LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
mulla se on sellanen tunnoton ja inhottavalta tuntuu ku siihen koskee.. :(
mullakin on osittain tunnoton. No lekuri sanoikin että tunto joko palaa tai ja voi jäädä tunnottomia kohtia
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
mulla se on sellanen tunnoton ja inhottavalta tuntuu ku siihen koskee.. :(
mullakin on osittain tunnoton. No lekuri sanoikin että tunto joko palaa tai ja voi jäädä tunnottomia kohtia
no just..toivottavasti nyt tunto kuiteski joskus palais..ei oo meinaan kivaa
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
mulla se on sellanen tunnoton ja inhottavalta tuntuu ku siihen koskee.. :(
mullakin on osittain tunnoton. No lekuri sanoikin että tunto joko palaa tai ja voi jäädä tunnottomia kohtia
no just..toivottavasti nyt tunto kuiteski joskus palais..ei oo meinaan kivaa
:kieh:
ei ole ei :kieh: höntin tuntuista
 
mulla on umppari arpi ja ympärys tunnoton,leikattiin 2 vuotta sit,,ja kutiaa välillä..

joku kyseli rasvailusta,me rasvataan joka kylvyn jälkeen natusanin ihanan tuoksusel rasval..ei tarviis mut rasvataan silti..ja pylly vakoon kakan jälkeen sinkkiä tai apo basea..

niin ja tosiaan ihanaa naisten päivää meille kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
sektiomammat huomio :attn:
vieläkös teidän haavaan sattuu?
kun mulla ruvennu vihlomaan ja kutisemaan nyt viime aikoina. alkuun ei ollu oikeestaan mitään kipui..onkohan nää nyt jotain normi kipui kummiskii?
ei satu mut kutisee ihan helkatisti ja on oudon tuntuinen :kieh:
mulla se on sellanen tunnoton ja inhottavalta tuntuu ku siihen koskee.. :(
mullakin on osittain tunnoton. No lekuri sanoikin että tunto joko palaa tai ja voi jäädä tunnottomia kohtia
no just..toivottavasti nyt tunto kuiteski joskus palais..ei oo meinaan kivaa
:kieh:
ei ole ei :kieh: höntin tuntuista
tunnoton tääläki...ja aikas tyhmän tuntusta tosiaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mulla on umppari arpi ja ympärys tunnoton,leikattiin 2 vuotta sit,,ja kutiaa välillä..

joku kyseli rasvailusta,me rasvataan joka kylvyn jälkeen natusanin ihanan tuoksusel rasval..ei tarviis mut rasvataan silti..ja pylly vakoon kakan jälkeen sinkkiä tai apo basea..

niin ja tosiaan ihanaa naisten päivää meille kaikille :heart:
mullakin kutiaa umppari arpi ja se leikattiin 7 vuotta takapeerin jepen odotusaikana
 
sektiohaavatäällä kans osittain tunnoton mutta silti hellän/aran tuntunen jos esim poika potkii siihen kunnolla :/ ......ja jotennii outo tunne tuolla jossain....ollu jo pidemmän aikaa...ihan kuin ois menkat alkamassa juiluttelee mut ei oo kyllä menkkoja näkyny :/ ....imetän kyllä täysillä vielä...ei ottanu tuulta alleen meidän sosekokeilu vielä....
noh....taidan lähtee survivoria kattoon.... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
sektiohaavatäällä kans osittain tunnoton mutta silti hellän/aran tuntunen jos esim poika potkii siihen kunnolla :/
miä oon ja ihmetellyt sitä ilkeää tunnetta kun kiia pompahtaa jaloilla tosta mahan päältä... varsinkin se reuna joka tulehtui on pahan tuntuinen. Ei kipeä muttei hyväkään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
......ja jotennii outo tunne tuolla jossain....ollu jo pidemmän aikaa...ihan kuin ois menkat alkamassa juiluttelee mut ei oo kyllä menkkoja näkyny :
mulla kans vihloo ja juilii..vaikka ihan menkat on olleetkin..veikkaanpa vaan et paikat palautuu nyt loppuun saakka raskauden jälkeen..

 
Ja siis,meillä meni mummola reissu oikein kivasti.Oli Pessin isä paikalla ja ihan innoissaan leikki molempien poikien kans koko päivän.Pessiä kävi sit vielä vaari ja isomummokin kattomassa =)
Pessi sai vaarilta hienon traktorin josta kuuluu kaikenlaisia ääniä,oli poika ihan innoissaan.
Ja mä pääsen kans vauvan hajuja kohta tuoksuttelemaan,täytyy siis tehdä uusinta vierailu kun Pessille syntyy 20.3 serkku sektiolla perätilan takia :heart:

Nyt töllölle.
 
:headwall: :headwall: Miun tekstejä ei sit kai tänne enää ees huolita. Kävin just enne kasia kirjoittamassa piiiitkät liirumlaarumit, mut eipä ne ainakaan täällä mäy. Mihinhän ne on kaapattu?? :x Mut jos nyt jotain lyhkösesti...
sektiohaava minulla nyt viimeaikoina ollu ihmeen kipee. Oli jo oikeestaan aika huomaamaton eikä ollu kipeekään, mut nyt jotenkin arpi levinny ja samalla alkanu tuolta sisältä tuntuu ihmeelliselle.. Kirjoittelinkin siihen piiitkään jaaritteluun omat epöilykseni että mistä moinen johtuisi, mut nyt en enää jaksa :D
IHANAAdogtor että sinua on noin muistettu naistenpäivänä!!
Meillä isäntä läks tänään aamuyöstä pikkuveljelleen Helsinkiin, ja tulee huomenna illlalla pois. Tarvii välillä rentoutua :| Minä olen niin rento, ja kotielämä yhtä luksusta ettei onneks tartte ;) :whistle: :/ :headwall:
Joo, mut nyt ei jaksa enempää naputtaa. Eikä tääkään tietty palstalle asti pääse. Parempi lopettaa lyhyeen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
:headwall: :headwall: Miun tekstejä ei sit kai tänne enää ees huolita. Kävin just enne kasia kirjoittamassa piiiitkät liirumlaarumit, mut eipä ne ainakaan täällä mäy. Mihinhän ne on kaapattu?? :x Mut jos nyt jotain lyhkösesti...
sektiohaava minulla nyt viimeaikoina ollu ihmeen kipee. Oli jo oikeestaan aika huomaamaton eikä ollu kipeekään, mut nyt jotenkin arpi levinny ja samalla alkanu tuolta sisältä tuntuu ihmeelliselle.. Kirjoittelinkin siihen piiitkään jaaritteluun omat epöilykseni että mistä moinen johtuisi, mut nyt en enää jaksa :D
IHANAAdogtor että sinua on noin muistettu naistenpäivänä!!
Meillä isäntä läks tänään aamuyöstä pikkuveljelleen Helsinkiin, ja tulee huomenna illlalla pois. Tarvii välillä rentoutua :| Minä olen niin rento, ja kotielämä yhtä luksusta ettei onneks tartte ;) :whistle: :/ :headwall:
Joo, mut nyt ei jaksa enempää naputtaa. Eikä tääkään tietty palstalle asti pääse. Parempi lopettaa lyhyeen :D
Pääsipäs :D Oisit vaan naputtanut vaikka kuinka paljon :hug:
 
En oo nyt hetkeen ehtiny osallistumaan palstailuun. Ensinhän meillä oli se korvatulehdus ja sit vielä hammaskin putkahti. Luulin jo et nyt tää helpottaa, mut ei! Eilen mä olin jo ihan loppu tuon pojan viihdyttämiseen. Mikään ei oo hyvin, ei voi nukkua päikkäireitä, ei suostu olemaan sitterissa ei lattialla.. huh! Töytyytin sen sit päivystykseen, jos vaikka lääkekuuri ei tepsinyt tai jtn. Eeli alkoi heti flirttailemaan lekurille ja oli yhtä hymyä. Lääkäri kysyikin, että onko tämä aina näin hyväntuulinen :eek: (kotona taas huusi kuula punaisena) Korvat oli onneksi terveet. No toivotaan, että tää on joku ohimenevä vaihe...

Ai niin, 5kk neuvolakin oli tuossa alkuviikosta. Strategiset mitat 7860g ja 66cm.
 
Iltaa,

hitsi kun en osaa lainata noita tekstejä :headwall: Olisin halunnut lainata Mammoliinon kirjoituksen tuosta kohtaa että kiitos teille ihanat...esikoisen vauva-aikana sai katsella 4 seinää jne...

Tosiaan on ihan erilaista nyt kuin silloin esikoisen vauva-aikana kun ei ollut nettiäitiystäviä :heart: Te olette siis minullekin äärettömän tärkeitä ja ihania ihmisiä :heart: Äsken kun istahdin tuoliin ajattelin että ihanaa nyt minulla on hetki aikaa läyrytä parhaiden äiti ystävien kans. Se vaan on mulle niin tärkeää kun saa täällä jakaa ilot ja surut.

Minulla menee taas lujaa :D nyt aukaisin jo bacardi breezerin siiderin sijaan =) On muuten hyvää :p

Dogtorilla ihana mies :heart: ei meillä vaan muistettu koko naisten päivää :headwall: silti tuo on minulle rakas, vaikka nyt aina unohteleekin sitä sun tätä :heart:
 
Mistähän hiivatista löytäisin mahdollisimman helpolla kissan asun tuolle pikku miehelle. Isosiskolle on hieno noita asu luutineen päivineen, mutta tää mamma keksi että pitäähän poitsunkin olla pukeutunut. Eikös noita-akan kissa olis mainio ratkaisu. Nyt oon pyöriny netissä ettimässä ratkaisua ongelmaan, kunnes tajusin että täältä sitä monesti saa helpommalla vastauksen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
Mistähän hiivatista löytäisin mahdollisimman helpolla kissan asun tuolle pikku miehelle. Isosiskolle on hieno noita asu luutineen päivineen, mutta tää mamma keksi että pitäähän poitsunkin olla pukeutunut. Eikös noita-akan kissa olis mainio ratkaisu. Nyt oon pyöriny netissä ettimässä ratkaisua ongelmaan, kunnes tajusin että täältä sitä monesti saa helpommalla vastauksen :D
sisä vai ulkoasun... varmaan sisä. entäs yksvärinen tumma body ja tummat sukkikset... tumma hattu johon ompelet korvat ja sukkiksiin pienen hännän
 
Vähänks hienoo! Laitettiin eemeli kävelytukeen, kun syötiin. Poju potkis siinä itteensä liikkeelle ja samalla kikatti ihan älyttömästi :LOL:
Nyt se jo lähtee käveleen, kauheeta :LOL: :LOL: No eipä tota kävelyksi voi sanoa vielä :ashamed:
 

Yhteistyössä