Moi!
Paapelo munkin mies lähtee Tallinnaan :wave: Tosin lähtee jo tänään ja tulee huomenna, etteivät vissiin ole kuitenkaan samalla laivalla. Mäkin jännään missä kunnossa tulee, kun nykyään ottaa harvoin, mutta yrittää raukka ottaa saman määrän kuin ennen
No onneksi ovat ihan poikaporukalla lähdössä mun ei tarvitse katsella... Esikko vielä aamulla muistutteli että on parempi tuoda kunnon tuliaiset, oli nimittäin ihan närkästynyt kun mies lähtee ilman meitä
No hyvää tekee, ja tekis itsellekin, mihinkähän sitä lähtis
Marsupilamille onnittelut pojasta :hug: Mä olen jostain käsittänyt että 4d:n tulokset olisivat aika luotettavat mutta näissä tavallisissa on aina se erehdyksen mahdollisuus, varsinkin niin päin että tyttö onkin poika. Meille lupailtiin toista poikaa, mutta jätän kuitenkin aina sen pienen pelivaran...
Katiia jossain vaiheessa täällä päivittelinkin sitä mikä on muuttunut kun esikoisesta kävin joka asiasta ultrassa ja nyt vaikka ongelmia on niin en pääse
Mulla oli rasituksessa vain yksi arvo kohollaan ja täälläpäin sen takia ei pääse/joudu äitiyspolille. Seurannaksi kuulemma riittä 4 viikon välein otettu paastosokeri labrassa mikä on ihan hölmöä, kun mun paastoarvoissa ei ole ikinä mitään vikaa ollutkaan
Mulla on nimenomaan se tunnin arvo ongelma... Täytyy tunnustaa että välillä huoli vauvasta on suuri, öisin varsinkin on mielessä se onko pienellä kaikki hyvin
Kateellisena luen kun täällä monet pääsevät syystä tai toisesta käymään ylimääräisissä ultrissa, mutta mun vauvan vointi kiinnosta ketään :ashamed: Mullahan on tän diabeteshomman lisäksi ollut niitä maksaongelmia, eikä oikeastaan niidenkään vaikutusta tiedetä...
KatiiaJa vielä peliasioista, mun poika oninnostunut ihan vasta lähiviikkoina pelaamaan tietokoneella, on kohta 3,5v Tähän asti on piirretyt hoitanut äidin väsymyshetket B) Ja sit vielä utelisin mikä on gdm? Mäkin oikeasti jännään tuota nasunuhaa (kuulin juuri kivemman nimen tänään radiosta
). Muuten en todellakaan ole ylivarovainen tautien suhteen, mutta mulla kans just tohon hommaan monta riskitekijää niin pakko yrittää välttää
Just viikolla peruin yhdet treffit kaverin lapsen nuhan ja lämmön takia, enpä olisi ikinä uskonut sitä tekeväni :/
Kaurisäiti ilmeiseti epäilevät hepatoosia... Kovasti tsemppiä sinne :hug: On sellainen juttu, että jos todetaan niin olet kyllä tosi tarkassa seurannassa, taidetaan loppuvaiheessa ottaa ihan sairaalaan sisään tarkkailuun ja käynnistetään en nyt muista millä viikoilla, koska tilahan saattaa pahentua loppua kohden. Mulla on sitä aina epäilty, mutta ei ole ollut mun ongelman nimi...
Vauvan peitosta oli joku kysellyt. Meillä on ollut äitiyspakkauksen peitto alusta alkaen käytössä. Pienenä se oli vaan taitettu kaksinkerroin niin että puolet oli vauvan alla ja se taitettu kohta jaloissa, siten vauva ei päässyt valahtamaan peiton sisään. Sitten vasta kun alkoi vaipat vuotaa ja aina oli peitto märkänä niin alettiin käyttää normaalisti...
Pääkaupunkiseutulaisia joku kyseli, mä voisin kanssa siihen joukkoon ilmoittautua. Periaatteessa ollaan kai kehyskuntalaisia, mutta meiltä alle 10km Espoon puolelle ja samalla joukkoliikenteellä kuljetaan =)
Täällä olo jatkuu tuskaisena
Tänään sattui hassu juttu... Mä olen allerginen ampiaisille ja tänään mua pisti enkä saanut ollenkaan hengenahdistusta
Turvotuskin laski muutamissa tunneissa, kaikkea tämä raskaus teettää
Viime raskaudessa nimittäin multa hävisi osa ruoka-aineallergioista....
Mutta tämä lähtee nyt tekemään viimeisiä hankintoja anopin kanssa heti kun saa tuon esikoisen tuolta hereille...
Tsemppiä kaikille masun kasvatukseen!
Mutilainen ja Torsti 32+5