Mäkään en löytänyt sitä juttua hoitopöydältä putoamisesta, en tosin kovin pitkälle jaksanut ketjua selata. Itse kyllä tunnustan, että välillä olen käynyt hakemassa vaippoja tai pyyhkeitä ja jättänyt tytön alustalle. Oon itselleni selitellyt, että meidän hoitoalustassa on korkeet reunat ja alusta pesukoneen päällä suihkukaapin ja seinän välissä niin ettei pääse putoamaan, mutta pitää kyllä tsempata ton asian suhteen.
Hiustenlähtöä esiintyy täälläkin. Toivottavasti ei nyt koko tukka tipu kumminkaan :headwall:
Neiti on melko tukkoinen ollut tänään, laitoin kuitenkin partsille nukkumaan kun ei ollut kuumetta. Nenäfriidalla yritin imeä pahimpia räkiä, mutta neidin mielestä se on ihan hirveetä hommaa.
Meillä
rytmi on sellainen, että neiti laitetaan nukkumaan yleensä 21-22 välillä. Yöllä herää syömään keskimäärin 4 h välein. Aamulla herää yleensä 8-9 välillä. Ekat päikkärit noin 2h yleensä aamupäivällä, tokat myöhemmin iltapäivällä 2-3 h. Välillä kyllä päikkärirytmi mennyt sekaisin, jos meillä on jotain menoa. Sisällä nukkuu päikkyjä tosi katkonaisesti.
Tyttö on oppinut selvästi tarttumaan esineisiin paremmin. Hiuksista revitään äitiä myös täällä ja imettäessä roikkuu aina paidassa tai rintsikoissa. Lelutkin on ruvennut vähitellen kiinnostamaan, vaikka usein sohiikin itseään niillä naamaan. Fisher Pricen omenapurulelu oli vielä liian painava, eilen kumautti itseään sillä otsaan ja itkuhan siitä tuli
Miten muuten muilla joiden miehet aikoo jäädä
isäkuukaudelle, miten teette? Koska siitä pitää ilmoittaa Kelalle? Meillä mies pitää ton kesällä, mutta itse en voi mennä töihin siksi aikoo, kun mun työ on luonteeltaan sellainen, että edellyttää pidempiaikaisen työssäolojakson. Pidän siis varmaan lomani kun mies on isäkuukaudella, en kyllä tiedä et riittääkö lomat koko ajalle.
Toinen kysymys, voiko
minipillerit aloittaa vaikka kuukautiset ei ole vielä alkaneet? En tajunnut lääkärissä kysyä asiaa, kun iski reseptin kouraan :ashamed: Ei kyllä nappaa nuo ollenkaan, kun sivuvaikutuksista lukee, mutta ei imettäessä taida olla juuri vaihtoehtoja.
Fresia ja tyttö vajaa 3,5 kk