*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

Kiva kuulla teistä taustalla olleista :wave:

mansikkakakku:
Inana masu :D
Täällä oli esikon aikaan myös tuo lantion ja häpyluun liitos kipu jotain aivan hirveää :headwall: Vielä ei ole alkanut, mutta lonkat on alkaneet poksua, joten odottelen sen alkavan varmaan n. rv20 viimeistään...silloin kanssa minulle sitä tukivvyötä ehdotettiin ja kokeilin ystävän vanhaa, mutta kuten sinullakin tuli harvakseltan harjoitius supistuksia ja oli tosi hankala olla sen kanssa, joten... :/
Onneksi nämä vaivat loppuvat aika nopeasti sitten synnytyksen jälkeen.

Tänään sitten sain haluamani väriset orvokit...pieniä oransseja ja suuria erittäin tumman liloja, lähes mustia...harmittaa vain, että kameralla ei saa kuvaa siitä väristä, kun väripikselit heittää omaa skaalaansa. Ovat kyllä upeita.
Kukkalaariin laitoin sekaan elämänlanka köynnöstä, kun niitä on niin hirveästi ja isoon ruukkuun, johon myös itutin niitä laitoin reuna kasviksi kasvamaan köynnöskrassin siemeniä. Toivotaan että tulee kivan näköinen sitten kesällä :D

Huomenna olisi se neuvola...toivotaan että sydänäänet kuuluisi...kiroan kyllä julmetusti, jos tämäkin nassukka on yhtä itsepintainen ja pakenee dopleria ja sydänääniä ei saa kuunneltua kunnolla :headwall: :D

Tämän kummepaa ei taas ollut. viimistään huomisella taas tänne märehtimään :D :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 16+2
 
Heipä hei mammat!

Ja tervetuloa uusille! :wave:
Ahkerasti minäkin oon teidän juttuja lukenut, mutta kirjoittaminen välillä jää.
Täällä myös harjoitussuppareita aika ajoin. Viime viikolla kans heräilin yöllä, kun maha oli ihan kova. Mutta nyt on ollut parempi..

Ja liikkeistä minäkin hermoilen välillä, kun täällä myös tuntuu, että liikkeet on vähentyneet/kadonneet, tms. Mutta koitan olla murehtimatta, kun tuo rintavarustus on kuitenkin sen verta arka ja "turvonnut" :kieh: . Ens viikon to meillä vasta neuvola, mutta eiköhän tuo aika nopeasti mee.

Jaksamista ja :hug: kaikille, joiden kullanmurut sairastelee enemmän tai vähemmän. Meillä myös on viimeinen kuukausi sairasteltu ja aina vain esikko köhii räkäistä yskäänsä. Kohta vien jo lääkäriin ettei vain korvissa ole mitään...

Vaunuasiaa on täälläkin pohdittu jo. Ennestään löytyy emmaljungan yhdistelmät ja nyt oonkin ihan kahden vaiheilla ostaisinko esikolle vain normi rattaat vai tuplat? Tuntuu vaan, että nuo tuplat on niin törkeissä hinnoissa ja sit jos käyttökin jää vähäiseks, niin rahaa vaan häviää paljon, kun eihän noita vaunuja kovin kalliilla saa käytettyinä myytyä. Ja meillä vielä kun ollaan maalla ja soratietä on n. 650m lähimmälle asfaltoidulle tielle, niin mietin, että jaksanko oikeasti lumihangessa työntää tuplia kun yhdetkin vaunut teetti talvella reippaasti hikeä..:kieh: Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Arvaan kyllä, että tuplat on näppärät kaupungissa, mut mut...entäs täällä korvessa sitten... :LOL:

Niin ja paapelo taisi aiemmin puhua tuosta kohdunsuun tilanteesta: itsekin oon huomannut, että tuo kohdunsuu on suht pehmeä ja auki n. sormelle. Mutta näin on musta ollut esikon syntymän jälkeen, et luulisin sen johtuvan siitä.

Ah, taas poksuu viikotkin. Kevättä odotellessa (täällä kun oli ihan jäätävä tuuli tänään ja eilen)

Hätähousu ja Maukka 15+0 POKS :heart:
 
Heippa vaan B)

Piti tulla kirjoittamaan itsekkin noista ennakoivista supistuksista.Täällä nyt viikkoja ultran mukaan 13+6 ja eilisestä alkoi supistuksia tulemaan. 3 eilen ja pari tänään. Esikoisen kanssa noita harkkareita tuli vasta vk 30 tienoilla, peikko nmr 2 kanssa joltain vk 20 ja tämän kanssa siis jo nyt.
Aikaisemmista kerroista sen verta, ettei harkkarit tosiaankaan olleet muuta, kuin harkkareita.Molemmilla kerroilla täällä on ollut maratonsynnytykset :D

Mitenköhän tekisi, pitäisikö ostaa tuplarattaat, kun tuo keskimmäinen on vaavin syntyessä vasta reilu 2 vuotias? Siksi tätä pähkäilen, kun tuli juuri, ennen kuin nmr 3 ilmoitti tulostaan, ostettua ihqu uudet I`Coon:it.Tietääkö kukaan, saako niihin sisaristuinta?

Mukavaa viikkoa :flower:
Dragon lady ja Lilla My 13+6
 
Öitä taas!

Harjoitussuppareista: niitä ei ole täällä koskaan näkyny, eli yhdessäkään raskaudessani en niitä ole kokenut. Esikoista oottaessa eka suppari jonka tunsin tuli päivää ennen kuin synty. Muilla on jotain suppareita tuntunut vkolta 39 lähtien.

Liitoskivuista: kovasti jaksamista niille joita ne vaivaavat. Kuopusta oottaessa niitä oli aivan loppuraskaudesta mutta ei olleet silloinkaan ihan kamalan pahat.

Paapelolla alkaa olla parvekkeella jo tuntua. Ihanilta kuullostaa noi sun istutukset. Itse oottelen että noi lumet sulais, ehkäpä vappuna on nurmikko jo sula.

Aurinkoisia ja lämpöisiä kevätpäiviä kaikille!
Peppi ja toukka 15+0
 
Heippa! Vielä sen verran kehun niitä Phil&Tedsin rattaita, että ne sopii yhdelle tai kahdelle eli sen sisaristuimen saa pois. Sen takia me niitä ajateltiin, että jos olen vain toisen kanssa liikenteessä niin ei tarvitse sisaristuinta ottaa mukaan. Ja sama juttu sitten kun esikoinen ei enää halua istua rattaissa. Että jos joku miettii ostaako tuplat vai ei sen takia, niin kannattaa harkita tuollaisia. Siis en oo mikään Phil&Tedsin maahantuoja :D Oon vaan lukenu hyviä kommentteja ko. rattaista niin paljon :)
 
kassu: meillä samat rattaat kuin teillä. mulle kuitenkin vasta suh uusi tuttavuus, ne on olleet meillä n. 6kk. älyttömän näppärät ja kevyet. jos multa kysyttäis niin puhuisin kyllä niiden puolesta!
mä tykkään tosi paljon siitä miten pieneen tilaan ne saa(nimim. brion, emmaljungan ja abc:n tuplia kokeillut) ja miten helposti ne menee kasaan. kun autossa on noita penkkejä ja matkustajia ni on hirveen hyvä että rattaat kulkee pienessä tilassa.
mä en oo vaan koskaan vielä kokeillut sisaristuinta. onks se näppärä?

*muoks* olinpa sokea kun en huomannu että myös MB oli kirjottanut omistavansa philit...........ihan ajatuksissani lukenu teidän tekstejä :ashamed:

mimmelo 13+3(?)
 
ei vitsit, tää alkaa menee jo noloksi tämä vierailu täällä yleisellä puolella. ehkä mä palaan tonne kerhon puolelle missä mä saan sekoilla salassa :LOL:

eli MB miettii vasta ostavansa. kannatan! vaikken ookaan sisaristuinta vielä ite kokeillu :D
 
Moikkis

Eilen tuli helpottava kirje seerumiseulan tuloksesta - ei kohonnutta riskiä. Tuntuu hyvältä, vaikka pahoinvointi jyllääkin taas niin että :snotty:

Onko teillä kokemuksia raskausuutisen kertomisesta töissä? Jännitän tätä asiaa niin paljon...Laittaisiko sähköpostin jossa ilmoittaisi...Kertoisiko palaverissa, jossa mahdollisimman moni on läsnä (se jos mikä jännittää ). Kohta alkaa maha näkymään, joten parin seuraavan viikon asia tämä on. Ei ole sellaista luottohenkilöä, jolta saisi tukea - jos jollekin yksittäiselle ihmiselle täällä kertoisi niin varmaan juoruaisi jo pitkin käytäviä
:/

Apollo + Töppönen 12+3
 
Moikka!

Töissä kertomisesta: Itse kerroin ensin esimiehelleni (sijaisjärjestelyt) ja pari viikkoa myöhemmin yksitellen lähimmille työkavereille. Muut saavat sitten kuulla juoruina tai huomata sitten omia aikojaan.. :D Tämä menetelmä sopi ainakin mulle.

Ulpu + Papu 13+0
 
Päivää!

Eilen tunsin potkut kädellä...voi miten ihanalta se tuntui ja oikein kyynel vierähti ilosta poskelle. Olin juuri pupeltanut puoli levyä suklaata ja Tiuhti siitä vallan riemastui ja tunsin ennätysmäärän potkuja ja aikas tuntuviakin, tuntui että koko kohtu nyki menemään. Huvikseni sitten käden astin vatsan päälle, ei tuntunut mitään. Sitten rapsutin kun kutitti ja poksista, suoraan sormille napakka potku :heart:

Ja kyllä, tuolla parvekkeella alkaa olla jo kesäntuntua...vieläkun vain siitä rehevöityvätt ja taimet saisi ulkoruokintaan pysyvästi niin avot. Kaikki on jo valmiina, vain ilmat kenkkuilee :D
Viimeyönäkin oli pakkasta, tosin parvekkeella oli kuitenkin n.+4 astetta, mutta peittelin rehuni silti =)
Laitan kuvaa, kun kasvit ovat päässeet viimoiselle lepopaikalleen :D

PArintunnin päästä on neuvola. Aika hyvillä mielin eilisen potkutuksen jälkeen sinne menen.
Tohtiikohan sitä edes vaa'alle hypätä eilisen pupelluksen jälkeen :LOL:

Ja mikäpä sitä päivän onnea pilaamaan...meidän juuri remontoidussa talossa, olohuoneen ikkunan sisälasi on ollut viallinen ja nyt kun lämpötilat vaihtelee rajusti, se lähti halkeamaan saumasta.
Ovat niin paksua lasia, että poika niitä ei saisi rikki, en minä ja ehkä mies jos heittäisi vasaran läpi...joten ei tarvinne maksaa...kun selkeästi särö lähtee silikonin sisältä liikkeelle ja nyt kun aurinko taas paistaa halkeaa sitämukaa enemmän :headwall: Plaah.

Mutta nyt siivoamaan hiukan :D

paapelo+poju+Tiuhti 16+3
 
Aurinkoista Päivää Kaikille!

Apollo Kerroin itse töissä pari viikkoa sitten pomolleni, joka sattumoisi on koko yrityksen johtajakin. Hän oli todella iloinen tai ainakin esitti hyvin iloista ja onnitteli paljon. Oli pelkästään tyytyväinen, että kerroin jo nyt, että aion jäädä elokuussa tilapäisesti pois, kun meillä on työvoimapula ja minulle on hankala saada pätevää sijaista. Mä kanssa pelkäsin sitä kertomista paljon, mutta oli jo pakko kertoa, kun ei tätä mahaa enää mihkään piiloteta. Muille se ei kai ole kertonut mitään, kun ei ainakaan kukaan ole sitä mitenkään kommentoinut. En tiedä nyt pitäiskö mun kertoa työkavereille jotain vai odottaisko vaan, että tulevat itse kysymään :) Hyvin se menee, turhaa sitä jännität!

Noista tuplista on kanssa ollut puhetta. Mun tekis mieli kans hommata tuplat, kun ei tuo esikoinenkaan täytä ennen joulua kahta, eli tarvitsee vielä rattaita. Vieläköhän se nukkuu syksyllä päikkäreitä ulkona? Mietin vaan, kun nyt hän nukkuu pelkästään ulkona päikkärit ja jos aikoo nukkua vielä syksylläkin, niin sit pitäis olla nukkumisaikka molemmille. Muutenhan tuota pienempää vois opetella kantamaan liinassa ja laittamaan vaan nukkumaan vaunuihin. EN tiedä, liian vaikeeta... Periaatteessa mulle kelpais hyvät käytetytkin kärryt sopuhintaan, mut sellaisiakin voi olla vaikee löytää. Ja nyt vois tosiaan saada esim. britanniasta tilattua halvalla vaunut, mut siihenkin pitäis vähän perehtyä...

No jatkan taas pohdintaa ja lopputyön tekoa :D

Riinuska ja Hemmo 17+0 tänään

PS. Onko 144 syke tyttö vai poika syke??
 
Huomenia!
Töissäkertomisesta olitte jutskanneet, minä myös jännitän aikalailla tuota, joten et ole apollo80 ainoa =)
kerroin muutamia viikkoja sitten esimiehelleni ja talon ns. johtajalle..työkavereille en ole vielä kertoillut, toisaalta sen luulisi olevan paljon yksinkertaisempaa kun esim. esimiehelle =) Pakkohan se on kyllä kohta kerätä voimat ja ruveta kertoilemaan, heh...
Enköhän minäkin noin tee kuten ulpukin, että näille lähemmille työtovereille kerron ja muut saavat sitten kuulla, jos ovat kuullakseen :) kai se jokaiselle mahan kasvettua viimeistään selviää =) mutta eipä tässä tosiaan kauhiasti ole enää kuukausia jäljellä mitä töissä olen, pidän 3 viikon kesäloman ennen äippäloman alkua :)
voi, siellä taitaa olla tuuli laantunut ja aurinko paistaa, joten kai sitä voisi ulos lähtä..
pitäisi jotain leipoa, tänään miekkosen nimpparit :heart:
mutta tapaamisiin taas mammat =)
Pikkumyyh ja masuvaavi 16+5
 
Hip ja hei!

Just kirjoitin pitkän pitkän viestin mutta johonkin bittiavaruuteen taas kerran hävisi.

Vaunuista ollaan katseltu Brion go:ta sitä 3 in1 systeemiä. Olisi niin kätevää saada kaikki kiinnitettyä samaan runkoon. Etenkin auton istuimesta puhun. Onko kenelläkään kokemusta näistä tai muista vastaavista. Täällä yksi H. Moilanen ratas asioissa. :ashamed:

Neuvolaan enää kaksi päivää. JIPPII. Sitä on jo odoteltu. Noin muuten täällä menee päivät pahoinvoidessa. Niska on taas ollut kaksi päivää ihan jumissa. Kipu niskasta siirtyy päähän, tuntuu että olisi normaali migreeni x 10. Pää ja niskakivun yhteisvaikutus saa aikaan sitten sitä ihanaa oksentelua. YÄK. En puhu tässä kerran päivässä puklauttelusta vaan pikemminkin kerran tunnissa. Super YÄK. Poikaystävälle totesin eilen että voisitko olla tulematta makuuhuoneeseen kun haisen niin pahalta. Tuntuu että haju oikeen pinttyy kiinni eikä lähde millään pois. Ällöttävää. Nautinnollista raskaus aikaa toivotteli äitini eilen! :D

Paapelo kerroin sinusta ja kukistasi muutamapäivä sitten poikaystävälleni ja kysyin voidaanko käydä ostamassa uusia kukkasia parvekkeelle. Poikaystävä totesi että kannattaako kun kerran tullaan suomeen kuun vaihteessa muutamaksi viikoksi, kesäkuun vaiheessa viikoksi ja sitten kesäkuun viimeiset viikot vietetään mökkeillessä Ruotsin länsirannikolla. Eli nyt saan vaan kuunnella sinun ahertamisestasi aiheuttamatta huonoa omaatuntoa itselleni :LOL:

Mutta palailen neuvolakuulumisin torstai aamusta,

Pikkis ja masuasukki 12+5
 
Pikkis noita rattaita on aika paljon mihin saa turvakaukalon runkoon eli kannattaa katsella niitä tosiaan ajan kanssa. Ne on kyllä ihan must mun mielestä. Meillä neiti ei viihtyny vaunuissa kuin muutaman kuukauden jonka jälkeen käytin rungossa yksinomaan turvakaukaloa. Tosin silloin oli kesä...

Itse ajattelin ostaa tuplien lisäksi myös ostoskeskusrattaat, joihin saa meidän turvakaukalon kiinni, mutta toimii myös esikoisella. Ihan vaan sen takia, etten jaksa aina paketoida noita isompia rattaita autoon mukaan.

Töissä kertomisesta mulla on kokemusta esikoisen ajalta ja kerroin vain muutamille läheisille työkavereille, jotka ovat myös hyviä ystäviäni. Pomo ja muut sai huomata ihan itse :D Se kertomispakko työnantajalle kun on vasta 2kk ennen äitiysloman alkua ;) Tällä kertaa koska oon hoitovapaalla ni meen käymään työpaikalla ja masu puhukoon puolestani. Elleivät jo kaikki tiedä, kun ne samat läheiset ystävät on tietäny jo kuukauden.
 
Noista rattaista:
Olenkin jo tainnut täälläkin kertoilla, että me emme ota tuplia, vaikka poika ei ehdikkään täyttää vuosia lähimainkaan. Kannan tulokasta kantopussissa niinkauan kuin se vain onnistuu ja poika saa olla rattaissa. Ja tuleehan talvi ja toivottavasti taas lunta, niin sitten voin poikaa vetää pulkassaan ja tulokas saa sitten rattaat niille hetkille. Poika on todella kova kävelemään ja saan aina taistella, jotta saan takaisin rattaisiin, joten ensi keväänä tuskin kovin edes noissa kärryissä viihtyisikään :D

Pikkis:
No ainahan voit ihailla kukkaloistoa sitten täällä ja ruotsissakin, käsittääkseni ainakin ruotsin maaseutu alueella kaikki kukoistaa varsin kauniisti, tai ainakin mitä olen itse aikoinaan siellä vieraillut :D
Ja aina tulee uusi kesä...aloitat sitten kukkien haalimisen salakavalasti :D Niin minäkin tein :D

Puolituntia neuvolaan ja pakko juoda kuppikahvia...Tiuhti taitaa jotenkin aavistaa että jännään täällä kun on normaalista poiketen potkiskellut tähän aikaan jo. Normaalisti siis potkii vasta iltasella.

Mutta nyt on mentävä...aika kiitää :wave:
 
paapelo nostan sulle hattua! Mäkin eka mietin tota kantoreppu + rattaat -yhdistelmää, kun meil on toi manducakin, mutta sitten totesin, että oon niin laiska ja mukavuuden haluinen ja vanha että ei pysty. Pitää mennä aina sieltä mistä aita on matalin.. :ashamed:
 
Pakko oli tulla vielä nopeasti kirjottamaan kun tulin hakemaan kotoolta panadolia ja neuvolakortin.
Olen menossa Kättärin päivystykseen, mahassa ollut voimakasta pistämistä jo aamusta lähtien. Töissä yritin olla ja lepäilin lasten kanssa yli tunnin mutta kipu ei helpottanut.
Onneksi pääsen nyt siis suoraan näytille. Hope pienellä on kaikki hyvin :heart:

Inka 17+1 :heart:
 
anelie: en tiedä onko vielä mahdollista tuntea liikkeitä, itse tunsin ekan kohdalla vasta n. 20 viikolla liikkeet ja päälle päin näky joskus 24 viikolla jo! :) Tosin onhan sulla jo 16.viikko menossa! Eiköhän se siitä selviä, jos alkaa säännöllisemmin ne tuntumaan. Ite en oo vielä liikkeitä tainnut tuntea... Tosin kyllä siellä mahassa joskus muljahtelee, mutta ei ne nyt voi vielä ihan niin isoina muljahduksina tuntua. Esikoisen jälkeen mulla tuntu tosi pitkään haamuliikkeitä ja näky ihan mahan päältäkin! :D
13+4. (joutuu aina tarkkaan laskemaan nuo viikot, ei muista koskaan ulkoo! :D)
 
MB, niin olin itsekin ajatellut, mutta silmään ei ole pistänyt hirveästi. Miltä merkiltä kannattaisi lähteä etsimään? En kyllä kieltämättä vielä kierreltykään paljon katsomassa, että ehkä niitä löytyy kun enemmän kiertelee :D

Paapelo, täällä jo kukat, tai no perus rikkaruohot, kukkii tien penkoissa ja monissa paikoissa näkee jo kauniiksi laitettuja kukkapenkkejä. Länsirannikolle kun lähdetään mökkeilemään saan varmastikin nauttia kauniista istutuksista. Alue mistä nyt ollaan mökki vuokrattu on suosittua kesämökki aluetta ja kuvien perusteella ihmiset käyttävätkin aikaa istutuksiinsa. Myös muuten maaseutu on ihana rehevää ja mökin läheisyydessä puistoalueita ja metsää niin enköhän siellä saa tarpeeksi silmälle iloa. Oikeassa olet. Mutta nyt ei siis ainakaan tarvitse omaa laisuutta stressata, poikaystävältäkin on jo lupa tullut :p Ehkä sitten ensi vuonna päästään muuttamaan ton toisen puoliskon työn takia johonkin etelä-Eurooppaan ja siellä voisi ottaa apua pihan suunnittelun kanssa. Silloin silmän iloa olisi melkein vuoden ympäri. En pistäisi pahaksi.

Nyt taas omiin hommiin,

Pikkis
 
Phil&Tedsin sisaristuin toiminut meillä LOISTAVASTI ja jopa 4-v poikamme joka oli vkl tosi väsy ollessamme kauppakeskuksessa, mahtui sinne vaivatta!

neuvolasta tulin ihan just: sydänäänet 150+, verenpaine taas alhaalla 146/64 :/ ,vauvan liikkeet tunsi jopa terkkari kun massua tunnusteli ja painoa oli edellisestä vierailusta tullut 900g.Joten mukavaa meininkiä Kassulla ja Maikilla :wave:

harjoitussuppareita en mielestäni kovin montaa ole tuntenut.Ehkä muutamana päivänä. Suonikohjut on asen sijaan KAMALAT jo toisessa jalassa :x

Mukavaa päivää :wave:


Kassu ja Maikki 16+6
 
Hyvinhän nuo voivat liikkeitä olla. Esikosta tunsin ekat muljunnat rv16 ja vahvoja ja päällepäin tuntuvia olivat rv20 aikoihin. Kuulostele rauhassa, uskon, että voit näyttää närhenmunat kun pääset toteamaan niiden todella olevan liikkeitä :hug:

Neuvolasta kotiuduttu.

Rh+ vasta-aineet - Eli ei niissä mitään
RR 119/66 Hmmm
Paino 57 eli nyt pysynyt normissaan
U-Prot - U-gluk. -

Vauva:
Syke 158
Liikkeet +

Ei tahtonut pysyä lainkaan aloillaan, vaan väisti heti dopleria ja potki sitä ja nipinapin sai neukkutäti laskettua sykken tiheyden...eli juuri niinkuin uumoilinkin tapahtuvan :LOL: Mutta oli silti ihana kuulla se viuhuminen...katselin huvikseni pojan neuvolakortista mikä hällä ollut syke samalla viikolla ja oli melkein sama...Ei tietenkään tieteellistä ole, mutta ainakin tuo nyt pönkittäisi hitusen sitä omaa poika arvaustani :D

Nyt pitää alkaa valmistautua ulos lähtöön pojan kanssa, on niin nätti ilmakin :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 16+3 ja kaikki hyvin :heart:
 
inka
Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Liikkeistä...anelie mm. puheli...

Istuin eilen tässä koneella ja sitten yhtäkkiä tuntu semmonen kumma homma mahassa tuossa alhaalla vasemmalla...

No sitten menin juomaan limukkaa ja syömään suklaata ja laitoin maate... Siinä sitten oottelin ja tuntu taas...

Onkohan ne Uunon liikkeitä, tosi hentojahan ne on...?
Pitää hiiren hiljaa maata... :whistle:

Ajattelin huomenna laittaa facebookiin jotain vauvajuttua ku on tasan rv16...
Tähän mennessä en ole laittanu ku siellä on työkavereita mutta nythän se on ihan sama vaikka ne kaikki sais heti tietää ku työt siellä kumminki loppuu :LOL:
Sain tosiaan tuossa tietää että työt loppuu ens kuussa mutta samana päivänä tuli soitto toisesta paikasta ja töitä olis siellä elokuun loppuun asti...
Mietityttää vaan pitäskö sopimusta kirjottaessa kertoa vai ei, sopimushan kumminki loppuu ennen äitiysloman alkua...

*Talvicci ja Uuno rv.15+6* :heart:
 
Toivottavasti inka kaikki on hyvin! :hug: :heart:

Talvicci;mä laitoin ultran jälkeen kuvan sinne naamakirjaan,niin tulipahan sit samalla kerrottua kaikille,ettei tarvii jokaiselle erikseen ilmoitella... :D

Meillä ihan normipäivä tänään;sairastelua ja sairastelua.... :/
Omassa olossa ei mitään ihmeellistä....

emu ja junior 13+0 :heart:
 
Hei!
Mukavia neuvolakuulumisia täällä, kiva =) Meillä neuvola ensi viikolla, nyt loppuviikosta mennään kontrolliultraan vielä tuon sunnuntaisen vuoksi. Vuotoja ei onneksi ole enää tullut,joka vessakäynti kyllä vähäsen jännittää.

Olisi muuten mielenkiintoista tietää, minkä alan työntekijöitä täällä lokakuisissa on? :) Eli minkälaisia töitä teette? Itse olen terveydenhoitaja. =) Ei se kyllä näin esikoista odottaessa ole ollut paljonkaan hyödyksi :D

nöpötin ja pikkuinen 14+6
 

Yhteistyössä