Huih ku tullu juttua...
Noista veriseulan tuloksista...
Mulla jotenki ihmetyttää ku mistä te ootte saanu noita lukuja?
Tuleeko niistä tuloksista neuvolaanki jotain papereita?
Meille kotiin tuli sillon vaan kirje että normaali on.
Neuvolassa ei puhunu mitään siitä veriseulasta ja sen tuloksista... :kieh:
Liikkeistä... :heart:
Maanantaina tunsin ekaa kertaa tosiaan pikkusen liikkeitä,välissä oli tuossa päivä jollon ei tuntunu mitään...
Eilen illalla söin viinirypäleitä ja pikkunen vissiin tykkäs niistä ku tuntu sohvalle istuessa selvästi alavatsalla liikettä
Tuntuu ehkä hivenen jo vahvempina nuo liikkeet vai kuvittelenko? Ku sillon ihan ekoilla kerroilla tuntu lähinnä ku makas sohvalla ja ootti... Ja nyt tuntuu istuessaki välissä
Mulla kans äiti kerto tunteneensa näillä viikoilla ekoja liikkeitä ja yks kaveri kans joka sai esikoisensa viime vuonna.
Neuvolatäti kysy tuolla toisella käynnillä (rv.14+6) että tuntuuko liikkeitä.
apollo
Kiva homma että pomo suhtautu vauvauutiseen noin hyvin
:flower:
P-i-k-k-i-s
Kiva että pääset suomeen yksityiselle ultraan jo aikasemmin :wave:
Asuuko sun äiti sitten missä päin suomee että tuleeko teillä kuinka pitkä ultramatka?
Hanne
Miehet osaa joskus yllättää
Pikki kyseli paljonko on tullu painoa...
Mulla ekasta neuvolasta tuohon toiseen neuvolaan oli paino tippunu neuvolan vaan mukaan -100g... Hölmöä kyllä ku tuolla toisella käynnillä ei puntarilla käydessä ollu kenkiä niin se -100g tuli varmaan kengistä
Uskosin siis enemmän ite että samoissa lukemissa on paino ku ekassa neuvolassa...
Oon mä mielestäni syöny. Seuraava neuvola onki tavallista aikasemmin kuulemma tuon mun painon takia, vaikka kuulemma on normaalia ettei se alussa nouse...
Käski kattomaan syömisiä ja syömään paremmin...
Ultralaskusta...
Musta siinä ultraesite lapussa oli maininta jostain käyntimaksusta muttei meille ole tullu mitään laskua ainakaan perässä... Luulis että olis tullu jo ku siitä ultrasta on jo kuukaus...
Vauvavakuutus...
Ei ole puhetta ollu...Meillä kyllä pääsee lääkärille vissiinki ihan hyvin julkisellaki puolella ja meillä ei kyllä taida mitään yksityisiä lääkäreitä olla tällä paikkakunnalla
Tai on vissiin yks mut sille en varmasti omaa lasta vie, kerran kävin ite ja huh huh mikä käynti
En tiiä ei varmaankaan oteta...
Äitiysvaatteista...
Mä ostin henkkamaukalta yhen paijan ihan tavallisten vaatteitten osastolta ja se oli niin ihana että piti tilata samoja lisää eri väreissä ja kokoo isompanaki niin on loppupuolellekki paitoja...
Laitan linkin tuohon paitaan... http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_3_4_SLEEVES&shoptype=S
Se on tuo eka paita tuossa. Kuvassa on paljon tiukemman näkönen.
Mä tilasin ihan normikokoo mitä oon käyttäny ja se on aika hyvä. Normaalisti olis iso.
Tuo kangaski joustaa tosi paljon... Alla oon käyttäny rinksutoppia ku muuten näkys tissit
Sitten ostin kans ihanat housut, joihin ei muuten ole tullu polvipusseja ollenkaan...
Tosi hyvät päällä ja muutenki oon ollu tyytyväinen
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DIV_DAM_BYX&shoptype=S
Ne on nuo viimeset housut tuolla toisella sivulla... Nuo näköjään oliki jossain nuorten osastolla :ashamed:
Noh hyvät ne ainaki oli
Masutuubista...
Onko nuo tarkotettu paijan jatkoks vai voiko niitä käyttää esim. jotenki muutenki?
Oon miettiny olisko tommonen kätevä mut en tiiä millanen olis hyvä...
Ku noitaki myyään monessa paikassa ja joistaki jotkut on sanonu että on huonoja ku rullautuvat alas tms...
Onnea Hopelle 40v synttäreistä!!! :flower: :wave:
*Talvicci ja Uuno rv.16+3* :heart: