Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Eli siinähän se itse asia jo tulikin.. minulla reilusti ylipainoa ja lopen kyllästynyt.
Nyt tarkoitus alkaa luoda katsetta pikkuhiljaa ensin jouluun ja sitten ensi kesään, yksin ei tahdo onnistua. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja glaudia:
tavoitteena oli 20-30kg miinusta, crosstrainer löytyy myös :wave:
No ni! Toivottavasti tulis muitankin joukkoon mukavaan :). Mä siirrän sit mun crosstrainerin olkkariin huomenna koulun jälkeen ja polkeminen alkaa! Meinaatko crosstrainerilla polkea? Jos meinaat niin kuinka pitkään yms? Niin ja vielä että lasketko pisteitä vai muuten vähennät herkkuja vai? Tulipas kysymyksiä nyt :D . Itse meinasin säännöllistää syömisiäni ja katsoa mitä suuhun pistän.
 
Sama täällä.. siirrän siis crossin olkkariin ja aion polkea vähintään 30min. kerralla, sekä käydä lenkillä, katsoa syömisiäni ja aloittaa karkkilakon! Minulla on kyllä mahdollista laskea pisteitä, ja voipi olla että ainakin alussa sitä yritän, jotta todellisuuden taju palaa pikkuhijlaa takaisin arkipäivään.. (syön siis elääkseni, en elä syödäkseni |O )
Ja säännöllisyys ennenkaikkea.
 
Minä laskisin pisteitä mut en raatsi ostaa niitä vihkosia yms. Maksoi aikas paljon kun viimeeksi katoin :eek: . Kannattaa laskee jos se tuntuu omalta jutulta ja on apua :). Huomen aamulla punnitsen itteni ja kerron sit paljonko vaaka näytti.. En tiiä uskallanko mennä. Minäkin voisin sen 30 min polkea ja viikossa pitää sit yhen vapaapäivän kuntoilusta.. Kattoo nyt miten huomenna lähtee sujumaan :D, kivaa ku on kaveri ni varmaan on ehkä vähän helpompaa.
 
No niin, totuuden paikka 96,5kg näytti puntari |O, joten pudotettavaa on. Olen kyllä aatellut etten tuijota painoa vaan sitä että alaspäin mentäis joka viikko.
Tarkoitus minullakin pitää viikossa yksi palautumispäivä liikunnasta tähän asti niitä palautumispäiviä onki ollut.
Olitko ajatellut käydä puntarilla joka päivä, vai kerran viikossa?
 
Hei!!

Vieläkö mahtuu mukaan? Monen monta kertaa olen aloittanut laihdutuksen ja yhtä monta kertaa olen epäonnistunut. Joka kerta heikkoutena ovat olleet karkit ja kaikki muukin makea. Nyt olisi todella motivaatiota alkaa syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti.
Elikkäs painoa tänä aamuna 66.4 kg ja tavoite olis jossain 53-55 kg. Ajattelin punnita jatkossakin itseni maanantaisin, eli kerran viikossa.
 
:wave:
Minäkin voin hypätä mukaan.
Painoa nyt 80kg ja tavote on 60-70kg. Crosstrainer löytyy täältäkin ja ainakin sen 30min aattelin päivässä polkea.
Syömistä rupeen seuraileen ja herkut jää pois.. Olen hirveä makean perään.
Kiloklubin sivuilla olen noita ruoka/liikuntataulukoita täytellytkin jo näkee hyvin paljon mitäkin on päivässä syönyt jne..
 
Kivaa kun muitakin tulee mukaan:D! Mulla vaaka näytti aamulla 66.1 ja tavoitteena olis ekana 60kg, sit pari vielä pois. Kohta ruokaa tekee pojalle ja itse syön keittoa, porkkanaa ja kurkkua. Sit crosstrainerin siirtoon, sit ei ku polkemaan. Saas nähdä kauan jaksaa polkea nyt... Kerran viikossa meinasin, maanantai olis kähee päivä. Entäs teidän mielestä? Olin kaupassa ja houkutus oli suuri ostaa suklaata yms. Sit tuli heti tämä palsta mieleen ja hävis samantien houkutus :). Paljon on motivaatiota nyt!!
 
Tervetuloa mukaan vaan, kiva kun muitakin tulee.
Syömiset tähän asti ok. Kauhea olen makean perään, pitäis keksiä jotain tilalle.. ja oppis vielä jatkuvan napostelun jättään pois. Nyt Crossin kimppuun ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja glaudia:
Tervetuloa mukaan vaan, kiva kun muitakin tulee.
Syömiset tähän asti ok. Kauhea olen makean perään, pitäis keksiä jotain tilalle.. ja oppis vielä jatkuvan napostelun jättään pois. Nyt Crossin kimppuun ..
15 min jaksoin polkea ja pienen tauon pidin.. Olis jaksanu lisää tauon jälkeen mut en ihan uskaltanut ettei huomenna oo niin kipeet paikat. Muutenki kesällä viimeeksi poljin tooosi paljon crosstrainerilla, eli aikaa on viime polkemisen. Tuli tosi energinen olo vaikka vähän vaan poljin, mietin että miksi ihmeessä en oo polkenut kesän jälkeen :). Kivaa ku innostuin!! :D

Olisko muuten makeen tilalle joku hedelmä tai viinirypäleet hyviä? Jos tietysti tykkäät.. Heti ku mulla on alkanu tehdä mieli makeaa niin oon ottanut porkkanaa tai marjateetä :).
Vettä on muuten tullut juotua ihan sikana, tiiätkö paljon vettä olis hyvä juoda noin päivässä? :)
 
Minulla olis intoa kokeilla eikä vaan kokeilla vaan lähteä tämmöseen ryhmään mukaan. Millä tapaa pudotatte painoa? lasketteko painonvartijoiden pisteillä? mulla on pistetaulukko, mutta en tiedä paljon saan syödä, kun painan 76. Olikohan 20p?? ja lisäksi täysimetän, niin muistaakseni siitäkin saa lisää syödä.. olikohan jopa 10p?
 
Olin tuola tises ketjus mutta se läsähti kasaan :/

-16kg oon saanu pois pisteillä,mutta nytte kk laihdutus menny pepulleen, ja väliin on laskenu ja noussu sen pari kg. Huomenna aattelin kuiteski ottaa itteä niskasta kiini :D -10kg ois tarkotus saada vielä pois.
 
Tervetuloa mukaan. Ihanaa kun on kanssa kumppaneita.
Kaikki eivät laske pisteitä,itse yritän laskea. Ja tietysti liikuntaa lisätään ja herkkuja karsitaan.. Erittäin tärkeää on myös toisten tsemppaaminen.
Täysimetyksestä minulla on sellainen "kutina" että toi 10p, mut pitänee tarkistaa asia.

Mahtavaa, Moision Musta Enkeli, jo saavutetusta painon pudotuksesta :flower:

Eilen siis poljin Crossia se 30 min ja ottipa koville.Tuntui kyllä erittäin pitkälle toi puolituntinen :whistle:
Porkkana ainakin on hyvä just tuo makean himoon, kokeilin myös kahvin kans :D veden juonti täytynee minun kans taas opetella.
Nyt aamutoimiin..
 
No nyt taas koulutehtävät tehty :). Mites on kaikilla sujunut tänään :)? Muuten kun te poljette 30min crosstrainerilla niin paljonko tulee kilometreissä? Mä meen kilometrien mukaan, eilen poljin 5km ja tänään nostin sen 6km. Huomenna sit 7km jne.. Meni reilu 15min ja oon ihan rapakunnossa ku olin niiiiiin poikki:(, mut eiköhän se tästä pikku hiljaa.

Taas teki hirveesti makeaa mieli, mutta ku oikeaa ruokaa söi niin makean nälkä hävisi onneksi. Onko muilla pitäny herkkulakko :D? Porkkana on muuten hyvää ja siihen tulee hirmu himo ku yhen syö :p. Mietin että jos kokeilis laskee pisteitä ku en oo koskaan oikein laskenu mut kattoo nyt, hyvin on kuitenki lähteny käyntiin näinkin.

Voi hitsi miten hienosti Moision Musta Enkeli on saanu tiputettuu! Nyt kyllä kaikki onnistutaan!
 
Kiitoksia =)


Täälä meni hyvin päivä , kävin salilla ja peräti jäiki vielä 2 pojoo, erittäin harvinaista :eek: Mä oon makeanhimoon mussuttanu tikkareita, menee vain 1p. Mulla tänä aamun anäytti vaaka 73,5, turvotusta ainaski näyttää ja tuntuu olevan ku sukatki painanu kauheet jäljet jalkoihin :/ Pitäs varmaa koittaa vettä enempi litkii. Niin ja tosiaan , vaaka on näyttäny muutama vk sitte 71,5 kg .Kuhan pääsis pian ton 70 kg alle niin oisin tyytyväinen :D Tavotteena mulla on se 62kg suurinpiirteen. Onko muuten jotain tiettyä punnitus päivää? Niin ja tsemppiä melle viikkoon, annetaan läskille kyytiä ;) :D
 
Eilen hiukan pisteet yli :ashamed: mutta, tänään säästetään :D
Crossilla poljin sen 30 minsaa ja reilu 10km näytti matkaa tulevan. Miten muilla millainen crossi ? voitteko vaihtaa ohjelmaa? Mä aattelin vähä välillä vaihtaa jottei heti kyllästy
Ja käyttekö joka aamu/pävä puntarissa? ihan omaksi tietoksi ja suuntaa kattomassa, vai sen kerran viikossa?
Maanantaina aloitettiin joten eikö se olis maanantai ole punnitus päivä vai mitä mieltä olette? Vaikka minulle on kyllä sama mikä päivä otetaan.. Mut nyt sinkoan kaffille!
Tsemppiä kaikille tähän päivään.
 
Maanantaina aloitettiin joten eikö se olis maanantai ole punnitus päivä vai mitä mieltä olette? Vaikka minulle on kyllä sama mikä päivä otetaan.. Eli virallista punnitus päivää ei ole sovittu, ite vaan ajattelin näin..
 
Pääseekö mukaan??

Itse aloitin maanantaina laihiksen, ja tsemppiä tartteis..

Mulla on kaks tyttöä, esikoinen 4v. Häntä odottaessani lihoin 20 kiloa josta jäi laihduttamatta viitisen kiloa. Nyt kuopus on viisi viikkoa, ja ois 10 kiloa vielä otettavana pois, plus sitten nuo esikoisesta jääneet viisi.

Eli painan nyt jotakuinkin 80 kiloa ja tavotteeni olis 65. :eek: Apua.

Kaloreita karsimalla olen ennenmuinoon laihduttanut. Joten varmaan sillä linjalla jatkan. Mullakin on cross traineri, mutta mä en kyllä jaksa sillä mitään puolta tuntia. Olenko mä niin rapakunnossa? :ashamed: Vai mistä johtuu että 10 minuuttiakin on liian rankkaa??

Ihanaa nähdä kuinka motivoituneita täältä löytyy! Mä laitoin jääkaapin oveen kuvan itsestän lukioajoilta, eli 9 vuotta sitten. eli 20 kiloa sitten... :kieh: Jos se motivois??

Tsemppiä!
 
aattelin tänne tungea mukaan :ashamed: painoa siis tällä hetkellä 105kg ja pituutta 162 olen nyt jonkin aikaa tiputellut soveltaen pisteitä ja käytäntöö. 2,4kg on tippunut käyn puntarissa kodin ulkopuolella. ja maanantai on hyvä päivä punnita... mulla täällä kotona kolme lasta 8v,5v ja 7kk itse olen 31vuotias. ja tsemppiä meille kaikille
 

Yhteistyössä