• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Löytyyköhän mistään poikien Hello Kitty-uikkareita?

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Jaa, mitäköhän tuosta 3v3kk pojastakin tulee? Leikkii kotia, vaihtaa nukelle vaippaa, laittaa leikkiruokaa jne ja kaiken lisäksi käyttää SUKKAHOUSUJA! :eek:
Muoks. sitä paitsi HK on paljon nätimpi, ku kaiken maailman örkit ja robotit.
Sä siis haluat väkisin kasvattaa siitä tyttöä :eek: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Jaa, mitäköhän tuosta 3v3kk pojastakin tulee? Leikkii kotia, vaihtaa nukelle vaippaa, laittaa leikkiruokaa jne ja kaiken lisäksi käyttää SUKKAHOUSUJA! :eek:
Muoks. sitä paitsi HK on paljon nätimpi, ku kaiken maailman örkit ja robotit.
Sä siis haluat väkisin kasvattaa siitä tyttöä :eek: :xmas:
:eek: Apua, niinhän mä tietty haluankin! :eek: Miks mä en oo tota itse tajunnut? Mulla on vaan kaks poikaa! :eek: :snotty:
No hyvä, että sekin nyt paljastui. :kieh:

:D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Jaa, mitäköhän tuosta 3v3kk pojastakin tulee? Leikkii kotia, vaihtaa nukelle vaippaa, laittaa leikkiruokaa jne ja kaiken lisäksi käyttää SUKKAHOUSUJA! :eek:
Muoks. sitä paitsi HK on paljon nätimpi, ku kaiken maailman örkit ja robotit.
Sä siis haluat väkisin kasvattaa siitä tyttöä :eek: :xmas:
:eek: Apua, niinhän mä tietty haluankin! :eek: Miks mä en oo tota itse tajunnut? Mulla on vaan kaks poikaa! :eek: :snotty:
No hyvä, että sekin nyt paljastui. :kieh:

:D :whistle:
Palstalla totuus selviää :attn:

 
Voi apua, mitä keskustelua... Kenestäkään ei tule homoa, jos pitää lapsena hello kitty-paitaa. Seksuaalinen suuntautuminen on aivan muista asioista kiinni. En myöskään käsitä, miten 2000-luvulla vielä käydään keskustelua, mikä väri kuuluu kullekin sukupuolelle. Sukupuoliroolitkaan ei mielestäni ole värikoodattuja, eivätkä liity muutenkaan vaatetukseen mitenkään. Jos liian tarkaan määritellään, mitkä asiat kuuluvat/ovat ominaisia millekin sukupuolelle, jo pientä lasta alkaa ahdistaa, ellei hän tunne täyttävänsä sukupuolelleen asetettuja ehtoja.

Ja kasvatettanko jonkun mielestä oikeasti KIUSATTUJA? Mielestäni kiusaajien kasvattajat pitäsi saada vastuuseen, eikä kiusaajien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:
Voi apua, mitä keskustelua... Kenestäkään ei tule homoa, jos pitää lapsena hello kitty-paitaa. Seksuaalinen suuntautuminen on aivan muista asioista kiinni. En myöskään käsitä, miten 2000-luvulla vielä käydään keskustelua, mikä väri kuuluu kullekin sukupuolelle. Sukupuoliroolitkaan ei mielestäni ole värikoodattuja, eivätkä liity muutenkaan vaatetukseen mitenkään. Jos liian tarkaan määritellään, mitkä asiat kuuluvat/ovat ominaisia millekin sukupuolelle, jo pientä lasta alkaa ahdistaa, ellei hän tunne täyttävänsä sukupuolelleen asetettuja ehtoja.

Ja kasvatettanko jonkun mielestä oikeasti KIUSATTUJA? Mielestäni kiusaajien kasvattajat pitäsi saada vastuuseen, eikä kiusaajien.
En vois enempää olla samaa mieltä :flower:
 
Meillä on vähän päinvastainen "ongelma" :D Tyttö tykkää ihan mahdottomasti Autoista, varsinkin Salamasta, eikä millään löydy mitään hienoja Salama-vaatteita mistään. Kaikki on jotenkin hirveän levottomia ja niissä on miljoona muutakin kuvaa samassa.

Joulumarkkinoilla oli vaatekauppias, joka myi Salama ja Hello Kitty vaatteita. Sieltä kun etsittiin äidin kanssa sopivan kokoista Salama yöpukua kuopukselle joulupakettiin niin myyjä puuttui meidän touhuihin ja lupasi painaa punaiseen pyjamaan Salaman kuvan. Se on nyt ihan ehdoton lemppari tytöllä.

Muuta ketjua kommentoin sen verran, että eipä mun tarvii enää ihmetellä mistä tyttö on saanu päähänsä ettei voi laittaa Salama sukkiksia päiväkotiin kun sit niitä sanotaan poikien sukkiksiksi. |O Itelläni loksahti suu auki kun kuulin tuon tytön suusta ja hetken keskustelun jälkeen neitikin ymmärsi, ettei ne ole poikien sukkikset kun ne on tytön jalassa. Mutta ilmeisesti päiväkodissa on joitakin lapsia joiden vanhemmat edustaa tuota tiettyä rajoittuneisuutta jota tähänkin ketjuun osallistuneilta tuntuu löytyvän. :headwall:
 
By the way, mähän en muuten missään kohtaan sanonut, että olisin pukemassa poikaa vaaleanpunaisiin kukkakuvioihin tai tyttöjen vaatteisiin, vaan kysyin, että löytyykö POJILLE Hello Kitty uimapukua tms. vaatetta.
 

Yhteistyössä