LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

virpomisreissulle asua meinasin, eli mielellään ulkoasu. En varmaan laískana äitinä viitti joka välissä poikaa riisua, että jutun idea paljastuisi. Jos siis jonkun haalarin vaikka keksis johon sit noi hännät ja korvat sais. Mutta mistäs sellasen löydän?? :eek: Tehdäkin vois jonkun helpon fleecehaalarin, mut siis se pitää olla todella iisi. Ellen pistä äitiäni ompelemaan. Mut sithän se ei ois ylläri enää niille :whistle: AUTTAKEE!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
Mistähän hiivatista löytäisin mahdollisimman helpolla kissan asun tuolle pikku miehelle. Isosiskolle on hieno noita asu luutineen päivineen, mutta tää mamma keksi että pitäähän poitsunkin olla pukeutunut. Eikös noita-akan kissa olis mainio ratkaisu. Nyt oon pyöriny netissä ettimässä ratkaisua ongelmaan, kunnes tajusin että täältä sitä monesti saa helpommalla vastauksen :D
häntä esim. mustista sukkiksista j a on täytetty vanulla ja narulla vyötäisille ja sit hiuspantaan korvat tai pipoon

 
Näin vähän myöhässä toivottelen =)
Mies toi sänkyyn ihanan aamiaisen ja oli tehnyt kortin mihin oli piirtänyt oman ja vauvan jalan ja siinä oli kirjoitus. Sitten oli värittänyt oman jalan kuvasta isovarpaan ja vauvan jalan kuvasta pikkuvarpaan ja sit oli et toivoo isovarvas ja pikkuvarvas.
Sit oli vielä askarrellut paperista kukan ja laittanut lasiin sen :D
Ihan hieno miehen askartelemaksi vaikkakin omalaatuinen. Mutta kyllä olin otettu =)
sektiohaavasta mulla ei ollut alussa yhtään kipee ja parani tosi nopee. Mut nyt muutamien viikkojen aikana alkanut kutisee kauheesti ja on myöskin osittain tunnoton. On kauheeta ku kutittaa ja sit raapii mut ei tunne sitä raapimista.
Ja mulla myös siihen jomottaa jos tyttö potkasee tai siihen joku kovaa osuu.
Mut onks muilla sellasta et on haavan alta ja ympäriltä tosi kova ihan ku ois kivikovat lihakset kokoajan vaik ei oikeesti oo?
Ja jääkse arpi kohta silleen vähän pullottamaan ulos vai häviääkö aikanaan?
Kun mul on silleen oudosti et yhdessä kohtaa haavaa on ihan silee ettei sormella kokeillessa tunne et on haava kohta mut se on siis vaan pieni alue.
Muuten siis tuntuu ku ois semmonen villalangan suikale siinä. Onko siis normaalia?
Vaikea kuvailla mut toivottavasti saitte jotain tolkkua :D

Jeeeee, kahden viikon päästä etelän lämpöön :)
 
Iltaa!

Toinen siiduri tääl menossa :whistle: Kaveri just lähti kotiinsa, Anni on yökylässä ja Minde koisaa. Mies kattelee ilmaiskanavia jotka näkyy nyt viikonlopun.

Sektiohaava
, kuulostaa tutulta noi teidän oireet! Nytkin kutittaa, mut TOSI ärsyttävä raapia kun ei tunne mitään!! Ja ootteko huomannut kun esim juoksee yhtäkkiä kovaa, niin sen jälkeen sitä "tikkuilee", eli silleen pikkasen sähköiskuilee, sama tunne kun istut kauan jalan päällä ja se menee turraksi. Tosi ärsyttävä tunne!!

Meillä ei naistenpäivää juhlittu, jotenkin mulla on jäänyt toi päivä ihan tuntemattomaan, en oikeen sitä "sisäistä". Onko miehillä omaa päivää? Mut ihanasti oli miehet teitä muistellut :)

Susa
kiva kuulla teistäkin, oonkin miettinyt missäs oot :)

Taidan piipahtaa kerholla ja sit ehkä koisimaan. :wave:
 
tuutilulla : meillä kans oli pojalla lämpöä,ja oli tosiaan kiukkunen ukkeli!
supon laitoin minäki ja sit vähä rauhottu ja pääsi nukkumaan.

kamalasti tänään taas puklaillut...
päivällä lensi ihan mielettömällä kaarella just syödyt velli/maidot :eek:
voi kun toi pian loppus,tai vähenis.
niin kurjaa kun toinen joutuu oksenteleen...

mites se millin pikkunen,onko ollut nyt oksentelua?
toivottavasti ei :)

ja ne kuivat läikät :headwall:
samperi jos pahenee...selkäänki nyt tullu niitä.
mutta aattelin että voiskohan noilla pienillä välillä tulla ihottumaa?!
mitä mieltä ootte?
heti vaa mielessä kaikki allergia asiat...hysteerinen ku oon :whistle:

isännän kaa vuokrattin leffa ja hyvä oli.
no tuli tosiaan mässäiltyäkin,ehkä liikaa :x

nyt meen lukeen kirjaa ja sit untenmaille,oikein makoisia unia kaikille :wave:
 
|O |O |O |O |O täällä oltu hereillä jo parisen tuntia |O |O |O |O poika kylää koisaa mut niiiin levottomasti ja heräilee vartin puolen tunnin välein itkemään ettei omasta nukkumisesta oo tullu mitään :'( ! kyllä kuristan sen ukon kunhan kotiutuu kun jätti mut pulaan tän pennun kaa.....
toivottavasti sillon niin paha krapula että oksentaa sisuskalunsa ulos :$
sappi kiehuu!!!!!!!!!! jos että jo huomannu :whistle: ......... |O |O |O |O |O |O |O |O
 
meilläki herättiin kuudelta :/ :/ äiti on ny kyl ihan känkkäränkkä :kieh: :kieh:
päätin,et joko ite siirryn ens yöks toisen huoneeseen tai sit siirrän pinniksen.....ku herra herää seurusteleen ja mähän en pysty siinä "metelissä" sit nukkumaan....jospa oppis nukahtamaan sit ite,ku ei heti palvelu pelaa :whistle: :whistle:
 
henkalle ja Tildalle voimia tälle päivälle :hug: Meillä oli Kiia kolmisen kertaa hereillä ja aina otti pieniä hörppyjä. Mut tuo kun ei sylissä enää oikein juo niin annoin pullon, kuuntelin kun sylkäs se pois nukahtaessaan ja kaivoin pullon pimun korvasta pois... Mulla on vaan joku ihme vaihe menossa etten osaa ite nukahtaa heti takasin... No nyt vielä pimu nukkuu mut pojat ajoivat minut ylös.

Kauhean valosaa on jo aamulla. Pitää ostaa tumma rullaverho tonne meijen makkariin ennen kesää. Pitäisköhän tänään ottaa itteä niskasta kiinni ja yrittää saada jotain tääl tehtyäkin, mut kun ei huvita yhtään. Puhdasta pyykkiäkin olis mieletön pino oottamassa :/
 
Huomenta! =)

Hòh en tiennytkààn ettà eilen olin naistenpàivà... No, myòhàiset onnittelut kaikille! =) Ja muutamilla olikin ollut ihana aamu =) Kyllà ne miehet joskus nàkòjààn osaa jotain tehdà oikeinkin ;)

No joo, nyt asiaan.. Meidàn Annika on tehnyt nyt sitten nukkuma lakon... Tadaaa yllàtys yllàtys niin siinà kày kun tarpeeksi hehkuttaa :D:D Taisin oikein tahallani kirjoittaa tànne kuinka mukavasti annika nukkuu jotta voin testata tuon sanonnan " ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa" Ja toimiihan se ;) No kuitenkin nyt on viimeiset 2 ( ehkà 3 ) yòtà heràillyt vàhàn vàlià ja itkeskellyt pikkuisen.. Mikàhàn voisi olla ongelmana.. Ei kait nuo kiinteàt ole sittenkin liikaa kun nyt tàllà viikolla rupesin antamaan sellaiset 3-4 jààpala kuutiota ruokaakin ( suurin piirtein yksi vauvanruoka purkki) ja iltapàivààn lisàttiin se omena-banaani sose... :| Vai voiko itkeskellà hampaitaan... ?? Hitsit kun ei tiedà.. ja ressukka ei saa nukutuksi ja sitten pitkin pàivàà nyt ottaa nokosiakin :/ Luulisi ettà tuohon kasvis soseeseen olisi jo tottunut kun sità ollaan maisteltu 3 viikkoa, mutta tosiaan tàllà viikolla on sitten ekaa kertaa oikein korvattu yksi maito ateria kasvis soseella.. Hedelmà on kyllà uusi juttu.. Plaah... hyvàt leidit.. neuvoja omaan pààhànsà eksyneelle ? ;) :D
 
Joo màkin painelin noita korvia mutta ei tunnu mitenkààn reagoivan siihen... Nenàà meillà hierotaan yleensà kun se menee niin helposti tukkoon :/ Kiitos kuitenkin tuutilulla.. varmaan selviàà sitten kokeilemalla jos tànààn ei antaisi mitààn muuta kuin maitoa.. Pitàà varmaan kuitenkin ennen keskiviikkoa saada aika lààkàrille kun meillà on se rokotus keskiviikkona ja jos olisikin sitten jotain.. Noita alahampaita kyllà raapii kovasti, pistàà oikein sormen koukkuun ja rapsuttaa.. Nyt pitàà mennà muru heràsi nokosiltaan..
 
Heidi meil tunkee kiia kaiken suuhunsa ihan antaumuksella. Ikenet on turvoksissa mutten hampaita ole bongannut ainakaan vielä. Ja tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Noita korvia meilläkin harotaan ja samaa painelu oon koittanut. Korvat katottiin samaan aikaa silmätulehduksen kanssa ja varmistettiin ettei siel mitään ollut.
 
Huomenta |O tai iltapäivältä jo tuntuu |O Herättiin meinaan vähän jälkeen viiden poitsun kaa. esikko heräs sit puol seiska. ja minä kun en nukkumaan menny vasta kun joskus puol yhen aikaan |O sit alottikin poitsu sen tän viikkoo kestäneen yökitinän (jota tuntuu olevan muillakin liikkeellä). Osittain on unessa mut sit kuitenkin kitisee :( todella pirtee siis oon. ai niin, ja esikolla meinaa olla tosi vqaikeeta toi yökuivaksi opettelu. vaihdoin kolmet lakanat viimeyönä :headwall:
tosi sekavaa tekstiä.natiseva poika sylissä naputan. juu ja mies soitti äskön. oli vasta heränny :headwall:
joo mut pyykin pesuun..ai helvetti, esikko kaato vesivärimaalausvedet lattialle...prkl!!
niin ja virpomisasusteista vielä....ei oo kun sinistä haalarii tai sit pilvihaalari...ei taida kissas´ta mennä?? :D :whistle: :/ ongelma siis edelleen ratkaisematta
 
eilen jumitti joka kerta plussan sivut kun koneelle yritin..ja nukkumaankin sitten tuli käytyy jo hyvissä ajoin.

kaikki taitaa tosiaan olla mesessä tai jossai..eipä minuu vaan kutsuta :eek:
no joo..taas niitä päiviä et ärsyttää..

mutta nyt venlalle ruan antoon.
 
tin
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Tääläkin herätty kukonlaulun aikaan monena aamuna |O |O |O Ukko on tekees autoo koko viikonlopun ja mä olin eilen iltavuoros. Tänään sit viikon ainut vapaapäivä ja jätkä tahtoo seurustella. Kertokaa jotain vinkkejä millä yöunia sais pidennettyä? =)
 

Yhteistyössä