Tuosta lisääntymisiästä, kouluttautumisesta jne kerron hieman omaa tarinaani: (kaikkea en näköjään osaa yhteen viestiin kirjoittaa, niin lähettelenpä sitten useamman) Itse olen suhteellisen nuori perheenperustaja, ikää on 21 vuotta, koulut on kesken ja työkokemustakaan ei ole hirveästi (siksipä KAIKKI olettaa tämän lapsen olevan vahinko, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse). Itselle on ollut todella nuoresta lähtien selvä homma, että lapseni teen nuorena, mikäli siihen vain on mahdollisuus. Tähän toki vaikuttaa oma terveyskin ja koetut kokemukset, mutta se oma näkemys siitä, että tulen olemaan nuori äiti on ollut vahva aina. Toki olisihan se ideaalista, että olisi taattu taloudellinen tilanne ja työpaikka, jonne palata äitiysloman jälkeen, mutta en näe ongelmana sitäkään, että hoidan yhtäaikaa sekä perhettä, että opiskeluja. Olen siis todellakin sitä harvinaista osaa nuorista, jotka tekee niinkuin HALUAA, eikä niinkuin KUULUU.
Niinkuin Paulahkin sanoi, että ei se ikää ja koulutusta katso, kuka pärjää ja kuka ei. Se on ihan kiinni itsestä ja omista teoista, motivaatiosta, halusta... Helppoa ei varmasti ole nuorella äidillä, mutta tuskin se sitä on vähän vanhemmallakaan. Itse ainakin haluaisin, että ihmiset tekisi niinkuin haluavat, eivätkä miettisi liikaa sitä mitä muut tekee tai ajattelee. Näin minä ainakin koen saavani enemmän irti omasta elämästäni, kun en todellakaan halua niitä samoja asioita, mitä muut... (taisi nyt vähän mennä asian vierestä, mutta väliäkö tuolla)
Niinkuin Paulahkin sanoi, että ei se ikää ja koulutusta katso, kuka pärjää ja kuka ei. Se on ihan kiinni itsestä ja omista teoista, motivaatiosta, halusta... Helppoa ei varmasti ole nuorella äidillä, mutta tuskin se sitä on vähän vanhemmallakaan. Itse ainakin haluaisin, että ihmiset tekisi niinkuin haluavat, eivätkä miettisi liikaa sitä mitä muut tekee tai ajattelee. Näin minä ainakin koen saavani enemmän irti omasta elämästäni, kun en todellakaan halua niitä samoja asioita, mitä muut... (taisi nyt vähän mennä asian vierestä, mutta väliäkö tuolla)