vierailija
@ekapikkunen kyllähän tuo valitettavasti km kuulostaa, mutta pidän erikoisena, että diagnoosi tehdään vain oireiden perusteella ilman tutkimuksia. Mulle kun taas joulukuussa sanottiin verenvuodosta (myös puhelimessa tehty diagnoosi), vaikka oli oikeasti km kyseessa, että vuodot voi olla normaalia. No ei ollut, enkä päässyt kunnallisella mihinkään tutkimuksiin. Kävin sitten oman mielerauhan vuoksi tarkistuttaa tilanteen yksityisellä ja siinä vaiheessa kohtu oli jo melko tyhjä ja vain paksuuntunut endometrium enää. Vaatisin kyllä päästä tarkistuttaa tilanteen ultraan jotta näkee edes, että onko kaikki materia tullut pois. Ja jos ei kunnallinen suostu, niin sitten yksityiselle jos vaan siihen on mahdollisuus. Itte halusin varmistuksen myös siksi, että km jäi merkintä mun tietoihin varmasti ja on kirjattu kantaan. En usko, että pelkän puhelinkeskustelun perusteella tästä nimittäin olisi jäänyt mitään rekkariin.
WAU @Pinkki Myy , elämä on kyllä ihmeellistä joskus ja osaa yllättää.
@jenicha tuplaonnea!
Kiitos mukaan pääsystä ja terveltuloa toivotuksista! Katsotaan kuin kauan täällä tosiaan ollaan. Tänään olis iltapäivällä ultra. Jestas että jännittää, ihan kylmiä väreitä menee ja tärisen jännityksestä ja hermostuksesta jo nyt. Ei meinaa työnteosta tulla mitään. Mulla ei ole oikein mitään odotuksia sen ultran suhteen, muuta kuin että tulee huonoja uutisia. En muista jännittäneeni näin paljon ekan ja tokan lapsen varhaisuä:tä vaikka eka on IVF:stä saatu ja toinen oman kierron lääketuella, niistä kun tosiaan oli se hyvä tunne jo ennalta vaikka kyllähän nekin jännitti. Mutta tän päivän jännitys on ihan omaa luokkaansa.
Lisäksi kun mulla ei ole oireita enää ollut viikonloppuna, viime viikolla vielä oli iltaisin etomista. Muita oireita ei ole ollut lainkaan. Ja kun kahden ekan lapsen kohdalla alkuoireet menivät ihan samaa kaavaa, niin ei uskalla luottaa nyt mihinkään.
t. Fiufau
WAU @Pinkki Myy , elämä on kyllä ihmeellistä joskus ja osaa yllättää.
@jenicha tuplaonnea!
Kiitos mukaan pääsystä ja terveltuloa toivotuksista! Katsotaan kuin kauan täällä tosiaan ollaan. Tänään olis iltapäivällä ultra. Jestas että jännittää, ihan kylmiä väreitä menee ja tärisen jännityksestä ja hermostuksesta jo nyt. Ei meinaa työnteosta tulla mitään. Mulla ei ole oikein mitään odotuksia sen ultran suhteen, muuta kuin että tulee huonoja uutisia. En muista jännittäneeni näin paljon ekan ja tokan lapsen varhaisuä:tä vaikka eka on IVF:stä saatu ja toinen oman kierron lääketuella, niistä kun tosiaan oli se hyvä tunne jo ennalta vaikka kyllähän nekin jännitti. Mutta tän päivän jännitys on ihan omaa luokkaansa.
Lisäksi kun mulla ei ole oireita enää ollut viikonloppuna, viime viikolla vielä oli iltaisin etomista. Muita oireita ei ole ollut lainkaan. Ja kun kahden ekan lapsen kohdalla alkuoireet menivät ihan samaa kaavaa, niin ei uskalla luottaa nyt mihinkään.
t. Fiufau