LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Mäpäs kävinkin taas leikkelemässä vähän tukkaa..laitan kuvan kerhon puolelle,on vähän asiallisemman näkönen nyt.
Valkosorsa, me myös Tampereelta :wave:
Ja Topsy, meillä tosiaan pojat nukkuu samassa huoneessa,nukkunu varmaan kuukauden verran.Ja syötän sielä samassa huoneessa Pessin yöllä.Mul on sielä nojatuoli pinniksen vieressä ja Peetu ei mitenkään reagoi Pessin ääniin.On siis kovempaakin huutanu ja Peetu ei herää.

Nyt pakko mennä unille kun sain vihdoin noi ipanat nukkuun.huomena kun pitäs jaksaa lähtee ajaan sinne Pessin mummolle aamulla
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
valkosorsa: mulla kans pää tyhjenee sen siliän tien kun pitäis alkaa näpylöimään jotain tekstin tynkää. :headwall: Mä olen todennut, että mun ajatus kulkee nopeemmin kuin pystyn kirjottaa, enkä siis pysy ajatuksieni mukana (eli olen blondi ;)). :LOL:
Joo ei siis pysy mullakaan ajatukset mukana. Ja en o blondi, paitti mieleltäni :LOL:

Ihan sillä pirkanmaalaisia huutelin kun ite oon vammalasta! Jos nyt joku tietää missä se on...
Tääl on vaan niin vähän tekemistä lapsen kanssa niin jos joku tietää jotain mitä täällä tehä 5kk kans niin vinkkejä otetaan vastaan. =)
 
Täällä ollut taas kerran hankala päivä...miten tuosta muuttuikin tuollainen...? :eek:
Yrjöilee taas ja soseita ei suostu syömään, ei sitten millään. Kolme purkkia tänään avattu: Marja jugurtti->raivarit, parsakaali->raivarit ja joku peruna-possu sose-> sammakolla viihdytettynä huikeat 1/3 purkillista ja raivarit päälle.. Ihan yhtä tyhjän kanssa koko soseiden syöttö.
Tyttö nukkunut 3x15-20min, ei tietoakaan että nukkuis pitempään. Mukamas pirteä tuollaisen pätkän jälkeen ja sitten raivotaan mutta ei käy nukkumaan..huoh! :headwall:
Laitoin sitteriin ja vanhin tyttö viihdytti sen hetken että kiukkuni purin keittiönmaton pesuun :ashamed: On meillä nyt ainakin puhdas matto kuivumassa...jotain hyvää tähän päivään.

Onneksi saan neljä tuntia lomaa tästä perheestä illalla...Lähden nuokkarille paimentamaan muiden pentuja :p
 
Milli: onpa teidän neiti keksinyt erikoisen syyn raivota. En nyt ole ihan kärryllä teidän tilanteesta, mutta onko aikaisemmin syönyt hyvin soseita vai onko teillä kiinteät uusi juttu? Olen kuullut että rinta/pullo raivareita voi olla, mutta että näköjään ruoka raivareita ylipäätäänkin. :eek: Varmaan suurin syy on se että on väsynyt ja silloinhan noille ei passaa niin mikään. :p tai sitten hampaat voisko olla? Hyvä kuitenkin kun sait maton puhtaaksi! =)
 
meil hirvee yö takana...siis jätkä heräs klo 23 ja rupes jokelteleen :eek: ei oo ennen tällasta tapahtunu...ja sit vikisiki tunnin välein ja mä ooon niiiin väsyny |O |O |O
mikä lie oli...toivottavasti tää yö ei oo samanlainen

onkohan se dogtori vieki mulle vihanen??? :whistle:

mut asiasta viidenteen niin,kyl ny pikkasen harmittaa ku en pääsekkään sinne tapaamiseen :ashamed: sisko ku eilen ilmoitti,et heillä häät 6.6........nooohhh ei maha mitään

...mut ny mua kaivataan tuo lattialla
 
Henkka, ei muuta kun ilmotat siskolles, että on jo muita menoja ;) :LOL: . Niin tärkeitä, että melkein kruunu päähän laitettava :LOL: . Ei vainenkaan, mutta harmi kun osui samalle.

Ja Milli sai hienosti maton pestyä :whistle: .
 
Heips!

MILLIIIII, meidän keittiön matto on lojunut viikon kylppärissä, pesemistä oottaa... hus tänne sieltä!! Matonpesulle! :LOL:

Me on tässä lapsosten kanssa hommailtu, siskontytöt 7 v ja 12 v olleet yötä ja nyt tuli vielä yks 15 v. Äiti, eli mun sisko sen toi, lähtivät iskän kans kartsalle, kuulemma viinipullo oli jo avattuna kotona :) Mukava että pääsevät hekin.

Tosi hiljaista kyllä on, harmi. Monesti tottunut päivän aikana käydä lukemassa viestit, nyt ei ole sitä "ongelmaa". Mut kyllähän sitä itsekin vähemmän kirjoittelee, tuntuu että päivät viuahtaa vaan ohi :(

Mut yritetään kuiteskin, ois kiva ettei tää palsta kuivuis kokoon :)

Hauskaa lauantai-iltaa mamat! Mullon yks siideri kaapissa :p :p
 
iltoja!
pepisalle lähti ihan oikeaa postia! tosin taitavat tyhjentää laatikon vasta maanantaina mutta tulossa on jo siis lähetys!
hiljasta on.....mutta yritetään nyt pitää palsta jollain lailla aktiivisena vai mitä! :D
ja topsy täh??????eiks nyt oo perjanytai eikä lauantai?????? :eek: vae oonko ite ihan sekasi :eek:

mies lähtee ukkoporukalla yönylireissuun huomenna......en halua olla se nalkuttava vaimo mut kyllä vähän kismittää kun toinen vaan lähtee hauskanpitoon kun minä oon sidottu ikuisiks ajoiks(no siltä tää tuntuu... :ashamed: )kotiin.......
aika moni tästä miesporukasta kyllä joutu jäämään kotiin kun ei tyttökaverit laskenu matkaan mut se on kyllä penskojen touhua se......
pitää sit ottaa vahinko takasi jahka poika vähän varttuu ja äitikin pääsee tuulettuun ;) :D
juu ja isäntä lupas mulle sen koiran ostaa kun niin auliisti annoin luvan lähtee!jipiiii!tuli vaan ukon viikonlopulle hintaa melkosesti
:whistle: :whistle: :whistle:

mutta nyt heipat :wave:
 
laitoin mökkeilystä vähän tietoa tonne kerhopuolelle!

tänään koko päivä kaupungissa... tarttumukaan Siirille kevät fleese-puku ja kaveri osti sille ihanan mekon. nyt olo on ihan töttöröö...




nii ja huomen tää lähtee radalle... ellei taas jotain tuu esteeks... viimeks siis ku piti lähtee niin isännälle tulo oksennustauti... :kieh:
 
onnee tildalle pikku koissusta :heart: me tullaa sit anttonin kaa salaa hakemaan se meille..millos me otetaan arki irti ukoista ja lähdetään tuulettumaan?

heidi antton sano et hyvää kuuluu ja ihana on pureskella äitiä uudella erittäin terävällä hampaalla :D

henkka en oo :hug: :hug: en muista ootko käyny kerhossa mut kehotan käymään jos et oo,siel on asiata..
 
Tuli tossa mieleen, että tässä olis aika kivoja vaatteita tytöille... :saint:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73734371 Koko on muuten 68 cm...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73735893
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73736537
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73734091

Joistakin puuttui koot, mutta myyjä ilmoitti, että päivittää niitä illalla.... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Jaa jaa kauppias L-S kauppaa jo muidenkin tavaroita täällä :D Mut empäs mee lankaan, nyt on selkärankaa olla ostamati mitään :whistle: :LOL:
Juu, mutt noi oli oikeasti ihania vaatteita :LOL: Oisin itte ostanut, mutt kun oli niin tyttömäisiä :saint: :LOL:

Osta sä tuutis, niin mä ostan ne sulta takasin jos joskus saadaan tyttö :D
 
Ah tosiaan, se on vasta perjantai :) Rytmit sekaisin kun siskontytöt ollut torstaista :) Mintun kans istun täällä ylhäällä, opetan sen nukahtaan ite pinnikseen, tähän asti kun tosiaan nukkunut vaunussa. Pepisa, hyvin tää sujuu 4½ kk jälkeen, toinen ilta ja molempina iltoina nukahtanut itsekseen n. 5 minuutin jälkeen :D

Nyt siidurin kimppuun, Anni viel valvoo kun siskontytöt myös, mut saa mies hoitaa Annin. Laitan siiderin lasiin niin ei toiset huomaa mitään :whistle:
 
Meillä on tänään ollut taas aktiivinen päivä. Aamulla oltiin muskarissa ja sitten jäätiin vielä moneksi tunniksi kaupungille humpuuttelemaan. Oli tosi kivaa ja Hilmakin sai TAAS uutta vermettä niskaan..

Musta tuntuu, että juuri se että meidän lapsoset ei ole enää niin vauvoja on osittain syynä siihen miksi täällä ei ole enää niin rauhallista. Aika monilla on vauvojen kanssa harrastuksia ja muita juttuja ja muutenkinh oleminen ainakin Hilman kanssa on nyt ihan erilaista kuin vielä joku aika sitten. Eikä sellaisia monen tunnin päikkäreitäkään ainakaan täällä enää vedetä. ´

Mekin aiotaan viettää rauhallinen viikonloppu. Patikoimaan järven jäälle ajateltiin lähteä jos vaan ilma sallii huomenna ja otetaan pikkugrilli mukaan ja paistellaan makkaraa. Hilma tulee vaunuilla tietty mukaan ja voi nukkua päikkärinsä silloin :)

Mutta en mä täältä palstaltakaan varmasti kokonaan poissa pysy :) Mut jokatapauksessa oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille. Ja Topsy kyllä ainakin Jyväskylässä on nyt perjantai :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Jaa jaa kauppias L-S kauppaa jo muidenkin tavaroita täällä :D Mut empäs mee lankaan, nyt on selkärankaa olla ostamati mitään :whistle: :LOL:
Juu, mutt noi oli oikeasti ihania vaatteita :LOL: Oisin itte ostanut, mutt kun oli niin tyttömäisiä :saint: :LOL:

Osta sä tuutis, niin mä ostan ne sulta takasin jos joskus saadaan tyttö :D
en osta.... mul on tällä hetkellä Kiialla ihan mielettömästi vaatteita... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ah tosiaan, se on vasta perjantai :) Rytmit sekaisin kun siskontytöt ollut torstaista :) Mintun kans istun täällä ylhäällä, opetan sen nukahtaan ite pinnikseen, tähän asti kun tosiaan nukkunut vaunussa. Pepisa, hyvin tää sujuu 4½ kk jälkeen, toinen ilta ja molempina iltoina nukahtanut itsekseen n. 5 minuutin jälkeen :D

Nyt siidurin kimppuun, Anni viel valvoo kun siskontytöt myös, mut saa mies hoitaa Annin. Laitan siiderin lasiin niin ei toiset huomaa mitään :whistle:
ovela emäntä :LOL:
 
Joo kivaa oli ja juttua ja naurua riitti. Aika meni kuin siivillä.

Tytöt nukkuivat hienosti jotta äidit saivat jutella ja juoda kahvia ja nauttia herkuista.

Laitan illemmalla kuvia kun vaan ehdin ja jaksan. On ollut melkoinen hulina päivä, kun illalla tuli vielä mun isä ja hänen naisystävä, ja sen jälkeen mummu ja vaari vielä kylään.
 

Yhteistyössä