LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Kiitos kaikille :) . Lämmittipä mieltä :ashamed: .

Ja KAIKILLE TEILLE IHANAISILLE NAISILLE HYVÄÄ JA ANSAITTUA NAISTENPÄIVÄÄ, KYLLÄ MEISSÄ KAIKISSA ON POWERIA B) !!

Meillä oli surkeetakin surkeempi yö, tais olla huonoin kaikista. Hyvä synttärilahja mulle vauvalta :kieh: :headwall: . Näin meillä mentiin, nukahti yöunille 20.45, heräs huutamaan kun tuolla kerhossa pörräsin 22.30, syötin, heräs 00.30, annoin tovin huutaa mutta syötin taas, heräs höh, eihän niitä enää muistakaan. Mutta heräs kumminkin :LOL: . Sit heräs 2.30 ja annoin puolituntia kiukuta (mies pakkas peittonsa alkertaan :headwall: ) ja syötin 3.00 ja otin viereen. Heräs 4.00 enkä suostunut tutiksi, annoin kailottaa milloin milläkin kovuudella. Sit kun jossain välissä katoin kelloa niin hups, se olikin jo 6 :eek: . Oltiinko me toi kokoaika hereillä ja tuo itkusti jollain asteella, vai luulenko vaan. No sit tietty otin jo kiiruusti syömään raukkaparan. Sit makeasta unesta isommat tulee klo 7.00 herättämään ja vauva herää myös näihin ääniin. Jotta näin |O . Enkä usko että heräilee nälästä, voinhan olla väärässäkin. Myöskään hampaita ei ole näköpiirissä. Kunhan havahtuu ja haluu imeä... Tuttiakin taas koitin ja hetken sitä lussutteli hiljaa, mutta raivostui sitten sillekin. Eikä siis osannut imeä sitä tuttia, mun oli kokoajan pidettävä sitä suussa. Kai pitäs sitä perunaakin kokeilla ja tietty jo pitäskin alkaa, en vaan usko, että se on kovin suuri ratkaisu tähän. Kunhan nyt vauva vaan tottunut tohon imuttelun nukuttavaan voimaan :headwall: .

Nyt se tuolla väsyneenä kiukkuaa, täytyy mennä lykkimään unille, jos sais täällä jotain tehtyä, jos sattuu vaikka vieraita poikkeemaan.

Ja voi, kunpa mäkin joskus voisin tulla kertoon tänne hyvistä yöunista, kai sekin päivä vielä koittaa :)

Hyvää viikonloppua kaikille :) :wave:
 
mesessä juteltiin palstan hiipumisesta ja mietittiin et tää pitäis kyllä elvyttää henkiin uudelleen... miä nyt höpötän omianni ja sitä yritän :D yrittäkää taas kestää :ashamed:

Pitääkin mennä takavasemmalle miettimään höpötyksen aihe kun tuo pää on ihan tyhjä... Mitens muilla, vieläkö ajatus pätkii ja pahasti? Topsylla ainakin :LOL: :ashamed: hällä menee jo päivätkin sekaisin :hug:

Niin ja miä ite unohdan kesken lauseen mitä olin puhumassa tai haen jotaa sanaa pirun kauan :ashamed:
 
Hyvää naistenpäivää kaikille ja Rontille syntymäpäivä onnittelut!

Kirjoittelu tänne on vähentynyt huomattavasti kun iso osa väestä käy keskustelua mesessä..minusta henk.koht. tuntuu että porukka on jakaantunut selkeästi mesettelyn myötä ja se näkyy kaikessa toiminnassa..valitettavasti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Hyvää naistenpäivää kaikille ja Rontille syntymäpäivä onnittelut!

Kirjoittelu tänne on vähentynyt huomattavasti kun iso osa väestä käy keskustelua mesessä..minusta henk.koht. tuntuu että porukka on jakaantunut selkeästi mesettelyn myötä ja se näkyy kaikessa toiminnassa..valitettavasti :(
Minä henkilökohtaisesti ainakin mesessä chattailen ihmisten kanssa ja kirjoitan tänne niitä oikeita kuulumisia... Lisäksi toi kerho on vähän hiljentänyt tätä palstaa...

Laitoin muuten sulle YV:tä!!!!
 
Joo mä oon ihan sekopää nykyään Tuutis :LOL: Päivät on sekaisin ja yks päiväkin sain viestin puhelimeen "oltiin oven takana kuten sovittiin, olit vissiin unohtanut" :ashamed: :D Jep, me oltiin samaan aikaan kaverin oven takana :eek: Ja hyvin yleistä on että unohdan kaiken mahdollisen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
topsy... ei sen pahempaa kuin yleensäkään, siis kerhon puolella:LOL: Eiks ole kiva jännittää kaverin puolesta :hug: Tuntuu et se on jännempää kuin oma synnytys :whistle:
On on, mulla pyörii niin mahassa... Nyt tuli tekstaria *juoksee puhelimelle* :wave: :wave:
 
rontti: samat sanat; minäkin odotan sitä päivää että vois kehua hyviä yöunia :D ! kerran on tainnut vauva aihetta siihen antaa! ja nyt alko tuo liikuskelu niin sekös aiheuttaa levottomuutta yöuniin....
:wave:
 
Kivaa, jos ootte sitä mieltä, että tää palstailu kannattaa säilyttää :) . En mesen käytöstä niin suuresti tiedä ja tietty jos siellä paljon olette, niin ei kaikkea varmaan tänne kannatakaan laittaa, ettei ihan tukkeudu sivut :kieh: . Mutta mun puolesta siirtykää enemmän sieltä mesestä takaisin tänne :heart: . Ja se ois tosiaan musta iso suru, jos mese tai muutenkin joku juttu jakais meitä eri porukoihin, ollaan niin yhtenäisiä oltu. Nyt kun asiaa tiedostaa, niin tehdään sille kaikki voitavamme, mitään kun ei vielä ole menetetty :). Ja mähän joskus kirjoitin, että toivoisin meidän pitävän yhtä jollain tasolla vielä pitkälle, ihan noiden lasten kasvukin seuraamisen vuoksi + tietenkin muutenkin :)!

Ai niin, Topsyllä siellä jännää, joko tuli uutisia :) ?!

Huh, siis mulla olis kyllä nyt paljon muuta tekemistä, kun muksutkin on hiljaa ja ulkona :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Hyvää naistenpäivää kaikille ja Rontille syntymäpäivä onnittelut!

Kirjoittelu tänne on vähentynyt huomattavasti kun iso osa väestä käy keskustelua mesessä..minusta henk.koht. tuntuu että porukka on jakaantunut selkeästi mesettelyn myötä ja se näkyy kaikessa toiminnassa..valitettavasti :(
ei myö jakaannuta vaan kootaan rivit uudelleen, eiks juu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
ei myö jakaannuta vaan kootaan rivit uudelleen, eiks juu :hug:
Eiköhän tämä ole kaikkien toive :hug: ja kuten parisuhteessakin niin nämä kuuluu kuvioon ja vahvistaa (toivottavasti) meidän "suhdetta" :D
miä eilen jonnekin kirjotinkin et tää on kuin avioliitto, joka toinen päivä "tapellaan" :LOL: mitens se kuulukaan.. nin myötä kuin vastamäessä :whistle:
 
Totta torisette tästä meitin suhteesta :) :kieh: .

Sain just mielestäni osuvan tekstarin, joka haluun jakaa teille kaikille :) .

"Kun haluat herättää kansan, herätä nainen.
Kun nainen liikkuu, liikkuu koti, kylä ja maailma." :heart:

Näinpä se taitaa olla :)
 
Topsy: onko tämä se nainen joka oli kutsuilla?


Hyvää naistenpäivää kaikille teille ihanille naisille :heart:

Pitää lähteä käymään kaupassa ja sitten on siskon tytön 4.v synttärit. Illalla saatan ehtiä enemmän palstailemaan :wave:

Katja
 
Juu täällä tosiaan tuli puhdas matto ja olikos se topsy, joka kutsui mut maton pesuun? :D Seuraavan hermarin tullessa kiiruhdan :LOL:

Meillä oli ensimmäinen syöttö 6.15 ja maitoa annoin. Yhdeksän jälkeen koitin jugurttisosetta, mutta täys kieltäytyminen ja raivarit päälle. Siis mä en ymmärrä tota naikkostani enää yhtään. Alkuun meni ihan ok soseet, mutta pieniä määriä (kippaillen kyllä monta kertaa sitä samaa lusikallista) . Sitten oli aika jolloin meni 1/2-1purkillinen rivakkaan tahtiin. Ja nyt on aika jolloin ei mene yhtään , ei mitään makua eikä millään lusikalla, on siis kokeiltu 5 erilaista lusikka malliakin :| Ajattelin vaan että toi maidon mieletön lipitys ja yrjöily ehkä helpottuis kun kiinteitä söis, mutta jos ei syö niin minkäs sille tekee?!
Hampaan alkuja ei näy, mutta voihan se niistäkin johtua?

Nyt aamusta nukkui normaalin pituiset aamupäikkärinsä, saas nähdä millainen päivä muuten tulee. Lähdetään Saran kummitustädin synttäreille illaksi. :)
 
Tuutis, miten sie teet niitä kruunu-koristeita nuihin kakkuihin? Uteliasko... :ashamed: mut piituli kertoili tuossa aiemmin et oli sulta kopsannu ohjeita. Meillä täs ympäristössä kun on näitä rinsessoja ja synttäreitä tulossa niin olisivat varmaan aivan tohkeissaan moisista koristeista. Jos olisi mahdollista saaha mallit...Jos vaan haluut ohjeita/mallia antaa

Hyvää naistenpäivää kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä