Flunssalandiasta hyvää lauantaita.
Alkaa vähän helpottamaan, mutta nää aamut ja aamupäivät on hankalia.
Josko ens maanantaina jo olis oikeesti voitonpuolella.
Ihme että Itu jaksaa rettelöidä vaikka yskin ja niistän ihan jatkuvasti.
Täällä poksui viikot. 60% raskaudesta taputeltu.
Tää on se mun eka etappi jota odotin kun plussan sain ja nyt se on tässä.
Ja tosiaan, vaikka mulla on istukka edessä, niin ei ole ollu kyllä mitään vaikutusta liikkeiden tuntumaan. Nytkin Itu potkii niin kovaa että välistä tekee ihan hellää, eli ainakaan mun kohdalla ei päde se että tuntuis A) myöhemmin liikkeet B) Liikkeet ei tuntuisi kovin selkeinä.
Yöt:
katkonaisia.
Nyt toki kipeänä tosi katkonaisia, mutta noin muutenkin odotusaikana uni tulee kevyemmäksi ja kääntyminen yms.havahduttaa unesta. Vessassa ei juuri tarvitse yöllä käydä, mutta kyllä senkin aika tulee.
Normaalisti tuossa rv32 eteenpäin suunilleen, mulla hajoaa yöt entisestään. Heräilen vähintään 1h välein ja vikat muutama viikko sit jos herään, en saa unta.
Unisaldo siis kutistuu hyvin minimiin, johonkin 4h per yö.
Mua on aina tehny mieli tirvasta niitä jotka sanoo "nauti nyt kun saat yös nukkua ilman vauvaa". Rehellisesti..tossa ei ole mitään järkeä.
Mä nukun niin paljon paremmin sillon ku vauva on syntyny. Ei särje, ei närästä, ei tarvii herätä vaihtaakseen kylkeä, ei tarvii ravata pissalla, ei oo levottomat jalat, vauva ei yritä survoa sisuskaluja solmuun kun just saisit taas unta..on vaan vauva joka haluaa joko tissin suuhun tai nopean vaipan vaihdon ja koska perhepeti, ei tarvii ees nousta syötön vuoksi.
Eli joo, odotan lokakuuta kovasti.
Mulla on tosin sellanen fiilis että tämä vauva antaa odottaa itseään kunnolla yliajalle. Esikko meni käynnistykseen asti ja välissä sit tullu 39+2 ja 40+2, joten ei voi käydä mäihä et tulisi ennen laskettua tai siinä heti liki.
Viipulainen & Itu 24+0 POKS!