Hyvää huomenta ja hyvää sunnuntaita!
Pinkkis:
Mukava kuulla, että luokkis meni sujuvasti ja ilman niitä pelkäämiäsi henkilöitä.
Minä olen noin ammatillisesti hiukan saman tyyppisessä tilanteessa nyt äitinä.
Jouduin työttömäksi juuri edellisenä kuuna ennen kuin tein pojasta raskaustestin. Ystävät kauhistelivat meidän surkeaa tilannetta ja tulipa abortti kehoitustakin
No mielestäni meillä meni ihan hyvin, raha ei ole koskaan ratkaissut minun elämässä, ei lapsuudessa eikä näin aikuisenakaan. Sillä pärjätään mitä saadaan.
Heti pojan synnyttyä alkoi ihmisiltä tulla kyselyä milloin palaan töihin vai olenko ajatellut koulua...kun sanoin tahtovani olla kotona lapseni kanssa niin kauan kuin minusta hyvälle tuntuu, niin sain vastaan vaisuja Jaha+nyökyttely vastauksia :/
Eli voin sanoa, etten ole ammatillisesti ehkä menestynyt elämässä, en ole varakas ja jotkut saattaisivat kutsua tukiaistenhyväksikäyttäjäksi. Mutta tiedän ainakin itse olevani onnellinen juuri tässä tilanteessa ja nautin itse tästä suuresti. Tilanteemme on taloudellisesti sen verran vakaa, että voin myös tätä toteuttaa. Ja on minulla tulevaisuuden suunnitelma jonka aion toteuttaa ehdottomasti. Aion opiskella kätilöksi kunhan nuorimmainen on 3v...siihen saakka olen työtön kotiäiti
Rokotuksesta:
Minulle ei ole puhuttu sanallakaan missään vaiheessa koko pöpöstä ja tuokkopa puhutaankaan. Saattavat sitten vauvan synnyttyä ottaa puheeksi, veikkaisin.
ON:
Luoja että oli lonkat, nivuset ym. jumissa ja kipeät aamulla. Kun nousin niin meinasin kyyneeleen tirauttaa silkasta kivusta...ei voinut istua...kamalaa
Mutta nyt on jo hyvä.
Tuossa pitäisi mennä puoliltapäivin äidin luokse...siskon rippijuhlat ovat tänään. Mies menee kirkkoon kuvaamaan, minä ja poika menemme äitiäni auttamaan tarjottavien kanssa. Viimeksi kun olin minusta seuraavan siskoni rippijuhlissa poikaa odottaessa, meinasin A) pyörtyä B ) oksentaa..oli niin kauhea tungos ja olin vasta rv20 silloin ja maha erottui juuri ja juuri...nyt tämän pallon kanssa ja poika juoksemassa karkuun...NEVER!!
Mutta nyt menen tekemään parhaani tälle variksen pelättimen kaksoisolentoa muistuttavalle naamavärkille..ehkä saan ihmeen aikaan
paapelo+poju+Deri 32+1