LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
Ja voi luoja että sen peiton laitteluun ittensä päälle voi mennä aikaa! Vääntyy ja kääntyy ja survoo ja asettelee ja koko hiivatin sänky huojuu ja notkuu ja tuntuu että koko talo herää!! |O :LOL:

 
Kaksi alahampaan muotoa ja 2 ylàhampaan muotoa kyllà nàkyy... Mutta ei mitààn muuta.. Siis ei valkoista yms. Olisiko nuo sitten syynà?... Jos niità hampaita pian rupeaa sitten puhkeamaan kuin sienià sateella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
Ja voi luoja että sen peiton laitteluun ittensä päälle voi mennä aikaa! Vääntyy ja kääntyy ja survoo ja asettelee ja koko hiivatin sänky huojuu ja notkuu ja tuntuu että koko talo herää!! |O :LOL:
ihan totta... ja sitte se ähellys ja puhellus kun sitä asentoa etitään
:headwall: ja perhana tuo työntää koipesa välillä yöllä MUN puolelle :eek: :kieh: Siinä vaiheessa miä kyllä potkasen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
Ja voi luoja että sen peiton laitteluun ittensä päälle voi mennä aikaa! Vääntyy ja kääntyy ja survoo ja asettelee ja koko hiivatin sänky huojuu ja notkuu ja tuntuu että koko talo herää!! |O :LOL:
ihan totta... ja sitte se ähellys ja puhellus kun sitä asentoa etitään
:headwall: ja perhana tuo työntää koipesa välillä yöllä MUN puolelle :eek: :kieh: Siinä vaiheessa miä kyllä potkasen :ashamed:


siis ootteko varmoja ettei oo sama mies kyseessä :LOL: :LOL: :LOL:
mulla kans meinaa hermot mennä ku toisella siihen peiton asetteluun menee vartti :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
Ja voi luoja että sen peiton laitteluun ittensä päälle voi mennä aikaa! Vääntyy ja kääntyy ja survoo ja asettelee ja koko hiivatin sänky huojuu ja notkuu ja tuntuu että koko talo herää!! |O :LOL:
ihan totta... ja sitte se ähellys ja puhellus kun sitä asentoa etitään
:headwall: ja perhana tuo työntää koipesa välillä yöllä MUN puolelle :eek: :kieh: Siinä vaiheessa miä kyllä potkasen :ashamed:


siis ootteko varmoja ettei oo sama mies kyseessä :LOL: :LOL: :LOL:
mulla kans meinaa hermot mennä ku toisella siihen peiton asetteluun menee vartti :kieh:
sukua nuo ainakin on varmas toisilleen
:kieh:
 
Hmmm... mies näytti mulle äsken Amazon.com ja eBay:n, miten niistä ostetaan... sekopäähän toi kyl on, hyvästi ne vähätkin rahat! Ootteko huomannut mitä taivaita noi on? Huutonet on karkkirahaa noihin verrattuna :p :p
 
mulla oli ihan hirvee yö :kieh: ihan kamala,siis vaan mulla itellä..en oikeen nukkunu..
meillä on 160cm levee sänky,jostain kumman syystä minut on aamulla ahistettu seinään kiinni ja veltto jätkä makaa puoliks mun päällä,yritäppä siitä ihtes ylös saaha..

väsyttäääää :eek:
 
No hyvä esimerkki: Suomessa uutena Snuukkeli, joka mun on nyt PAKKO saada Annille, maksaa 59,90 ? + postikulut. Ja eBayn kautta yhdestä UK firmasta 20 euroa postikuluineen, ja kuosina Seikkailija Dora, joka on Annin idoli isolla I:llä ja sitä ei suomesta edes saa...

pakko tilata vai mitä? :whistle:
 
voi kamala,mä oon kyllä jo laskenu ukon mun kamariin jo jonkun aikaa! no eipä hätää,virhe on äkkiä korjattu! ja tuskimpa tuo ennee minun viereen tuleekaan,senverta tulenkatkusen viestin pistin tuossa kukonpierasun aikaan hälle menemään :ashamed: .......tää unenpuute tekee musta kiukkusen.......ja tätä rataa yksinhuoltajan.......ei jaksa ei.... :| plaah....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Hmmm... mies näytti mulle äsken Amazon.com ja eBay:n, miten niistä ostetaan... sekopäähän toi kyl on, hyvästi ne vähätkin rahat! Ootteko huomannut mitä taivaita noi on? Huutonet on karkkirahaa noihin verrattuna :p :p
mulla on tili paypalissa ja oon paljon käyttäny ebaytä...oon ostanu jenkeistä auton osia ja kiinasta häämekon :LOL: :LOL: ja halpaa on ku makkara
 
Topsy; minä katselin Aatulle silloin ennen kuin ostin uuden täkin just tuota unipussia, mutta sitä ei saanutkaan noin pienellä vielä käyttää. Ne tosiaan maksaa täällä sen 60?. En ole ikinä kuullut että sitä sanotaan snuukkeliksi. Ne mun muuten aivan ihania =)
 
Dogtor: Sen elefantin minäkin olisin halunnut ja kun Oulun liikkeessa ei ollut myyjä aikoi tilta mulle sen etelän kaupasta. Mutta eihän me sitten tarvittukaan kun sitä tosiaan ei suositeltu noin pienille käytettäväksi.
 
Aatu nukkuu vieläkin ulkona. Laitoin ohuen vanupuvun ja päähän vain froteisen kypärälakin ja vanupuvun hupun. Näkyy olevan niin että mitä ohuemmin puen sitä paremmin nukkuu.

Nyt siitä meidän Annin puvusta on tarjottu Huutonetissä jo niin paljon että mun hintavaraus ylittyi :/ mun on pakko myydä se ihanan värinän Reimatec :'( Laitoin hintavarauksen yläkanttiin ja niin isoksi että ajattelin ettei kukaan maksa niin paljoa käytetystä, mutta maksoipa sittenkin. Mietin kauan raskinko laittaa sitä edes myyntiin kun on niin kauniin värinen, mutta eipä meillä enää sille käyttöä ole lähivuosiin kun Aatulle en tyttöjen väristä pukua pue.

Tildalle
piti tulla antamaan :hug: tiedän miltä tuntuu kun takana on huonosti nukuttu yö vauvan kans ja mies on vaan rilluttelemassa kaveriporukalla. Ei ole ihme jos laitoit tulenkatkusen viestin |O
 

Yhteistyössä