirjoittaa teidän nikit nimien tilalle? :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Juu mulle LillaStina :LOL: Mitähän sä nyt sekoilet :LOL: :LOL: Kai kuitenkin oikeeseen osoitteeseen ne laitoit? :LOL:
No siihen mesen osoitteeseen laitoin... :saint: :D Mä oikeesti alan kirjoittaa nikit nimien tilalle :headwall: Joko mä en tunnista teitä tai sitten mä sotken koko ajan :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:
 
väsyttää ja ärsyttää kaikki..minnekkäs se mileko on karannu/hävinny?alas tulla piristää mua :D
topsi mä näin kauheeta unta yöllä..mä tein tyttö vauvan ja annoin sen sitten sulle..olitte tilanneet multa sellasen :LOL:

mulla on mesessä teiän nikit ku koskaan muistanu kuka on kukakin :LOL: helpottaa kummasti..
 

Yhteistyössä