LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo kivaa oli ja juttua ja naurua riitti. Aika meni kuin siivillä.

Tytöt nukkuivat hienosti jotta äidit saivat jutella ja juoda kahvia ja nauttia herkuista.

Laitan illemmalla kuvia kun vaan ehdin ja jaksan. On ollut melkoinen hulina päivä, kun illalla tuli vielä mun isä ja hänen naisystävä, ja sen jälkeen mummu ja vaari vielä kylään.
montas kuvaa siä otit :eek: en miä huomannut ku sen yhden... mut aika meni kyllä nopeesti. toisen mokama ois vierähtänyt samaan syssyyn
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo kivaa oli ja juttua ja naurua riitti. Aika meni kuin siivillä.

Tytöt nukkuivat hienosti jotta äidit saivat jutella ja juoda kahvia ja nauttia herkuista.

Laitan illemmalla kuvia kun vaan ehdin ja jaksan. On ollut melkoinen hulina päivä, kun illalla tuli vielä mun isä ja hänen naisystävä, ja sen jälkeen mummu ja vaari vielä kylään.
montas kuvaa siä otit :eek: en miä huomannut ku sen yhden... mut aika meni kyllä nopeesti. toisen mokama ois vierähtänyt samaan syssyyn
otinhan mie Kiiasta ja kakuista.... :D
joo niin olis menny,mut otetaan taas piakkoin uusiksi. On meillä niin paljon juttuja että aika loppuu aina kesken. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo kivaa oli ja juttua ja naurua riitti. Aika meni kuin siivillä.

Tytöt nukkuivat hienosti jotta äidit saivat jutella ja juoda kahvia ja nauttia herkuista.

Laitan illemmalla kuvia kun vaan ehdin ja jaksan. On ollut melkoinen hulina päivä, kun illalla tuli vielä mun isä ja hänen naisystävä, ja sen jälkeen mummu ja vaari vielä kylään.
montas kuvaa siä otit :eek: en miä huomannut ku sen yhden... mut aika meni kyllä nopeesti. toisen mokama ois vierähtänyt samaan syssyyn
otinhan mie Kiiasta ja kakuista.... :D
joo niin olis menny,mut otetaan taas piakkoin uusiksi. On meillä niin paljon juttuja että aika loppuu aina kesken. :LOL:
no niin loppuukin :eek:
 
Mullakin jäi siitä viime viikonlopun siideristä puolet jäljelle ja ne on edelleen jääkaapissa. Otin jo alku illasta huikankin eikä ollut edes pahasti väljähtynyt :D

Kävin hakemassa tuon siiderin kun kerran Topsy muistutti ;) on tuo oikeasti aika kamalan makuista viikon vanhana :LOL:

Aatu nukkuu ja Annikin on olevinaan sängyssä. Onneksi iskä joutuu temppuilemaan sen kans. Vissiin vähän liian väsynyt ja näyttää ettei oikein meinaa asettua :/

Pitää taas lähteä katsomaan telkkaria ja nauttimaan perjantaista. On se vaan niin ihanaaaa kun saa rauhassa katsoa telkkaria. Monesti oikein odotan iltaa että pääsen rauhassa tuohon nojatuoliin hyvän ohjelman pariin, varsinkin raskaitten päivien jälkeen. :saint:

Mukavaa perjantai iltaa,

Katja-herhiläisäiti :)
 
Iltoja täältäkin :wave:

Mulla menossa tässä 450g irtokarkkipussista viimeinen karkki :ashamed: . Eilen ostin halpoja irttareita Citarista ja nyt ne on syöty :eek: . Ei hyvää päivää.. Tosi terveellistä touhua mulla nyt tää syöminen. Josta tulikin mieleeni, että tuuti ja piitu, jos tässä taas pian tapaatte, niin vieläkö jaksatte yhtä komiat tarjottavat :whistle: . Eka oli tuutilla kakku, sit piitulla voileipäkakku ja kakku, seuraavaks pitäs leipoo ainakin lusikkaleivät päälle :kieh: . Ai miten niin kateellisena täällä :LOL: . Mäkin muuten leivoin tänään kääretorttukakun, mutta en ollenkaan niin hienoa, kun Piitulilla, paljon tavallisemman :ashamed: .

Meillä oli tänään itkuisa ilta pitkästä aikaa. Oikein mikään muu paikka, kuin äidin syli ei kelvannut :/ . Oon huomannut viime aikoina, että tuo herkemmin itkee isukin sylissä mitä ennen... Mistähän moinen, kaipaako vaan täydellistä äitiään ;) :whistle: ? Onneks mä tosiaan oon täydellinen :snotty: :LOL: , no enpä oo, mutta siinä mielessä paljon kasvaneempi tähän äipän täyspäiseen työhön, että nyt mua ei häiritse suuremmin nuo vauvan itkut. Sit vaan tyynesti otan syliin ja teen mitä pitää yhdellä kädellä, esim sen kakun tänään. Aikasemmin olisin ollut hermostuneempi jne jne. Ehkä ikä tuo jotain tullessaan :LOL: tai sit mä vaan oon muuttunut :) .

Asiasta viidenteen, joutuuko joku muu rasvaan vauvan kasvoja joka päivä? Mä joudun ja mielellään ainakin kahteen kertaan. Muuten on punainen ja tosi karhea. Yleensä ainakin yöpuulle mennessä rasvaan ja nyt kun muistin rasvata aamupäivälläkin, oli iho seesteisempi vielä illallakin. Nyt kun usein iltaisin iho on tosiaan aina ollut melkosten punainen poskilta ainakin jne. Tiedä sitten onko sitä allergiaa lisänä vai vaan kuivaihoinen.

On se niin suloista ja hellyttävää ja jotenkin raapaisevaakin, kun nyt monta kertaa oon oikein pysähtynyt tajuamaan, miten tuolle vauvalle toisten ihmisten (ja varsinkin äidin) kasvot on kaikki kaikessa. Miten onnellinen se on, kun kasvot ilmestyy näköpiiriin :ashamed: , kun kasvot huomioi. Kuinka koko vauvan naama leviää hymyyn, ihan silmiin asti :heart: . Se on niin palkitsevaa, samalla jotenkin sydäntä särkevääkin, en tiedä miksi. Ja ajatella, jos olisit vauva, jota ei juuri katseltaisi :'( . Ihan hirveä ajatella, millasissa oloissa jotkut pienet joutuu elämään... No, mitä mä nyt tällasia aloin höpiseen :eek: .

Oli mulla varmaan monta muutakin juttua mielessä, mutta jos käväsis kerhon puolella välillä B) , vaikka sinisorsaa vilkasemassa ;)

Jokohan se Katjanna siellä nojatuolissaan B)
 
isäntä lähti yöks töihin ja mie heti koneelle..tossa sen viekussa varmaan 45min nukuinkin :eek: nyt ei sitten tietysti tänä yönä nukuta..kun tuli vielä päiväunet enne hammaslekuria otettuu..(nyt päällä dalacin kuuri saa nähdä loppuuko jomotus..jos vielä kuurin jälkeen jomottaa,niin verikokeisiin ym..)

tyty onkin jo pari tuntia nukkunu.

rontti mie joudun venlan naamaa aamuin illoin rasvaamaan..kuitenkin ruokailujen jälkeen tulee kosteella pyyhittyy niin kuivattaahan se jo,kun monta kertaa päivässä pyyhkii.
meillä neuvolassa sano että voi joskus ihan pyyhkeellä pyyhkii jossa on rasvaa,ettei aina vaan vedellä.olen muutaman kerran silleen tehnytkin,ja ihan hyvästi peseentyy toisen naama.

tyty sit tänään huuti vajaan tunnin täällä kun olin tyttöjä viemässä isänsä luo..ei ollu isäntä saanut nukkumaan,kun ei ollu älynnyt toista laittaa vaunuun :eek: täällä se huuti suoraa huutoo ku mie tulin kotiin,tonne ulos asti kuulu.. :eek:
no äkkiä vaatteet niskasta pois ja tytyn viekkuun..ei tarttenu ku käsi laskee pepulle ja toinen olkapäille,niin huokas syvään ja nukahti :eek: isäntä oli ihan et,miten sie ton teit..
sanoin et käänsin tytyn kylelleen,ja laitoin toisen käden pepun päälle ja toisen hartian päälle niin jo nukku..pitäsköhän tuon meijän isukin useammin neitiä nukuttaa.?

taidampa kerhon puolella lähtee käymään.
 
tänään kokeilin ekaa kertaa karstaan sitä bebanthenia(kirjotetaankohan noin..?)
ja hitsit että olikin tehokasta!!

me eli kiitokset taas teille jotka sitä suosittelitte!!
tää palsta on niiin loistava paikka,ja teidän neuvot korvaamattomia :hug:
kyllä oon teiltä saanut paljon neuvoja ja apuja!

käytin poijaan tänää suihkussa,kun meillähän niitä kylpy raivareita tuli kahtena iltana..
tänää sit viittiny alkaa ees yrittämään.
suihkusta tykkäs ihan mielettömästi:)

milli meillä taas tänää hiukan parempi päivä puklailulta,mutta tuleehan tuota aina...
harmi ku se teijän neiti nyt kiukkuaa ruoka-aikaan.
meillä oli kamalat ruoka kiukut (tuntu että poju heittäs sen tuttipullon seinää jos pystys) sillon kun hampaita teki.
sitten ku suppo laitettiin nii johan ruokakin maistu!
jospa se teilläkin olisi jotain hampaisiin liityvää ja ohimenevää!
toivotaan näin!:)
ja pitihän sanoo että sinähän oot reippaana ollut kun matto pesussa :D
saispas itekki joskus aikaan :whistle:

no sen verran "reipas" olin tänää että imuroin ja luutusin kämpän.
te ette varmaa voi kuvitella sitä karvan määrää :eek:
nuo johdot ja nurkat kerää ihan kamalasti!
mikä lie karvanlähtö aika taas.

siskolla kävin kärryttelemässä ja juotiin kahvit ja tietenkin sorrutiin tekeen H&M:lle tilaus...
ihania vaatteita!
nyt ku malttas ootella sen paketin tuloa!

jepjep,minäpä painun tästä kattelee taas töllöä ja toivottelen teille ihanille lokamammolle ja vaaveille oikeinmakoisia yöunia :wave:
 
huomenta mammat!!!
meillä -24 pakkasta hrrrrr :eek: on vähä mökki viilentyny yöllä!!!
meidän hassu vauva on nyt toden teolla hoksannu ton vatsalleen kääntymisen--ei käänny kuitenkaan takaisin--niin koko ajan pitäis olla mahallaan ja sit on kaamee huuto ja ärinä kun ei jaksa olla vielä kovin kauaa :D !mutta kun käyn kippaan sen selälleen niin het alkaa pungertaa takasi mahalleen!
ja yöllä kun otin tissille nii pyörähti mahalleen ja otti tissin suuhun! pakko oli kiepauttaa toinen selälleen,meinasin tikahtua nauruun oli niin hassun näkönen ja tuskin olis nukahtanu siihen asentoon! :heart:

nyt kerhossa piipahtamaan! :wave:
 
Meillä muuten Kiia vierastaa ihan selvästi ja kuuluvasti :whistle: Piitulin mies tuli eilen kotia ja Kiia kun toista katsoi niin au sitä huutoa, varsinkin jos toinen katsoi samaan aikaan.... Voi pikkuista kun piti vähän väliä vilasta ja sitte parkua :heart: :D

No loppui kuin leikaten kun Piitulin mies otti Essin syliinsä... Sitte alkoi meijen neiti kalkattamaan vieraalle miehelle ja se ei kyllä loppunutkaan :LOL: Heil oli yhteinen kieli :whistle:
 
Ai niin, meillä ois maanantaina 5kk neuvola (vasta) ja piikkiä taas tiedossa mut saa nähdä pitääkö perua. Kiiukan nokka alkoi nyt sitte vuotamaan :/ Hip hei... tosi kivaa

Eilisestä viel sen verran et huomaa meijen neitin olleen ruoka-aikoina kotona. Essi ja Emma oli niin hoikkia ja sutjakoita neitejä Kiia rinnalla
 
Huomenta!

IIIIIIHANA aamu! Ensinnäkin nukuin 9 tuntia putkeen, mies hoiti Minttua. Sit tulin alas kahdeksan aikaan kun Minttu heräs, katsoin puhelinta ja ihmettelin kuka yöllä laittanut tekstaria... no ihana ystävä tietysti, ja viesti kuului: "Ja lähdettiin synnyttään!" JEEEE, meille tulee vauva! Mulla meinaa ihan itkettää. Sieltä tulee poika :heart: Muiden kans nyt mesetellään ihan paniikissa, on tää jännää :LOL:

Taidan jättää kerhoon menon tällä hetkellä, keittelen ensin kahvit, taitaa olla taas porukka laittanut sukset ristiin... Ei tee mieli menettää tätä hyvää mieltä.

Rontille ihanaiset syntymäpäiväonnittelut ja onko tosiaan naistenpäivä? Enpä tiennyt, olen menossa Annin kummitädille kylään, pitää käydä ostamassa nippu kukkia hänelle siis. Kiitos muistutuksesta :)
 

Yhteistyössä