Mun tulot ei oo noussu tarpeeks siihen viimesen puolen vuoden tulotietojen käyttöön, siinä edellytetään että on noussu vähintään 20 % ja ihan niin kovaa ei valitettavasti oo palkkakehitys ollut.
Valitettavasti! Mutta 2017 tulot oli kuitenkin jonkun vähän reilun 10 % paremmat, joten mukavaahan niitäkin ois ollu laskennan perusteena käyttää. Noh, eipä tässä mitään miljoonien hävikkiä tulossa ole, mutta lämmittää se pienikin. Ilmeisesti verotus vahvistetaan syyskuussa, joten parista kuusta jää riippumaan. Kai sitä joku aina tipahtaa rajan väärälle puolelle!
Mulla on raudan alottamisen (viime viikolla) jälkeen puuskuttaminen kadonnut ja olokin pirteämpi. En tiedä voiko nyt noin lyhyestä kuurista hemppa nousta vai keksinkö vaan päästäni tämän, mutta helpottaa kyllä arkea! Mulle sanoi neuvolantäti että jos nuo tablettimaiset ei sovi, niin nestemäisiä ja suihkeita kuulemma monen maha paremmin sietää. Niissä on kuulemma vaan se ongelma että niissä on pitoisuus aika pieni joten joutuu paljon juomaan jos haluaa saman määrän kun tabletista, eikä sekään kai muuten oo ongelma paitsi ettei ne ole kovin hyvää.
En oo ite koittanut niitä kun ainakin vielä tabletit on olleet ihan ok.
Sokerirasitukseen tuli täälläkin passitus, vähän mietityttää kun moni on sanonut että se on aivan kamalaa. Noh, ehkä sieltä hengissä ulos tullaan!