Löin tänä aamuna miestä kasvoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulu on p*rseestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Mie näyttelisin joulun, ja laittaisin eroasiat vireille heti kun arkipäivä koittaa. Tuo äijä ei tule muuttumaan, tuskin tuollaista kohtaan voi tuntea muuta kuin pyhää vihaa.

Mun mielestä ei kannata kyllä mitään esittää, vaan oikeasti pyytää anteeski ja sopia. Joulun jälkeen voi sitten miettiä uudestaan, että miten se yhteiselo sujuu.

Mun mielestä ei nimenomaan kannata enää tuollaisen äijän kanssa sopia, vaan näytellä muille joulunajan ja sitten ottaa ero.

Ei näyttely ole kivaa. Mun mielestä tommoset tevauttamisen jälkeen naisella ois velvollisuus kyllä pyytää ihan aidosti anteeksi.

Milloin mies pyytää minulta anteeksi niitä miljoonia naisten katseluita, mun halveksumisia ja ulkonäön haukkumisia? Vai pitääkö sen edes pyytää kun mähän tässä se hysteerinen lehmä olen.

Pitää senkin pyytää, mutta sä voit vaikuttaa vaan siihen, mimmonen itse olet. Mut älkää nyt jouluna tapelko. Kyllä mä toivon, että sun mies tajuis pyytää anteeksi ja lopettais tollaset. Sun ei ole pakko olla sen kanssa, mutta pitäkää sopu joulun ajan.

Mie näyttelisin joulun, ja laittaisin eroasiat vireille heti kun arkipäivä koittaa. Tuo äijä ei tule muuttumaan, tuskin tuollaista kohtaan voi tuntea muuta kuin pyhää vihaa.

Mun mielestä ei kannata kyllä mitään esittää, vaan oikeasti pyytää anteeski ja sopia. Joulun jälkeen voi sitten miettiä uudestaan, että miten se yhteiselo sujuu.

Mun mielestä ei nimenomaan kannata enää tuollaisen äijän kanssa sopia, vaan näytellä muille joulunajan ja sitten ottaa ero.

Ei näyttely ole kivaa. Mun mielestä tommoset tevauttamisen jälkeen naisella ois velvollisuus kyllä pyytää ihan aidosti anteeksi.

Milloin mies pyytää minulta anteeksi niitä miljoonia naisten katseluita, mun halveksumisia ja ulkonäön haukkumisia? Vai pitääkö sen edes pyytää kun mähän tässä se hysteerinen lehmä olen.

No keksihän nyt vielä vähän lisää tarinaa, kun ei kaikki olla sun puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kuin nauraa teille:

Niin että miehessä on vika, kun nainen lyö!? Ja erotaan, kun ei osata hillitä itseään ja toimia muutoin kuin turvautumalla väkivaltaan. Aivan uskomatonta..

Toisaalta, päästä mies ja lapset pahasta. Tee se mahdollisimman pian. Ei ne ansaitse sinunlaista (ap) naista elämäänsä.

No niinhän tossa miehessä on, iiiiso vika :)
Kyllä on kumma juttu, että tälle naiselle ei löydy mitään ymmärrystä. Yks saatanan litsari tekee hänestä huonon, mutta mies on niin helvetin hyvä koska ei lyö, juo ja tupakoi. Eikä tee kotona mitään, ikinä koskaan ja missään tilanteessa.

Ero, ei missään tapauksessa enää mitään jatkoa tommoisen äijän kanssa. Sä olet ap sille vaan piika.

Alkuperäinen kirjoittaja Jatkokertomus:

No keksihän nyt vielä vähän lisää tarinaa, kun ei kaikki olla sun puolella.

Ei tarviikaan olla mun puolella, en mä sitä pyydäkään. Kunhan tulin v*tutuksiani tänne purkamaan. Todennäköisesti itsekin tuomitsisin itseni, jos siis olisin joku ulkopuolinen. Eikä mun tarvii keksiä jatkokertomusta miehen rikkeistä, kyllä mä sen itsekin tajuan että moni nainen olisi lähtenyt tästä suhteesta kiitämään jo aikoja sitten, ja ehkä teen sen itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja bang:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla oli väkivaltainen mies ja hänen kanssaan huomasin itsekin sairastuvani väkivaltaisuuteen. Se on kuitenkin mennyt ohi sitä myötä kun parisuhde loppui ja sain puida sen kipeät asiat ammattiauttajan kanssa pienemmiksi.

Joo. kaikki oli miehen vikaa. Sekin että itse aloit väkivaltaiseksi. Kaunko piti herutella, että sait miehenkin väkivaltaiseksi?

Kun et selvästikään tiedä asiasta mitään, olisin sinuna ihan hiljaa.

Osui ja upposi, 'ole hiljaa'-kommentista päätellen.

Tää on muuten maailman raivostuttavin sanonta, varsinkin sellasissa tilanteissa kun asia ei liippaa edes läheltä totuutta. Ihan vaan sivukommenttina. :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vapari:
anna äijän vetää avarilla sua naamaan niin olette tasoissa ja voitte jatkaa joulun viettoa.

Olen yrittänyt provosoida sitä useasti niin että se kerrankin löis mua, mutta ei sekään onnistu.
Voi hyvän tähden. Onko tämä joku kotoa opittu malli?

Ainakin ap:n lapset oppivat sen kotoa..

Alkuperäinen kirjoittaja vapari:
anna äijän vetää avarilla sua naamaan niin olette tasoissa ja voitte jatkaa joulun viettoa.

Olen yrittänyt provosoida sitä useasti niin että se kerrankin löis mua, mutta ei sekään onnistu.
Voi hyvän tähden. Onko tämä joku kotoa opittu malli?

Ei ole, meillä ei ole ollut kotona väkivaltaa. Mun on vaan vaikea hillitä itseäni tilanteessa kun kiehuu yli. Tiedän, mun tarttis hakea apua.

Jos sä kerran vihaat sitä, niin miksi edes välität?

Arjen sujumisen kannalta olis ihan kiva, että henkilö joka syö ja paskoo samassa huushollissa mun kanssa, osallistuis edes jotenkin kodinhoitoon.

Arjen sujumisen kannalta olis ihan kiva, että henkilö joka syö ja paskoo samassa huushollissa mun kanssa, osallistuis edes jotenkin kodinhoitoon.

Kuule, ei teidän kahden arki voi koskaan sujua, tuossa parisuhteen irvikuvassa.
Kumpikaan ei kunnioita, vihaa on vaan ei välittämistä. Tehkää lapsillenne palvelus ja erotkaa.

Kiitos kaikille kommentoijille. Totta kai tiesin etukäteen että mut tuomitaan, mutta olihan joukossa toki muutama ymmärtäjäkin. Enhän mä tätä soppaa ole yksinäni keittänyt, vaikken väkivaltaisuuttani nyt yritäkään kaunistella tahi puolustella. Ero on ehkä ainut ratkaisu, mietin vaan jo nyt mitä lapset tulevaisuudessa ajattelevat, että heidän perheensä meni rikki sen takia kun äiti ei kestänyt iskän laiskuutta..

Kiitos kaikille kommentoijille. Totta kai tiesin etukäteen että mut tuomitaan, mutta olihan joukossa toki muutama ymmärtäjäkin. Enhän mä tätä soppaa ole yksinäni keittänyt, vaikken väkivaltaisuuttani nyt yritäkään kaunistella tahi puolustella. Ero on ehkä ainut ratkaisu, mietin vaan jo nyt mitä lapset tulevaisuudessa ajattelevat, että heidän perheensä meni rikki sen takia kun äiti ei kestänyt iskän laiskuutta..

No se on ihan järkeenkäypää, eihän sellaista moni oikeasti kestäkään.

Häh, no olethan antanut ymmärtää että ongelmia on joka puolella ja mitään hyvää ei suhteessa ole? Eli onko kyse nyt kuitenkin vain laiskuudesta..? *eitajuuenää*

Ero on ehkä ainut ratkaisu, mietin vaan jo nyt mitä lapset tulevaisuudessa ajattelevat, että heidän perheensä meni rikki sen takia kun äiti ei kestänyt iskän laiskuutta..

Ei, vaan siksi että äidin ja iskän yhteiselo ei vaan sujunut. Lasten ei tarvitse tietää enempää, eikä vanhempien kuulu lapsille toista vanhempaa syyllistää.

Ei sulla varmaan helppoa tuossa suhteessa ole, eikä mitään pakkoa jatkaa jos ei tunnu ollenkaan hyvältä! Viimeistään nyt, kun löit miestä lasten nähden, olisi aika tehdä radikaaleja ratkaisuja.

JOS eroatte niin ÄLÄ ala sellaiseksi, joka haukkuu lasten isää lapsille tai muuten antaa ymmärtää, että isä ei ole hyvä ja mahtava isä. Yritä tämä yksi asia oppia katkeruudesta huolimatta.

Häh, no olethan antanut ymmärtää että ongelmia on joka puolella ja mitään hyvää ei suhteessa ole? Eli onko kyse nyt kuitenkin vain laiskuudesta..? *eitajuuenää*

Laiskuus tai asioiden jättämättä tekeminen on ehkä suurin syy, sitten tulevat naisten katselut, mun halveksunta jne. Onhan tässä syitä enkä aio jäädä vain sen takia ettei mies lyö mua vaikka sitä "kerjäänkin".

JOS eroatte niin ÄLÄ ala sellaiseksi, joka haukkuu lasten isää lapsille tai muuten antaa ymmärtää, että isä ei ole hyvä ja mahtava isä. Yritä tämä yksi asia oppia katkeruudesta huolimatta.

Sen suhteen näyttää huonolta; "mitä lapset tulevaisuudessa ajattelevat, että heidän perheensä meni rikki sen takia kun äiti ei kestänyt iskän laiskuutta.." ap: sanoin

Eron jälkeen elämä on ainakin aluksi monin verroin hankalampaa kuin nyt, joten aika iso ihminen saisin olla jos en tuohon alentuisi. Enkä usko että mussa on nyt aikuista ajatella asioita eteenpäin.

Voi hyvää päivää tämän palstan kanssa... Jos ongelma on se, ettei mies tee mitään niin erohan se juu on ihan eka vaihtoehto. Sitten neuvotaan, että MUN pitäis mennä tutkituttamaan pää...

Entäs jos vaan kokeilisit että missä vaiheessa se miehes kyllästyy kulkemaan paskaisissa vaatteissa ja syömään eineksiä? Lopeta se ukkos passaaminen niin sen on pakko tehdä kotihommia ainakin vähän jos meinaa syödä ja kulkea puhtaissa vaatteissa. Siitä se lähtee.

Eron jälkeen elämä on ainakin aluksi monin verroin hankalampaa kuin nyt, joten aika iso ihminen saisin olla jos en tuohon alentuisi. Enkä usko että mussa on nyt aikuista ajatella asioita eteenpäin.

Jaahas, no tsemppiä.

Oma äitini teki eron jälkeen noin kuin meinaat, vituttaa vieläkin.

Jaahas, no tsemppiä.

Siks toiseks mun lapset, tai vanhempi niistä kun se jo vähän ymmärtää asioista, pitää mua roistona ja isää hyvänä tyyppinä. Ja kaipa ne sitten vanhempana käsittävät asioiden todellisen laidan, kuten säkin ilmeisesti olet tehnyt.

Jaahas, no tsemppiä.

Siks toiseks mun lapset, tai vanhempi niistä kun se jo vähän ymmärtää asioista, pitää mua roistona ja isää hyvänä tyyppinä. Ja kaipa ne sitten vanhempana käsittävät asioiden todellisen laidan, kuten säkin ilmeisesti olet tehnyt.

No asioiden todellinen laitahan on niin, että ette kestä toistenne luonteenpiirteitä. Ja sinä vielä läiskit lasten isää.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla oli väkivaltainen mies ja hänen kanssaan huomasin itsekin sairastuvani väkivaltaisuuteen. Se on kuitenkin mennyt ohi sitä myötä kun parisuhde loppui ja sain puida sen kipeät asiat ammattiauttajan kanssa pienemmiksi.

Joo. kaikki oli miehen vikaa. Sekin että itse aloit väkivaltaiseksi. Kaunko piti herutella, että sait miehenkin väkivaltaiseksi?

Ahaa, minun kommenttiani selvästi kaivataan. Tässä tapauksessa mun oli pakko tarkistaa, että mitä herutella-termi tässä kohtaa tarkoittaa, mutta ilmeisesti tarkoitat siis, että kuinka kauan minun oli vittuiltava, että mies kävi väkivaltaiseksi. Kerronpa nyt, mistä asioista mm. sain lättyyni.

Istuin hiljaa keittiössä liesituulettimen valossa lukemassa, mies nukkui, heräsi siitä, tuli keittiöön, kaatoi tuolin altani nurin ja potkaisi. Olin viimeisilläni raskaana. Silloin soitin poliisit.

Seuraavana päivänä olohuoneen ikkuna rikottiin muistutukseksi siitä, etten enää soittaisi niitä poliiseja.

Minua on kuristettu siksi, että mies, joka varasti minun kotini avaimet ollessamme avioerossa. Mies tuli sisälle, istuin hiljaa sohvalla, hän löi lommon jääkaapin oveen ja kun pyysin poistumaan, kuristi minua.

Minua on lyöty päähän koska maksoin vuokran. Siitä seurasi aivotärähdys.

Minut on herätetty sikiunesta, tönitty, ravisteltu ja keskivartalooni lyöty, koska minä, vittumaisuuden perikuva, olin nukkumassa kolmelta yöllä kun mies tullessaan baarista kotiin hukkasi kännissä avaimensa.

Huomautan myös, että en ole sanonut ryhtyneeni väkivaltaiseksi. En ole koskaan ollut väkivaltainen miestä kohtaan, enkä toki lapsiakaan. Sanoin sairastuneeni väkivaltaisuuteen, tarkoitan tällä mm. väkivaltaisia ajatuksia miestä kohtaan. Ja kyllä, katson sen olleen väkivaltaisen miehen vika.

Jos taas heruttelu-termi liittyy seksiin, niin sekään tuskin on syy miehen väkivaltaisuudelle, hän kyllä piti huolen siitä, että seksistä kieltäytyminen ei meillä ollut mikään vaihtoehto.

Kuten huomaat, hyvn paljon heruttelua vaati. Että hyvää joulua vaan sinullekin.

Ja kyllä, olen jättänyt tämän miehen ajat sitten.

Yhteistyössä