LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
eilen jumitti joka kerta plussan sivut kun koneelle yritin..ja nukkumaankin sitten tuli käytyy jo hyvissä ajoin.

kaikki taitaa tosiaan olla mesessä tai jossai..eipä minuu vaan kutsuta :eek:
no joo..taas niitä päiviä et ärsyttää..

mutta nyt venlalle ruan antoon.
en ole mesessä ollunna tänään... kiia kitisee vaaan... |O
 
Huomenia!
Oltiin eilen ystäväpariskunnan luona iltaa istumassa ja lautapeliä pelaamassa. Oli tosi mukavaa ja Silja käyttäytyi kuin enkeli :saint: Tälle parille on kans esikoinen tulossa, toivottavasti eivät saaneet liian helppoa kuvaa vauvaperheen elämästä :D

ööö mitäs mun pitikään kirjottaa? jotain oli mutta anoppi soitti ja katkas mun ajatuksen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Huomenia!
Oltiin eilen ystäväpariskunnan luona iltaa istumassa ja lautapeliä pelaamassa. Oli tosi mukavaa ja Silja käyttäytyi kuin enkeli :saint: Tälle parille on kans esikoinen tulossa, toivottavasti eivät saaneet liian helppoa kuvaa vauvaperheen elämästä :D

ööö mitäs mun pitikään kirjottaa? jotain oli mutta anoppi soitti ja katkas mun ajatuksen |O
hyi mikä anoppi |O kai annoit huutia :whistle:
 
just sain tytyn syötettyy..kamalan huudon kera..hyvä ku ei pomppinu ton sitterin kanssa tuolta keittiön pöydältä lattialle :eek: nykysin se on ruvennu venkulehtimaan tossa sitterissä,kun pitäs syödä..pitäsköhän kohta kaivaa tuo syöttötuoli tuolta varastosta :D

nyt sontaa vääntää naama punasena ja sammakkoa jäyryää..pitää kai itekkin syömään mennä..vai olisko syömättä :eek:
 
Niinukka mä mietin kanssa tota syöttiksen laittoa... Uskaltaiskohan sitä jo siinä istuttaa? Vois olla helpompaa toi syöminen, eikä sitteri olis ihan niin kauhean näköinen... Vois laittaa sitterin varastoon, kun ei tuo muuten siinä viihdy...
 
me ny päätettiin tänään,et illalla isäntä nukkuu sit sohvalla alakerrassa...emma tulee mun viereen ja veeti siiretään sänkyineen päivineen emmanhuoneeseen :LOL: :LOL: saas nähä saako äiti paremmat unet ..........väliaikaistahan tää järjestely tulee olemaan,mut jos se jätkä vaik oppis,et äiti ei joka kitinään tuu palveleen :whistle: ..............mut ny pitää pistä likalle sukset jalkaan ku menee hiihtään pihalle :)
 
tuutilulla joo kyllä sille anopille pitää jonkin näkönen luunappi antaa, kai sen nyt ois pitäny tajuta että minä oon täälä palstailemassa eikä mua saa sillon häiritä! ihme tyyppejä sitä onki olemassa kun mitään ne ei tajua |O :LOL:
 
Apua, onko mulla menny jotain ohi kun kerran henkallakin pääsee mies ihan sohvalle nukkumaan :eek: ei mellä vaan anneta ukon koisata muuta ku lattiatasossa, sohvista ja sängyistä nyt puhumattakaan! Eikö niistä irtoo niitä karvojaki... |O

No vitsi, vitsi :LOL:
hyvä että saatte nukkumajärjestelyt suunniteltua hetkeks uusiks jotta saatte vähän helpotettua noita öitä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
tuutilulla joo kyllä sille anopille pitää jonkin näkönen luunappi antaa, kai sen nyt ois pitäny tajuta että minä oon täälä palstailemassa eikä mua saa sillon häiritä! ihme tyyppejä sitä onki olemassa kun mitään ne ei tajua |O :LOL:
No pitää kyllä kun tollee uskaltaa häiritä ja viel on anoppi :eek: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
me ny päätettiin tänään,et illalla isäntä nukkuu sit sohvalla alakerrassa...emma tulee mun viereen ja veeti siiretään sänkyineen päivineen emmanhuoneeseen :LOL: :LOL: saas nähä saako äiti paremmat unet ..........väliaikaistahan tää järjestely tulee olemaan,mut jos se jätkä vaik oppis,et äiti ei joka kitinään tuu palveleen :whistle: ..............mut ny pitää pistä likalle sukset jalkaan ku menee hiihtään pihalle :)
minusta tuntuu et isännällä taitaa olla parhaimmat unet tiedossa vaikka sohvalle evakkoon joutuukin.. pistä lattialle niin valvoo hääkin :whistle:
 
Joo peesaan tuutista, oppii mies pian liian hyvään! Niinhän se on että kun kerran sohvalle päästää niin sitten ne on aina sinne vinkumassa! Noitten kanssa saa kyllä olla tosi tarkkana...



:LOL: :LOL: :LOL:
no joo pitäisköhän mun nyt ihan oikeesti lähtee sinne nukkumaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Joo peesaan tuutista, oppii mies pian liian hyvään! Niinhän se on että kun kerran sohvalle päästää niin sitten ne on aina sinne vinkumassa! Noitten kanssa saa kyllä olla tosi tarkkana...



:LOL: :LOL: :LOL:
no joo pitäisköhän mun nyt ihan oikeesti lähtee sinne nukkumaan :whistle:
ei kannata :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Niinukka mä mietin kanssa tota syöttiksen laittoa... Uskaltaiskohan sitä jo siinä istuttaa? Vois olla helpompaa toi syöminen, eikä sitteri olis ihan niin kauhean näköinen... Vois laittaa sitterin varastoon, kun ei tuo muuten siinä viihdy...
meil istutaan hetkittäin... sitterissä ei ole, saatika sitten et siinä söis
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Joo peesaan tuutista, oppii mies pian liian hyvään! Niinhän se on että kun kerran sohvalle päästää niin sitten ne on aina sinne vinkumassa! Noitten kanssa saa kyllä olla tosi tarkkana...



:LOL: :LOL: :LOL:
Siis ihan täysin samaa mieltä!! Meillä jos mies saa ylennyksen nukkumapaikan suhteen, pääsee Annin huoneen lattialle ja ANNI JÄÄ SINNE MYÖS! En mie kyl sille niin armas olis että ottaisin vielä Annin sieltä pois :LOL: :LOL:
 
pikkumyy just tuollaista se on nyt annikankin kanssa... Nukkuu, mutta kitisee tai siis on silleen puoli unessa, silmàt on kiinni mutta pààtà heittelee toiselta puolelta toiselle, kitisee ja hieroo nenàànsà :| Ja niinukka Annikalla tuotakin nyt, viimeiset 2 pv sitterissà syòminen vaatii pitkàààààà pinnaa.. Muljauttelee tuttipulloa suussaan, heiluu oikealta vasemmalle... Maitoakin menee puolet vàhemmàn mità normaalisti ja sitten tunnin pààstà moittii kun on taas nàlkà... :/ Ja sama ruljanssi toistuu taas.. Hmm... mitàhàn kummaa noilla vauvoilla nyt on sitten liikenteessà ;)
 
Meillä ihan samanlainen levoton yö kuin Heidillä ja YOdottajalla ja meillä se on oikeasti tosi harvinaista että Aatu itkee, kitisee yöllä |O No viime yönä siihen oli syykin; kakka housussa! Kahden tunnin sirkutuksen jälkeen vasta tajusin että housuissakin voi olla tavaraa. Kakasta huolimatta yö oli erilainen, aamupuolellakin heräsi itkien syömään niin että kyyneleet valui silmistä. Luulen että meilläkin syy on hampaissa tai sitten epäilen myös korvatulehdusta. Olen kallistunut nyt kuitenkin enemmän hampaiden puoleen. Saatiin onneksi nukkua kymmeneen asti eikä oikeastaan edes väsytä risaisesta yöstä huolimatta.

No niin jatketaan kirjoitusta. Kävin välillä syöttämässä pojan ja laittamassa ulos nukkumaan.

Kamala kun mua on alkanut jännittämään meidän Annin reissuun lähtö. Välillä tuntuu että itken verta ikävästä kun lähtö päivä koittaa. Ei passaa alkaa kuitenkaan itkemään ettei Anni luule että olen surullinen. Pitää vaan yrittää niellä kyyneleet:'(

Mullakin katkesi ajatukset ihan täysin kun piti lähtä välillä touhuamaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
me ny päätettiin tänään,et illalla isäntä nukkuu sit sohvalla alakerrassa...emma tulee mun viereen ja veeti siiretään sänkyineen päivineen emmanhuoneeseen :LOL: :LOL: saas nähä saako äiti paremmat unet ..........väliaikaistahan tää järjestely tulee olemaan,mut jos se jätkä vaik oppis,et äiti ei joka kitinään tuu palveleen :whistle: ..............mut ny pitää pistä likalle sukset jalkaan ku menee hiihtään pihalle :)
minusta tuntuu et isännällä taitaa olla parhaimmat unet tiedossa vaikka sohvalle evakkoon joutuukin.. pistä lattialle niin valvoo hääkin :whistle:
niinhän siinä taitaa käydä :ashamed: mut myönnän,et annan sen takia toisen koisia sohvalla ku pitää sit aamul 4.30 herätä....ja jos joku on äree väsyneenä niin toi....ite siis ehdotin hälle sohvaa :ashamed:
 
niin ja vielà lisàys ettà muuten pàivisin on kyllà iloista tyttòà, hymyilee ja koko viikon on tullut non stoppina puhetta ( joka on sitten eka kerta kun nàin tapahtuu, normaalisti aika tuppi suu tyttò :D ) Eikò korvatulehduksissa valitettaisi sitten pàivàllàkin ?...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
ja vielà yksi homma kun nyt muistan... Sylkeà on paljon suussa kun nukkuukin.. Eli olisiko kuitenkin ne hampaat.. ? :D
meillä ny jo 2 hammasta :D naistenpäivänä sit puhkes toinen...ja niin...eka puhkes ystävänpäivänä :LOL: et oliskohan seuraava vappu???!!!!
 
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
niin ja vielà lisàys ettà muuten pàivisin on kyllà iloista tyttòà, hymyilee ja koko viikon on tullut non stoppina puhetta ( joka on sitten eka kerta kun nàin tapahtuu, normaalisti aika tuppi suu tyttò :D ) Eikò korvatulehduksissa valitettaisi sitten pàivàllàkin ?...
Ei välttämättä Heidi, moni kaveri on sanonut että nimenomaan öisin on vaikuttanut korvatulehdus. Ehkä paine kasaantuu silloin enemmän kipeisiin korviin tms?

Niin ja eikös hampaistakin sanota että kivuliain vaihe on juuri se kun niitä ei vielä näy, mutta kunhan puhkeavat niin helpottaa?

Meillä ei vielä pahemmin ole yöt mennyt höpöksi, siis samaa tuttirumbaa on mutta ihan siedettävää eikä taida kivusta johtua. Mutta näköjään on odotettavissa kun niin monella on täällä... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Kamala kun oli tullut tekstiä sillä aikaa kun kävin touhuilemassa. Meillähän tuo isäntä on saanut koko ajan nukkua omassa rauhassa! Viime yönä änkäsi tuonne mun viereen kun kuuli vissiin että poika valvoo. Siis auttamaan mua, vaikka en kyllä osannut nukkua kun toinen kujersi isolla äänellä. Ajoin isännän kuitenkin pois vierestä sen jälkeen kun kakat oli vaihdettu ja poikakin oli unessa. Mun mielestä se hengittääkin jo niin isosti ettei enää ole asiaa mun reviirille :LOL:
Ai et sielläkin on ukko evakossa :LOL: pitäisköhän munkin kun kaikki muut :whistle:
 

Yhteistyössä