R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Mie näyttelisin joulun, ja laittaisin eroasiat vireille heti kun arkipäivä koittaa. Tuo äijä ei tule muuttumaan, tuskin tuollaista kohtaan voi tuntea muuta kuin pyhää vihaa.
Mun mielestä ei kannata kyllä mitään esittää, vaan oikeasti pyytää anteeski ja sopia. Joulun jälkeen voi sitten miettiä uudestaan, että miten se yhteiselo sujuu.
Mun mielestä ei nimenomaan kannata enää tuollaisen äijän kanssa sopia, vaan näytellä muille joulunajan ja sitten ottaa ero.
Ei näyttely ole kivaa. Mun mielestä tommoset tevauttamisen jälkeen naisella ois velvollisuus kyllä pyytää ihan aidosti anteeksi.
Milloin mies pyytää minulta anteeksi niitä miljoonia naisten katseluita, mun halveksumisia ja ulkonäön haukkumisia? Vai pitääkö sen edes pyytää kun mähän tässä se hysteerinen lehmä olen.
Pitää senkin pyytää, mutta sä voit vaikuttaa vaan siihen, mimmonen itse olet. Mut älkää nyt jouluna tapelko. Kyllä mä toivon, että sun mies tajuis pyytää anteeksi ja lopettais tollaset. Sun ei ole pakko olla sen kanssa, mutta pitäkää sopu joulun ajan.