Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Onpas täällä taas tapahtunut. Voimia Tigerille ja Hopelle sekä tOivOlle. Rankkoja aikoja. Toivotaan, että osan negat vielä vaihtuu plussiksi.

Mariskalle hienoista kyytiläisistä onnittelut. Ja kiva kuulla vähän vähemmänkin kamalia punktiokokemuksia, kuumetta

Musta Puregon-pistokset on tosi helppoja, neula on niin ohut, että sehän menee ihan itsestään. Vähän kauhistuttaa, kun lueskelin noita Orgalutran-ohjeita, torstaina pitäisi se aloittaa. Miten sen tietää, miten syvään laittaa. Vetelettekö te mäntää takaisinpäin, että tuleeko sinne verta, niinkuin ohjeessa sanotaan. Mä panikoin sen kans, Pregyliä en vielä uskalla edes ajatella. Askel kerrallaan.

ON: 5. Puregon-pistos takana. Alavatsassa koko ajan sellanen olo, kun pitäs mennä vessaan. Jos se johtuu kasvavista munarakkuloista, niin millainenhan mahtaa olla olo loppuviikosta...
 
karatin Mäkin panikoin sen orgalutranin pistämisen kanssa. Mä sain ohjekirjasen mukaan Taysista ja siinä ei ollu mitään mainintaa siitä, et pitäis tarkistaa tuleeko ruiskuun verta. Tuikkasin siis pikkusen viistoon ja napakasti neulan sisään ja ruuttasin aineet masuun! En siis poistanu ilmakuplaakaan. Mäntä on pikkusen tiukka, mut kyllä se aika helppo on pistää!! Onnistut varmasti hyvin, kun minäkin piikkikammoisena pystyin sen pistämään itse. =)
 
karatin

Kyselin tarkkaan tuosta Orgalutranin pistämisestä Väestöliiton klinikalla hoitajalta, kun olin ensin säikytellyt itseäni lukemalla pistämisohjeet.

Hoitaja sanoi, että kannattaa pistää samalla tavalla kuin Puregonkin. Neula lähes kokonaan rasvamakkaraan, ja kulmalla ei ole niin väliä, miten nyt käsi sattuu asettumaan sopivasti. Ei tarvitse siis olla 45 asteen kulmassa. Oikeasti tuo pistos ei satu, kunhan on vähän mahamakkaraa, johon tuikata. Kannattaa ottaa kunnon makkara käteen ja kiristää iho aluksi aika tiukalle (eikä panikoida, vaikka neula ei mene heti läpi, vaan painaa vain rauhallisesti). Kun neula menee läpi, kannattaa höllätä vähän, niin ei satu. Samoin teen Pregnylin ja Puregoninkin kanssa nykyään, ja hyvin menee. Jos puristaa koko ajan, saattaa tuntua. Kerran jouduin vaihtamaan Orgalutranin pistoskohtaa, kun ei meinannut millään mennä läpi ja kädet alkoivat jo hikoilla. Mutta ei sitä kannata jännittää!

Kannattaa tosiaan hiukan, varovasti liikuttaa mäntää ennen pistämistä, sillä alku on aika tiukka. Eikä kannata painaa mäntää peukulla, vaan mieluummin esim. etusormella ja ottaa loppukädellä tukeva ote ruiskusta. Tarvittaessa vaikka neulan mentyä läpi voi käyttää molempia käsiä, jos tuntuu tiukalta eikä uskalla työntää mäntää yhdellä kädellä kunnolla. Peukkua ja sen voimaa kun on aika vaikea hallita.

Hoitaja sanoi minulle, ettei mahaan pistettäessä ole mitään syytä vetää mäntää ulospäin, mahamakkarassa ei ole isoja suonia, joten sinne vaan. Itse poistin kyllä ilmakuplat tarkkaan. Samalla sain harjoiteltua vähän männän liikuttamista. Ja Pregnyl on ihan helppo pistää, siinä on terävä neula. Älä suotta jännitä :) . Hyvin se menee! (Ja minä olen neulakammoinen.)
 
maha alkaa jo toipua. äskön piti vielä ottaa kipulääkettä. kun noita tekstejä lukee tulee mieleen et me kaikki ollaan piikkikammosii ja silti me kestetään kaikki tämä. kun aattelee kavereita joiden ei tarvi kun laskee housut alas ja ne on raskaana. kateeksi käy.... ootteko koskaan ajatelleet miten me kestetään tää kaikki. hammasta purren mennään eteenpäin. luovutaan kaikesta normaalista ja eletään kellon ja päivien mukaan. onhan se lyhyt aika mutta raskasta silti kun aina pitää aatella mitä seuraavaksi, milloin on sumete, milloin piikki milloin pitää taas mennä lääkäriin selitellä poissaolot työkavereille. mutta mehän selvitään kaikesta koska me ollaan vahvoja ihmisiä. :attn: vahvoja naisia :D
 
Se oli tuossa Orgalutranin pakkausselosteessa, että pitää vetää sitä mäntää ulospäin, ettei tuu verta. Siks aloin miettimään, kun siitä ei klinikalla mitään sanottu. Tosin pakkausselosteessa käsketään pistää jalkaan ja klinikalla lääkäri sanoi, että se on ihan tyhmä ohje, vaan että mahaan pistetään. Siitä ilmakuplasta lääkäri sanoi, että sitä ei poisteta, vaan että se tarttee olla siellä, se auttaa liuoksen tulemaan.

Eiköhän tää tästä. Panikoin mä noita Puregoneja ja se on niin helppoa. Tänäänkin pistin keskellä kaupunkia auton ollessa parkissa, ovet vaan laitoin lukkoon, ettei kukaan hourupää tuu sinne kesken pistoksen :LOL:

Just tuossa sanoin miehelle, että voisko se vähän kehua mua, että mä oon mahdottoman urhea :saint:
 
tOivO, kyllä pystyn samaistumaan niin täysin tuohon sinun tilanteeseen, kun olen ite ihan samassa vaiheessa menossa ja tuo kai se on se pahin pelko_Oliko sinulla ensimmäinen kerta tuommosella lääkityksellä vai ovatko munikset kasvaneet aiemmin? Ei kai se ihminen aina niin oppikirjojen mukaan toimi, eli jos ne ei tällä kertaa lähteneet kasvamaan , niin kai ne voi myöhemmin lähteä tai jollain eri lääkkeellä. Ei tämäkään sepustus nyt taida lohduttaa, mutta ainakin minä lähetän sinulle ison säkillisen myötätuntoa...
 
Uskomatonta, pääsin pitkän ja hartaan yrittämisen jäläkeen kiriautummaanki tänne! Prkl, ku meinas mennä jo hermo..

Osanottoni huonoja uutisia saaneile, jaksamista!

Plasebo ja RouvaP; Juu, Rovaniemi on kotipaikkakunta :) Kaikkia täälä kävijöitä kehotan käymään näkemäsä joulupukkia. Sinne oli rakennettu aivan mahtava reitti, mikä siis vie joulupukin luo. Vaikka en tuohon joulumainonta hömppäpömppään ole koskaan langennu, niin sitä häätyy kyllä kehua!

Polonen (toivottavasti se nyt olit sie, joka toivoit parempia punktio kokemuksia, en pääse ennään tarkistammaan) Rohkiasti vain punktioon ku sen aika on. Ei ollu karmaseva kokemus ja aikasta äkkiä oli ite toimenpie ohitte!

Kiitoksia Tao kysymästä, ihan ok meni tosiaanki.

(.) Elikkästä Oyssisa on nyt käyty ja ihimeen vähälä jännittämiselä pääsin. Ei oikiastaan kauhiasti tullu asiaa mietittyä. Ainut ikävämpi asia koko päivänä oli se, että hoitaja ei meinannu saaha mulle kanyylia menemään kunnola. Kolomas kerta se sitten toden sano ja sai kanyylin onnistunneesti paikalleen. Hoitohenkilökunta oli tosiaanki ihan mukavaa kuten Nasu kerroit. Kellosta en punktion kestoa kattonu, mutta hirviän nopialta se tuntu enkä kipuakkaan varsinaisesti tuntenu mitä nyt pari kertaa nipisti vähän kovempaa, mutta siinäpä ne tuntemukset sitten oliki. Saaliina oli 16 munasolua. Saapa sitten nähä, että moniko niistä suostuu siittiöitä itteesä ottamaan ja tehtävänsä hoitammaan.. Hoitajan mukkaan osale tehhään IVF ja osale ICSI. Toivon parasta ja pelekään pahinta! Toivon kovasti sitäki ettei huomena soittoa sairaalasta kuulu, jollon siirtoon päästään sitten torstaina. Kovasti toki toivon sitäki ettei mulle sitä hyperiä iske! Ihan hyvä olo mulla nyt on, kuselaki olen onnistuneesti käyny eikä lämpö ollu ku 37.1, joten toivoa kait on, että siltä välttys. Hoitajat kyllä kovasti kehotti jatkammaan edelleen juomista ja seuraamaan sitä kusela käymistä. Onhan tuo maha vähän turvonnu, mutta ei se ole varsinaisesti kipiä. Munasariojen kohala tosin tuntuu jotaki.
 
Toivo Tuttu tilanne, vaikka en toivo kenenkään kohdalle. Itellä sama juttu, vaikka annos oli max 450 yksikköä.. Jospa sullakin toimii paremmin Menopur, jossa LH mukana..monelle huonovasteiselle jekkasee paremmin..NO..en lääkäri oo, eikä näitä hoitoja voi vertailla/itse säätää tai kyseenalaistaa.. Mut hei, ihan varmasti paremmalla tuurilla ens kerran!! :flower:

Orgalutranista.. ko.ilmakupla kuuluu kuulema asiaan, toimii tavallaan "tulppana" aineelle kun se pistetään massuun. No ..iteki poistelin ilman pois, mutta lekuri tykkäs että turhaan. Ja periaatehan muuten ihan sama, kuin muissakin piikeissä.. ihon alle :)

Kolmisin Juurikin näin.. :attn: .. joskus miettii (tai oikeastaan joka päivä..) miks suurimmaksi osaksi raskautuminen on kohtuu helppoo.. Porukka kehuu miten ne TEKEE ensin pojan ja vuoden päästä tytön ja kaiken lisäks onnistuvat siinä. Kaikken surkuhupaisin yksi "tuttava" joka HALUSI kaksoset pääsiäiseksi 2006 ja "tekaisi" ne lapsettomuushoidoin. ******TT..U mä sanoin .. oikeesti meinas itku tulla ja kiukkua pidätellen nielin raivon.. No..ei siinä. Kelle ei omalle kohdalle tällainen murhe satu, ei sitä osaa kuvitella..eipähän se heidän syy ole. Ketuttaa vaan raskaana olevat joiden "ainoo" murhe on se, montako kiloa jää raskaudesta kroppaan..
HUOH.. anteeksi.. :ashamed: Tulipa kiukkuinen tilitys.

Uneton, itkuinen Kauniskuu.. Negoin tuloksin..
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa tiistaina 18.11.2008:[/color]


milma: 3.IVF, punktio 4.11, siirto 6.11 pp12

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS siirto 7.11 pp11

Kauniskuu: IVF/ICSI, punktio, siirto 7.11 pp11

Koivukuusi: 3.IVF, punktio 5.11, siirto 10.11 pp8

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto 11.11 pp7

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 14.11 pp4

Belle70: PAS siirto 14.11 pp4

Mariska75: 3.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 17.11 pp1

Kukka77: 1.IVF, 1.PAS siirto 17.11 pp1

kolmisin: 1.IVF?, punktio 17.11 siirto 19.11 pp--

plasebo: 1.ICSI, 1.PAS, siirto 19.11 pp--

Tao74: 2.IVF, punktio 17.11, siirto 20.11 pp--

nippe81: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp--

kuumetta: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp--

soja: 2.IVF, punktio ja siirto vko 48? pp--

Sitrus79: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 48 pp--

retuli82: 2.IVF, punktio ja siirto vko 48? pp--

himpunpimpula: 1.IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

pohtijatar: IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

karatin: 1.IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto vko 48 pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Kris: 3.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--

[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Saara10 1. ICSI
[color=Green3]Plussanneet:[/color]
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI
Aliisa08: 2.PAS
Miimi78: 2.IVF/ICSI
riepuriia: PAS

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
Pörrikaani
Tuomenmarja
Aitiliini83
Isis
Tahoma
Lion32
Poloinen
Hope79

Toivosta luopuneet: :'(
Tiger
 
Olo alkaa vähän helpottaa vaikka katkera edelleenkin olen. Ilmeisesti tähän alkaa tottua. Adoptio tai sijaisvanhemmuus ei ole mun juttu, mä en koe sitä mitenkään omaksi. Vaikka maailma on täynnä apua tarvitsevia lapsia niin en usko että musta olis niitä hoitamaan, sen verran katkera olen niiden alun suhteen. Ja sitäpaitsi me ei toistaiseksi olla naimisissa. Kummilapsia on mutta ei ne ole omia joten ei ne sitä lapsen kaipuuta hellitä ainakaan mulla.

Olen edelleen katkera myös lääkäreille kun kaikki hokevat että kyllä tämän pitäis onnistua, on huonommillakin aluilla lähtenyt. Puhutaan että onnistumisen mahdollisuus heikkenee kuudennen hoitokerran jälkeen. Lasketaanko siihen mukaan myös IUI:t ja PAS:t vai pelkästään IVF/ICSI:t? Jos kaikki lasketaan niin sitteen me todellakin ryvetään tilastojen ulkopuolella. Joka kerta lääkärit on IHMETELLYT ei se lähtenytkään, kaikki piti olla niin hyvin. Sanoisivat suoraan että ei taida enään kannattaa yrittää. Taas mietitään että pitäiskö kokeilla nyt sitten tuota tai tuota vielä. En tiedä jaksanko enään lähteä leikkiin mulla alkaa olemaan voimat loppu tässä loputtomassa rämpimisessä. Lisäksi itselläni alkaa ikä tulla vastaan (ei ollut ongelma tätä hommaa aloittaessa) sen verran kauan tässä on mennyt. Onneksi olen tällä hetkellä vuorotteluvapaalla niin ei tarvi miettiä töihin menemistä. Mutta yritetään elää päivä kerrallaan.
 
negaa.. verikokeesta.
mut voi poistaa listoilta.
Töissä pakko olla.. pää hajoo. Tää oli vika hoito.. ja samat ajatukset Tigerin kanssa.. Miksiei sanota suoraan, että usko jo, älä tuo tänne klinikalle kolmea tonnia rahaa, koska nää ei tuu tuottaan tulosta. :'( Tulee välistä typerä, epätoivoinen, mutta myös rahastettu olo.
Ei voi mitään. kai mua ei ole tarkoitettu äidiksi
Poistun . Elämä jatkuu epäreiluna. edelleen.
 
Tiger ja Kauniskuu :hug: :hug: :hug: Miksi tää on niin epäoikeudenmukaista? Olen pahoillani. :hug:

ON: Rinnat lörpsähtivät lopullisesti ja lievää vuotoa jatkunut kolmatta päivää. Mitä tää nyt on? Alkais nyt sit ne menkat tai tulis joitain muita oireita, että olisi vielä edes vähän toivoa jäljellä!
 
Jonkin aikaa olen lueskellut taustalla näitä lapsettomuuspuolen pinoja ja muitakin vauvakuume-pinoja, mutta nyt ajattelin loikata mukaan, jos ette potki pois...! Vauvakuume-pinot eivät tunnu kovin omilta, koska hoitoon on kerran päädytty, ja nämä jutut on ihan omanlaisiaan - mahdottomia ymmärtää, jos ei itse hoidoissa ole. Yleensä näistä hoidoista on sellainen käsitys ihmisillä, että rahalla saa :(.

Tosin olen ns. sekundäärilapseton, mulla on yksi teini-ikäinen, mutta ei yhteistä lasta uuden miehen kanssa. Yritetty on noin 2 vuotta luomusti, syksyllä mentiin hoitoihin. Tuloksena inssiplussa + km. ekasta inssistä. :(

Nyt takana kahdeksan päivän piikittely Gonal-F ja Menopur-sekoituksella, siihen päälle 2 päivää Orgalutran-jarrua, tänään Pregnyl-irrotuspiikki ja perjantaiaamusta punktioon... :eek: Ennen tätä tehty 2 inssiä, ja nyt siis ensimmäinen ivf. Pe-lot-taa! Maanantaina oli ultra, jossa löytyi 13 follia, osa tosi pieniä. Aivan eri asia miten niistä löytyy muniksia.
|O

Pahoittelut kaikille teille, joilla nega! :hug: :hug: Pettyminen tässä niin pelottaakin.. Onhan tässä sitä saatu jo maistaa. Tosin inssi on niin paljonpaljon helpompi juttu kuin ivf, että ei niitä voi verrata. Tiger En tiedä, mitä sanoa... niin lohduttomalta kuulostat... Uskon, että lääkärit yrittävät vain nostaa mielialaa vaikka tämä tietysti kuulostaa laihalta lohdulta! :hug:

:wave:
 
Voimahaleja kaikille maailman epäoikeudenmukaisuuden kanssa painiville...
Himpunpimpula, sinua kaipailen!Miten piikityksesi sujuvat ja miten on vointisi?Meillähän on samat aikataulut hoidoissa, joten olisi kiva kuulla miten jakselet. minulla menee ihan hyvin, paineen tunnetta munasarjoissa, muuten hyvin.
 
toivoOlen pahoillani, että hoito tyssäsi. :hug:

plasebo Miten reissu ja siirto meni? Oletko muuten sinäkin oulun pohjoispuolelta?

kuumetta Onnea siirtoon ja onnittelut hyvästä munissaaliista!

nippe81 Minäkin täältä rollosta!! Onnea huomiseen siirtoon, eiväthän soittaneet oysista tänään? Onnea matkaan.

Koivukuusi Millaista se vuoto sulla on, saattaahan se olla vielä jotain muuta kuin menkkavuotoa. Älä vielä luovuta.

Kauniskuu :hug: :hug: :hug: Olen erittäin pahoillani. Tehtiinkö veritesti jo tänään? Miten pärjäilet?

RouvaP pp12... lähden ostamaan lisää lugeja, kun loppuivat. Voihan niitä sitten ensi kerrallakin käyttää jos turhaan nyt ostan.
 
tiger ja kauniskuu :hug: elämä ei ole reilua.... mulla on niin paha mieli teidän puolesta, mutta nyt ei varmaan mitkään sanat loohduta

toivo siis mitä He***ttiä? miten ne voi sen noin alkuun lopettaa??? miulla meni ekassa piikittelyssä menopurilla 26 päivää ennen kun saatiin riittävästi muniksia kasvamaan! oisko siellä tullu joulutaukovastaan vai miks? Oon tositosi pahoillani siun puolesta, en ees voi kuvitella miten paha olo on, kun ei tavallaan saa edes yrittää :headwall:

tervehdys vaan muillekin, mutta olin taas pari päivää poissa, joten en kaikkee tajuu kommentoida. :ashamed:

Omanapa: kävin ma ultrassa, jotain eloa oli, jatkanut puregonia 150 yksikköä, tänään 8.päivä. huomenna taas ultra, toiv. saan sen punktion ens viikolle niinkun oli suunnitelmissa... miul vaan ennenkin piikittelyt venyny, joten vähän jänskättää... oireita ei juuri ole, turvottaa ja pierettää :LOL:

Mukavaa viikonjatkoa kaikille, lähden pelastamaan lohipiirakan uunista :wave:
 
pohtijatar onpa mukava kuulla, että muillakin tuota paineen tunnetta. Mä olin jo huolestuneena tulossa kysymään, että kuuluuko nyt jo tuntua tältä. Mulla paineentunne alkoi ultran jälkee eli olin pistänyt 4 päivää. Nyt takana 6 pistosta ja koko ajan tuntuu, että pissattaa. Yöllä heräsinkin ikävään oloon vatsassa, enkä meinannut saada enää unta. Ylihuomenna taas ultra.
 
Soja :wave: Eli mulla tosiaan oli maanantaina ultra ja tais yhteensä olla 13 rakkulaa, vielä suht pieniä joten gonalin annos nostettiin 300 yksikköön. Ja orgalutranin pistelyn aloitin eilen. Limis oli 9mm. Perjantaina meen uudestaan ultraan ja vissiin saa sit tietää punktiopäivää. Toivotan hyviä ultrakuulumisia huomiselle =) Niin, ja lohipiirakka maistuis täälläkin, nam :p
 
Tiger ja Kauniskuu: On se epäreilua tosiaan,että muut sikiää tosta vaan ja ne jotka senkin homman eestä tekee urakalla töitä ja vahtaa kelloa ja limoja sun muita ei saa tekemälläkään
:'(

Kentia: Tervetuloa joukkoon ja kyllähän sinäkin nämä hommat jaksat kahlata läpi..niinhän me muutkin.

RouvaP ja ON: En asustele enää Oulun pohjoispuolella vaan aikalailla samoilla korkeuksilla..piti muuttaa tänne etelän lämpöön :D Joo siirrossa kävin ja mun ainoa TOP-alkio ei kestäny sulatusta ja kaks huonompaa selviytyi, mutta lääkäri ouhui ettei ollut velä tarkastuksessa jakaantunut ja voi olla että on sen jälkeen jakautunut.Milloinhan ne on niitä tarkastanu..on vähän epäuskoinen olo onnistumisen suhteen. Kaksi siis siirrettiin ja pakastin tyhjänä :( TOivottavasti jompikumpi selviää..ei mulla kyllä kaksosia vastaankaan mitään ole..nelosia en kyllä halua! Ja nyt alkaa se se p***n piinailu ja lugesteron palleroiden pyörittely.AJattelin tällä kerralla kokeilla josko ainakin aamulääkkeet vois ottaa suun kautta ilman sivuoireita.
 
RouvaPKiitos kun kysyt.. Joo..kuulema pitäs kyl näkyy jo jos näkyäkseen, eli nega on nega. Menee kai tää..pakko..eipä oo vaihtoehtoja. Vetästii bestiksen kans punkku puoliks ja purettii fiiliksiä. Ei kai tässä voi jäädä tuleen makaamaan. On vaa hyväksyttävä, että valitusosoitetta ei oo.. :'( Voin kertoo et töissä oli PIKKUSE hankala yrittää olla..

Koivukuusi Pidän peukkuja että olis "oikeaa"vuotoa, siis kiinnittymistä tms. :heart: Pidän peukkuja koko sydämestäni!
Karatin Positiivisia oireita ;) Pidetään peukkuja !!
 
Moikka kaikille.
Kirjoitan nyt eka kertaa tänne. Ollaan käyty läpi kolme icsi hoitoa. Eka kerralla nega, toisella kerralla haamuplussa ja sit tuli pois aika pian sen plussan jälkeen. Nyt punktio tehty 4.11 ja siirtoon päästiin 6.11, kaks kyytiläistä sinne sit aseteltiin, pakkaseen ei oo jääny yhtään millään kerralla. Nyt sit testasin eilen ja selvä plussahan sieltä sit pompsahti, Nyt toiveet korkealla ku ei ollu haamuplussa, mut sit kuitenkin pelottaa et tulee pois. 26.11 meen veritestiin ja sit 3.12 olis eka ultra jos sinne asti päästään kunnialla =). :hug: ja voimia negojen tehneille ei oo helppoa, mut älkää lannistuko se voi sieltä vielä lähteä, itse meinasin jo toka kerralla luovuttaa, mut onneks sit en kuitenkaan :) Nyt jännitellään sit et oliskos vielä tuplaonnea :D

Oireet on ollu: vilu jatkuva, kuumeinen olo ja lämmöt koholla, rinnat arat ja pientä juilintaa alavatsassa :heart:
 
Tinuli Oliks se pissatesti mistä teit ? :flower: Tosi mahtavaa!! Onnea ihan miljoonasti!!! Ihmetteli n iteki miks mulla testi oli tänää (siirto oli 7.11..) Mut kuulema pitäs näyttää jo plussaa jos olis kyytiläiset mukana, JOten se siit. Mutta sinulle PLUSSHALIT IHAN MAHTAVAA!!! :heart:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa torstaina 20.11.2008:[/color]


milma: 3.IVF, punktio 4.11, siirto 6.11 pp14

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS siirto 7.11 pp13

Koivukuusi: 3.IVF, punktio 5.11, siirto 10.11 pp10

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto 11.11 pp9

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 14.11 pp6

Belle70: PAS siirto 14.11 pp6

Mariska75: 3.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 17.11 pp3

Kukka77: 1.IVF, 1.PAS siirto 17.11 pp3

kolmisin: 1.IVF?, punktio 17.11 siirto 19.11 pp1

plasebo: 1.ICSI, 1.PAS, siirto 19.11 pp1

Tao74: 2.IVF, punktio 17.11, siirto 20.11 pp0

nippe81: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp0

kuumetta: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp0

Kentia: 1.IVF, punktio 21.11 siirto ? pp--

NPG: 1.IVF/ICSI, punktio 22.11, siirto ? pp--

soja: 2.IVF, punktio ja siirto vko 48? pp--

Sitrus79: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 48 pp--

retuli82: 2.IVF, punktio ja siirto vko 48? pp--

himpunpimpula: 1.IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

pohtijatar: IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

karatin: 1.IVF, punktio ja siirto vko 48 pp--

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto vko 48 pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Kris: 3.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--

[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Saara10 1. ICSI
[color=Green3]Plussanneet:[/color]
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI
Aliisa08: 2.PAS
Miimi78: 2.IVF/ICSI
riepuriia: PAS
tinuli71: 3.ICSI

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
Pörrikaani
Tuomenmarja
Aitiliini83
Isis
Tahoma
Lion32
Poloinen
Hope79
Kauniskuu

Toivosta luopuneet: :'(
Tiger
 

Yhteistyössä