LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Tuutis, miten sie teet niitä kruunu-koristeita nuihin kakkuihin? Uteliasko... :ashamed: mut piituli kertoili tuossa aiemmin et oli sulta kopsannu ohjeita. Meillä täs ympäristössä kun on näitä rinsessoja ja synttäreitä tulossa niin olisivat varmaan aivan tohkeissaan moisista koristeista. Jos olisi mahdollista saaha mallit...Jos vaan haluut ohjeita/mallia antaa

Hyvää naistenpäivää kaikille! :flower:
siis miä oon ihan vaan kaulinnut marsipaanin ja saksilla leikannut kruunun muotoon. Sitte niitä helmiä (kakunkoriste) painanut siihen marsipaaniin. Yritinhän miä tehdä pystyssä pysyvää kruunua mut alotin teon liian myöhään ja se ei ois ehtinyt kovettua ja ei oli pystyssä pehmeenä pysynyt. Sitä kokeilin juomalasin ympärille tehdä. Testaan joku päivä uudestaan :D

niin ja lehdet (kukille) oli tehty koristegeelistä. Sitä on ainakin punaisena ja vihreenä ja maksoi alle 2? putkilo... helppo käyttää ja sillä voi kirjoittaa ja vaikka mitä tehdä
 
Aurinkoista huomenta täältä Oulun seudulta ja oikein ihanaa naisten päivää!!!


Rontille;

Ja jaksamisia rikkonaisiin öihin! :hug:

Minä täällä kynsiä pureskelen ja odotan miehen puhelua Kuopion suunnalta. Meillä on toivon mukaan kohta uusi auto!!! Minä jo tuossa oululaisille yks päivä valitin kun mentiin viikko sitten koko perheen kanssa lauantailounaalle ravinteliin ja alettiin autoa pakkaamaan. No pakkohan se oli kirpulle vaunut ottaa mukaan kun kokemuksesta tiedän, että autoon sammuu ja voipi hetken vielä unia jatkaa jos vaunuun siitä siirtää. No siinä sitten autoa pakattiin, minä ja kirppu taakse, vaunut peräkonttiin -tottakai renkaat irrallaan, että mahtuu, koppa vänkärin penkille, isi kuskin pakeille... mihis esikoinen laitetaan? No onneksi sillä kertaa meitä oli velipoijan poppookin lähössä joten siltä sitten kyyti järjestyi, mutta koettiin kyllä iso herätys... Ja kun mökille lähtö ens kesänä koittaa, niin mihin ne matkatavarat menee..? Eli autokaupoille siis, ja tämä sieltä nyt ilmeisesti mukaan lähtee.. tai ainakin vastaava
[/img]http://image.nettix.fi/extra/carimg/1767401_1767500/1767405_b_26837149.jpg

Ja mahtuu vaunut ja poika ja koira ja mamma ja kirppu ja isi ja matkalaukku ja ja ja!!!!

Topsylla on ihanan jännittävät hetket! Meilläkin kohta jännätään, velipoika avovaimoinen odottaa haikaran postia tulevaksi parin viikon kuluttua :D

Kaikille teille, te olette monen päiväni pelastaneet tässä vauva-arjessa! Esikoisen vauva-aikaa muistellessa tunnen vieläkin ihan elvästi kuinka välillä ahdisti ne ympärillä olevat 4 seinää ja kaverin puute, mutta nyt JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ sitä tunnetta ei ole ollut :D Kiitos siitä teille!

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl2.glitter-graphics.net/pub/503/503482bok4e75201.gif[/url]

Ja joka päivälle vaikka tuossa syyskuu mainitaankin :D

:) R
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Hih, kiitti tuutis! =) Mahtaa rinsessat olla mielissään ko saavat koristeensa kakkuun. Josko se multa onnistuis...tykkään kyl kovasti tehä kaakkuja täytesellaisia. Juur pakerran tuolla yhtä...tilaustyönä... :LOL:
se on sama jos leikkaat paperista kruunun kuvan... samalla tavalla onnistuu marsipaaninkin leikkaus :D Ja jos kokeilet pystyssä olevaa tehdä niin kerro miten kävi..
 
Puuh, me ollaan oltu reissussa keskiviikosta. Eli olen ihan pihalla mitä ootte jutskaillu ja sivuja on niin paljon, että luin vaan eilisn ja tämän päiväsiet tekstit (kun pitäs kotitöitäkin tehä ja miehen kanssa seurustella) Voisikos joku palsta addikti ystävällisesti tehä lyhyen referaatin loppu viikon jutun aiheista ja kuohunnoista? :wave: :D

Jooh, oli taas reissu. Miten sitä voikin aina olla niin kiukkunen ja itseensä tympääntynyt olo, kun on sukulaisia nähny. Ennen kesää ei kyllä lähetä minnekään kotoa, tulkoon tänne, kaikilla on kuitenkin auto. Murinaa, purinaa :kieh: Miulla taitaa vain olla vääränlaiset ja liian suuret odotukset omista sukulaisistani.
 
ukko ja poika meni aamulla kauppaan,viipyivät melkein 1,5 tuntia siellä..
kotiin ku tulivat niin menivät keittiöön,ovi kiinni..kunnes sain luvan mennä sinne,oli pöydällä kimppu gerberoja maljakossa,juusto sämpylöitä suolakurkulla ja salaattia-salaatti,tonnikala,leipäkuutio,aurinkokuivattu tomaatti ja valkosipuli kastikkeella

sit oli ihana kortti jossa oli onnittelut ihanalle naiselle pömppömahoilta
enkelin eväspussi kello jossa lukee prinsessaksi syntynyt ja enkelin eväspussi magneetti jossa lukee rakas ja sit ruuvimeisseöi kukkakuosilla,mulla on jo samaa sarjaa mittanauha ja vasara..oli oikein ihanaa..
 
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
mulla se on sellanen tunnoton ja inhottavalta tuntuu ku siihen koskee.. :(
 
voi dogtorilla ollut oikein ihana aamu :D
tää meidän isukki muistanu koko naistenpäivää :headwall:

eilen taisinki kirjottaa että pojalla tullu ihon sellasia kuivia kohtia.
ja tänää taas huomasin että lisää pukkaa!
nyt on käsissäkin :(
mun miehellä on ollut pienenä tosi kuiva iho,ja joutunut rasvaileen paljon.
ihan niinki kuivana joskus ollut että pitäny kääriä jalat sillä "sideharsolla" ja rasvat sinne hautumaan.
kurjaa jos periytynyt se ihottuma.
ja allergioitaki löytyy!
voi höhlä....
:headwall:

nooh,seuraillaa...

meillä tänää taas töllön kattelu ilta,käydää vuokraa joku leffa.
eilen tehtiin pizzaa ja sitä ois vielä jäljellä :p

mutta nyt meen käyttämään koirulin ulkona :wave:
 

Yhteistyössä