Oon seurannut tätä keskustelua jo pitkään sivusta toiveena liittyä mukaan. Tammikuun loppupuolella 24pv todella hailakka positiivinen testi. Clear blue digi näytti viikkoja 1-2. Edellisellä viikolla 17pv alkoi alavatsa jomottelut ja 19pv rusehtava vuoto joka jatkui viikon ja loppui seinään. Lisäksi tuolla viikolla tuli raskausoireita kuten pahoinvointia sekä flunssan oireita aina illasta. Ruoka alkoi maistua oudolta ja janotti ja vessatti todella paljon. Pari kertaa tuli ihan verta ja parin millin hyytymää sen viikon aikana. Neuvola totesi, että kuulostaa alkavalta keskenmenolta ja teki lähetteen labraan jossa käyn 21.2 katsomassa onko HCG lähtenyt nousuun. Samalla viikolla neuvola.
En kestä epätietoisuutta, joten varasin itselleni varhaisultran joka oli eilen (kuukautisista laskettuna olisin viikoilla 7+0). Ultrassa löytyi ruskuaispussi kohdun sisältä (luojan kiitos, pelkäsin tosi paljon kohdunulkoista) mutta sikiökaikua ei näkynyt eikä kuulunut. Ultraaja oli todella mukava ja kertoi, että tällä hetkellä tilanne näyttää siltä, että joko tämä on tuulimuna tai sitten oletkin vasta viikolla 4. Kovasti hän yritti tihrustaa paikkaa johon sikiö on muodostumassa ja omin sanoin, ehkä sen löysikin mutta varmuutta ei osannut antaa. Tsemppasi tosi paljon, että hänen mielestään kaikki näyttäisi menevän siihen suuntaan että raskaus etenee normaalisti ja olen vain liian aikaisilla viikoilla vielä. Kuukautiskiertoni on todella epäsäännöllinen (27-39pv) minkä vuoksi tuo teoria vähäisistä viikoista kävisi järkeen. Olen melko varma, että ovulaationi on tapahtunut noin 14.1 kieppeillä (oireista tunnistettuna). Mies yritti myös lohduttaa, että käynti oli loppuunsa positiivinen kun lääkäri antoi toivoa mutta jotenkin itseä harmittaa ja itkettää koko asia.
Sain lähetteen naisten akuuttiin ultrattavaksi viikon parin päähän. Tarkastetaan näkyykö silloin mitään. Jos ei niin aloitetaan tyhjennys.
Jos olisin ovuloinut 14.1 paikkeilla. 17.1 alkoivat ensimmäiset raskausoireet (pahoinvointi, flunssainen olo, väsymys, alavatsatuntemukset jne.). 24.1 hailakka positiivinen testi (mies ei nähnyt viivaa, minä näin) ja clear blue 1-2viikkoa. Saman viikon lauantaina 29pv iltavirtsasta testi selkeä positiivinen, sekä seuraavan viikon torstaina 3.2 aamuvirtsasta tummanpunainen positiivinen. Raskausoireet kokoajan pysyneet ja lisäksi rinnat aristavat, nännit kosketusarat ja vatsa on illasta pinkeä ja turvonnut kuin ilmapallo. Niin onko näillä meriiteillä mitenkään mahdollista, että olisinkin vasta viikolla 4?
Ahdistaa ja itkettää epätietoisuus varsinkin kun taustalla on ollut tosi suuri pelko siitä, että en tule lapsia koskaan saamaan. Nyt kun jotain toivoa on annettu niin tilanne on tällainen. Pakko oli saada purkaa jonnekin tämä oma olo