Ihan samoja fiiliksiä täälläkin, välillä jaksaa uskoa tähän ja sitten seuraavassa hetkessä taas ei ja pelkää sitä pahinta. Raastavia aikoja nämä.
Kiitos @sucrine @Beibihaaveilija @Maggie84 @Momon @Emilia1987 @~Madre~ ja kaikki muut tsempeistä ja hyvistä toiveista!
Eilen taas säikähdin sitä verisempää vuotoa, mutta ei se ole onneksi runsastunut ja alavatsakipuilukin on lähinnä pientä menkkamaista jomotusta/juilimista eikä edes jatkuvaa.. Joka toinen hetki olen luovuttamassa ja joka toinen hetki uskon yhä, että kaikki on kaikesta huolimatta kunnossa! Olin niin sitä mieltä, että varhaisultraan ei ole tarvetta, mutta niin vain tilanteet muuttuu ja se alkaa tuntua yhä houkuttelevammalta! Vaikka eihän se sekään takaa sitä, että raskaus etenisi loppuun asti, vaikka nyt olisikin asiat hyvin. Jotenkin tämä päivä kerrallaan eläminen ja epätietoisuudessa kahlaaminen tuntuu nyt vaan todella raastavalta! Ja kuulostaa niin tutulta tuo pähkäilysi neuvolaan menosta @Emilia1987 vaikka itselläni siihen on vielä pari viikkoa aikaa.. Minulla on tänään 6+6.