Hei kaikki! Sain viime viikolla 3. koronapiikistä aika kovat oireet ja olin töistäkin pois jonkun päivän sen takia. Viime päivinä olen tuskaillut, että se laittoi näköjään kierronkin sekaisin - kuumia aaltoja ja yöhikoilua vaan pukkaa menkkojen sijaan. Tänään sitten ihmettelin, että kauanko ne rokotusoireet oikein jatkuvat, kun oli yltiöpäisen epämääräinen olo. Sitten sain päähäni tehdä raskaustestin - ja siihen tuli kontrollin lisäksi hentoinen viiva! Tein uuden testin nyt illalla, ja viiva oli vähän vahvistunut, ei kuitenkaan kontrolliviivan veroinen. Toivottavasti nyt kaikki on kunnossa!
Edellinen lapsi on puolitoistavuotias - huomenna juuri neuvola, ja hänen jälkeensä mulla on ollut vain yhdet menkat, nyt tammikuussa. Sain aikaiseksi yövieroittaa hänet vasta joulukuussa, se oli ilmeisesti pitänyt kierron poissa, koska sen jälkeen menkat tosiaan tulivat. Imetän häntä vielä aamuin illoin ja se tässä vähän huolestuttaa. Että pitäisikö se nyt lopettaa raskauden takia... Mutta se on kyllä hänelle niin tärkeää, että jos tämä olisikin tuulimuna tms., niin sääli olisi sen takia mitään äkkivieroitusta tehdä.
Joku aiemmin jännitti kolmannesta lapsesta kertomista. Tuleva lapsi olisi meille viides, ja tosi tervetullut. Ajatelkoon muut mitä haluavat. Jos joku kommentoi ikävästi, niin se olkoon heidän ongelmansa...
Olo on tosiaan koko päivän ollut jotenkin outo, ei nyt pahoinvoivakaan, mutta vähän siihen suuntaan. Väsymys on kyllä jäätävä.... Laskettu aika olisi lokakuun puolivälissä.