Iltapäivää!
kaurisäiti:
Ei tarvitse laittaa mitään skaalauksia, itse en ole ikinä niihin koskenut ja samalta kuvat näyttää, kuin omissa tiedostoissakin
Tyttö on nukkunut tänään päikkäreitä tosi huonosti. Tai ekat oli ihan normi pituiset 2h päikkärit, mutta nuo toiset kesti hädintuskin 1h ja nyt tahtoi taas lepäämään. Ja mistä huomaan, että tyttö kaipaa unia on se, että tytön kulmakarvojen iho menee ihan punaiseksi aina, sama juttu pojallakin
Tuonne sänkyynsä laitaoin ja annoin pullon ja otti sen omiin käsiinsä ja alkoi juomaan ja kaiketi sammui. Menen kyllä tuossa viimeistään seiskalta herättään, ellei ennen sitä herää itse.
Meillä on nyt noudatettu tosi säntillistä rytmiä paitsi tänään nuo yhdet huonommat päikkärit ja nämä väliunet.
Eli herätys klo 7.00.
Aamu unet 9.00.
Herätys 11.00.
Toiset päikkärit 14.00.
Herätys 16.30-17.00 (normaalisti )
Yöunille 20.00.
Huomenna menen äitini kanssa shoppaamaan
Mennään hakemaan siskonpojalle synttärilahjoja ja vähän muutakin. Mies toimii meidän "hovikuskina"...manaa tuossa, että menen kyllä omille menoille siinä välissä, sinne teidän mukaan kauppoihin ei tulisi hullukaan
Ja minä raukkaparka olen ihan pulassa noiden taimieni kanssa...iso osa on köynnöksiä, jotka kasvavat voimakkaasti, eli käytännön esimerkkinä niin, että kun 2pv sitten näkyi mullan pinnassa taimen söpö lenkki niin nyt ovat jo 10cm pitkiä :kieh:
Onneksi käytiin eilen hakemassa 3 säkkiä multaa, niin pääsen laittamaan laareihin nuo isoimmat roikaleet
Varjele...Iina on 6kk sunnuntaina
Ja ei enään ole oikeasti mikään vaava. Jos yritän pitää sylissä, alkaa vaan venkuilla ja nauraa höröttää, kurottelee joka paikkaan kun kaikki on niin kiinnostavaa ja jos annan haleja, niin pärisyttää kauheat kuolat paidalle
Voi voi, miksikäs se aika niin lentää??
Keväistä torstain jatkoa kaikille =)