paapelo
No toistaseks aika iisisti tuo poika vielä ottaa
Nyt tosin laitoin sen nukkumaan siihen vaununkoppaan ja se koppa oli matkasängssä...
Alko sitten kuulumaan kauheeta huutoo ja kun menin kattomaan niin se oli mönkiny siitä kopasta ulos
Tulee selvästi uuniinki tuo ryömiminen
Onnittelut pikkuneidille konttausaskelista :wave:
myola
Tuli mieleen ku pohit sitä että miten tuon nimimerkin saa vaihettua takasin niin muistitko painaa sitä tallenna nappia tms.?
Niin tuosta akselin ympäri pyörimisestä...Meinaatko että mahallaan ollessaan kääntyy ympäri? Meillä Lauri nimittäin teki sitä ja sitten alkoki jo harjottelemaan mittarimatotyylillä ryömimistä
Kylpemisestä tuli mieleen että mitä jos mies kylvettää niin huutaako samalla lailla?
Jos poitsu aistii sen että sä jännität/pelkäät tms.?
Floran pikkuselle paranemisia :hug:
hemari
Mulla on kans aina ollu kipeet menkat. Pillerin kanssa oli helpommat. Pillerien jälkeen aina eka päivä meni kunnon särkylääketankkauksella. Jestas mitä tuskaa oli silti olla töissä |O
Toivon tosiaan minäki sitten ku ne alkaa, toivottavasti ei vähään aikaan, *koputtaa puuta* niin ei olis niin kivuliaat enää...
Ukko lähti työkeikalle eilen aamulla...
Aika orpo olo olla yksin
Tai nyt oon tosin mun vanhempien luona hoitamassa niitten eläimiä ku ne ite on reissussa.
Tuntuu että taasko sitä on kipeeksikin tulossa...Vasta toissaviikolla olin pari päivää...
Pitäs alkaa taikomaan jotain ruokaa ittelle ennen ku poika herää...
Talvicci ja "Unski" :heart: