Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Mäkin haluan lähteä mukaan laihduttamaan. Tavoitteena on reilu 10kg saada pois nyt. Synnytyksen jälkeen paino lähti hyvin ja olin normaalipainoinen. Mutta nyt parissa vuodessa painoa tullut kamalasti lisää. Mikäköhän kannattais ottaa aika tavoitteeks? :snotty:
 
Tervetuloa kaikille uusille :D

Mulla menny sunnuntaista asti ihmen hyvin pisteily,jipii :p Toivotaan nytte että pysyis tää vauhti päällä. Salilla kans kävin tänään ja huomenna taas. Ajattelin siivotakki nii siinä ois hyötyliikuntaa ainaski . Meni meidän kaks villikkoa mummolaan pariks yöks. Esikko ja vauveli kotosalla :D Kauhena *huutelee* tuo suklaa tuola kaapissa,mutta koitan pysyy tiukkana,muutaman palan vaan söin. Ja pojot on syöty :p Jos oikeen tiukkaa tekee niin ajattelin sulattaa mansikoita =)
 

Meillä ei kyllä voi kaapissa olla yhtään mitään makeeta, nimittäi itsekuri niin löyhä. Katoaisivat sieltä sen siliän tien. Kaupassa sentään olen oppinut itteni hillitseen. Ehkä tämä tästä kun pääsee jakamaan tuntojaan täällä niin voisikin jopa onnistua. Tänään sitte crossi-rääkki, eilen ratsastin..
 
Tuli tosta suklaasta mieleen.. Uusimmassa Kg-lehdessä oli juttu tumman suklaan terveellisyydestä. Se parantaa verenkiertoa ja on siis sydämellekin terveellistä. Suklaata ei tietty passaa syödä puolta kiloa kerralla! :D Pala tai kaks päivässä. Itse olen ruennut pitämään lapsia varten tummaa suklaata jääkaapissa. Olen siitä itsekin joskus kahvin kanssa ottanut pari palaa. Vielä yksi lisäys että suklaassa pitäisi olla yli 50% kaakaota. Löysin kaupasta suklaata jossa 70% kaakaota. Siinä on kyllä tosi tumma maku! Vaatii opettelua että oppii sitä syömään.

Tänä aamuna paino näytti 88,5 kg. Pudotusta tullut maanantaista -400g. Tuntuu mahtavalle kun paino tippuu jälleen ilman taikatemppuja. Välillä oli sellainen vaihe ettei tippunut sitten millään. Monta viikkoa pysytteli samoissa lukemissa. En tiedä pääsenkö tänään liikkumaan. Tyttöjen päikkäriaikaan voisin polkea kuntopyörällä.
 
Moikka!

Piti kysellä että vieläkö mahtuisin mukaan pinoonne...

Taustoistani sen verran että 11/07 painoin 94,8kg ja 10/08 parhaimmillani 72kg. Tänään paino 75kg tasan... Eli noin 20kg olen vuodessa pudottanut, olisin enemmänkin mutta nyt viime ajat on menneet ihan syöpötellessä ja nyt sitten mietinkin että josko saisin uudesta pinosta uutta motivaatiota. Pituutta mulla on vain 158cm joten vaikka se 20kg saisi vielä lähteä...

Olen tässä kovasti koittanut taas noita pv:n pisteitä laskea, muttei tähän asti oikeen ole onnistunut... Vaan luovuttaa en aio, koska selkeesti tosi nopeesti tuo paino kääntyy nousuun.
 
tkm
Pari päivää tässä on dieetillä mennyt ihan hyvin, kaurapuurolla aamu lähtenyt käyntiin ja ruisleipää ja salaattia ja hedelmiä päivän mittaan ja illalla sitten ihan kotiruokaa. Iltaisin kun mies tulee kotiin, tulee vain kiusaus syödä herkkuja. :/ Kovasti hän kyllä yrittää tsempata.

Itse olen niin kyllästynyt näihin kiloihin, joita tuli raskauden lopussa melko reippaasti. Jospa täältä sais motivaatiota. Päivä kerrallaanhan se laihdutus etenee.
 
Niin se vaan tämäki päivä lähti käyntiin.. saas nähdä mitä tulee, eilen meni pipariks kyllä hiukkasen kun mars-jäätelö vei voiton :ashamed: :snotty: tänään sitten vahinko takas ja urheilen senki edestä.. mites muut edistyy? kait sitä kun pystyis kuukauden olemaan täysin herkutta niin enää edes kaipaiskaan..
 
iso
eilinen päivä meni oikein mukavasti,vein pojan jalkapallo harkkoihin jotka kestäää 1h15min ja sen aikaaa ku kundi treenas ni minä lähin reippaalle kävelylle ja tuli oikein hyvä mieli siitä...ja ilta palaksi söin raejuustoa tonnikalan ja ananaksen kanssa ja hyväää oli :D
 
Tulin kans kirjotteleen väliaika kommenttia :D

Ihmeen hyvä vauhti nytte päällä, pisteet on pysyny kohdillaan ja salilla oon käyny kans. Aamulla oli pakko käydä puntaroimas niin näytti 71,9 kg, jee.. sitten ku viisarit näyttää 70kg nii voin sanoo että oon laihtunu :saint: (paino oli 71,5 n.kk sitten)
 
Mulla oli koko viime viikon niin hiton hyvä tsemppi päällä että ihan itekin ihmettelin :D Nyt se on kadonnut jonnekin. Mä luulen että on käynyt niin, että mä vedän liian rankalla tyylillä, ja se väsyttää mun kroppaa. Ja kahden lapsen kanssa jo se pelkkä arkikin on väsyttävää.

Eilen sain siivottua ton meijän "kerhohuoneen/pesutuvan/vierashuoneen/varastohuoneen/työhuoneen" (vai mikä se nyt oli) :kieh: Joten nyt oottais vaan toi crosstraineri sitä, että löytyisi se piuha. Tosin, kyllähän sillä polkee ilman sitäkin, mutta kun on niin kiva kettella siinä ajaessa kaikkai niitä juttuja :LOL:

Tänään on meidän esikoisen 4 -vuotissynttärit, joten kaikkea tulee maistettua. Mutta tulkoon.
 
Tänään on tullut syötyä vähän enemmän kuin olisi tarvis. Siksipä illalla suuntasin askeleeni tai siis auton kohti bodypumppia. En ole muutamaan viikkoon päässyt pumppailemaan. Oli tosi nastaa jälleen! Mut kyllä huomasi että taukoa on ollut kun jalat alkoi vapisemaan jo tunnin puolivälissä. Hyvä fiilis jäi kuitenkin. Epäilen kyllä että huomenna olen niin kipeä että.. |O

Itse olen huomannut että jos vedän liian tiukalle ruokavalion niin siitä ei seuraa mitään hyvää. Nälkä iskee jo päiväkahvilla ja sitten tulee syötyä kaikkea herkullista ja lihottavaa. Lounaalla popsin yleensä tonnikalaa ja puuroa(kuullostaa varmaan herkulliselle :LOL: ). Tosin tonnikalan syön leivän kanssa enkä sotke puuron sekaan! Olen pyrkinytkin syömään proteiinia enemmän kuin päivittäinen suositus olisi. Ei tee pahaa lihaksillekaan. Painon pudotus tahti on välillä aika kova niin se tekee hallaa lihaksille. Näin yritän estää lihasten häviämisen. Tietty siihen tarvitaan muutakin. Pumppi on siihen omiaan. Tasapuolisesti tulee lihaksille harjoitusta. Kerran viikossa olisi tarkoitus päästä jatkossa pumppailemaan. Jos ei ohjattuun niin sitten kotosalla oman ohjelman mukaan.

Nyt Housea kattomaan!
 
Olipas tullu tekstiä.. Ja uusia mukaan! Tervetuloa mukaan vaan!
Kiva kun ehditte kirjoitteleen mulla siivous urakkaa pukkaa päälle ja stressiä tietty.
Eiliseen asti kondiksessa mutta tänään syöny yli pisteiden :ashamed: tuli leivottua ja maisteltua, liikkumaankaan en ole liiemmin ehtinyt, nytkin ku olis mahis nii istuin koneelle :headwall: piti tulla kattoon miten muilla menee ja hyvinhän täällä. Ite en ole puntarille uskaltanut sitte maanantain jälkeen ja menkatkin tuppas kuvaan mukaan |O turvotusta(vali, vali) tekosyitä! no täytyy jännittää maanantaille asti!
Nyt suksin pehkuihin!
 
Huomenta!
Aamupunnitus tehty ja paino onneksi on kääntynyt laskuun, pienesti mutta kuitenkin.

Onko teillä joku yhteinen puntaripäivä?

Mä luulin että opiskelun aloittaminen auttaisi mua tässä laihdutuksessa, mutta kaikkea muuta... Koululla vasta tuleekin syötyä, on tullut tavaksi hakea irtsareita makuunista, ja sitten limua, tauolla ehkä pullakahvit... Onneksi tuota on vaan 2 iltaa viikossa, muutenhan sitä paisuisi valllan.

Nyt aamuvuoroon, mukavaa päivää kaikille!
 
Mä olen ajatellut käydä aina maanantai aamusin puntarilla, yritän vältää päivittäin käyntiä. Tänään lipsahdin kyllä ja meidän puntarissa taitaa olla vikaa oli nimittäin -1kg |O no ei siinä, jos niin on niin en kyllä valita! Ehkä tästä saa nyt tsempin takaisin päälle! Uusimmassa KG-lehdessä oli muuten hyvä juttu se Annette Palssan juttu vuorotyöläisen syönnistä, en ollut aiemmin edes tajunnut että niin pitäisi syödä.. siis että proteineja enemmän niin pysyy nälkä pitempään poissa ja ei niin makeakaan himota! :)
 
iso
huomenia! koko viikon olen pystynyt oleee ilman minkäänlaista herkkua,mutta nyt kun viikonloppu tuleee ni se pikkasen jännittäää,ku ollaaan pidetty lasten kanssa herkkupäiväää lauantaisin ja nyt mä en enää saa osallistua siihen hmmm saaas nähä kuin käy :D no kova tsemppi päälle että en sortuis...mukavaaa viikonlopun alkua kaikille :flower:
 
tkm
En tiedä onko meidänkin vaa'assa vikaa, näytti kilon vähemmän jo. No ei siinä mitään. Hyvä vain. Vatsaröllykkäkin tuntui hitusen pienemmältä, noo, saattoi olla mielikuvituksen tuotetta sekin. :) Mutta kauhee tsemppi on kuitenki päällä.

Eilen ostin tummaa suklaata, sitä 70% ja ei sitä paljon pystynyt syömään. Muutaman palan jälkeen ei tehnyt edes mieli. Viikonloppu se vaan mullakin pelottaa, isäntä kun on kotona niin herkkuja tulee ostettua enemmän. No, aion jatkaa samaa linjaa, neljäs päivä jo alkamassa tätä laihdutusta, ja hyvin menee. Ennen olen sortunut yleensä jo toisena päivänä, mutta ne onkin olleet nälkäkuureja tms. Nyt yritän syödä parin kolmen tunnin välein ettei ehdi tulla kauhea nälkä. Opettelua se on sekin näköjään syödä tarpeeksi usein ja vähän kerrallaan.

Tsemppiä kaikille viikonloppuun :)
 

Ei kannatta tosiaan mitään nälkäkuureja :) Paljon kasviksia ja hetelmiä!Saatan useastikkin syödä päivällä lämpimänä ateriana puoli pussia wok-vihanneksia jotka paistan pannulla ja maustan hyvin! Pysyy nälkä poissa. Mulla siis periaatteessa perussyömingit kunnossa, herkut on ne pahe. ja niistäkin suklaa. Ei mikään muu. Enkä syö paljon kerrallaan vaan vaikka joka päivä. Yritän pahimpiin himoihin syödä niit hyviä purkkia tai sokerittomia pastilleja, niissäkin vaan ne omat vitsauksensa :D Jospa se tästä. Tänään menen kauppaan ja aion pysyää lujana! =)
 
Huomenta!

:headwall: Voikohan laihtua jos syö lauantaina laatikollisen wiener-nougattia ja sunnuntaina pussillisen juustonaksuja... Siis normaalin ruuan lisäksi...

No joo, vaaka sen kertoi, että ei voi :( . Nyt vaan mietin että mikä olisi se konsti jolla saisin itseäni niskasta kiinni. Ihan överiksi on mun eloni taas mennyt. Aamupaino siis 76kg, eli yli kilon enemmän kuin perjantaina

Nyt kouluun ja miettimään että kuinka tästä noustaan.
 
iso
viikko takana ja punnitus tehty alku paino oli 89.2 ja nyt 88.4 eli -800 tuli tän viikon tulokseksi eli ihan tyytyväinen olen :D ja viikonloppuna pystyin olemaan irti herkuista.... ja eiku sama tsemppi päälle tälle viikolle
 
Huomenta!

Unohdin sitten punnita itseni tänä aamuna. Tosin viikonlopun lukemat ei lupaa mitään hyvää! Lauantaina oli edellinen punnitus ja näytti yli kiloa enemmän kuin muutama päivä aiemmin. Olipa pettymys! Viime viikko meni aika mukavasti syömisten suhteen, joten siinä ei pitäisi syy olla. Epäilen että torstain rankka liikunta toi nesteitä kehoon. Lihakset olivat jumissa monta päivää. Tänään pystyn vasta kävelemään normaalisti. Liian pitkä tauko pumpissa teki tämän. Tänään menen sitten uimaan ja vesijuoksemaan. Mulla oli parin viikon tauko liikunnassa kun sairastimme tyttöjen kanssa. Silloin paino tippui johdonmukaisesti. Nyt kun taas liikunta on mukana kuvioissa, tuli heti takapakkia! Onpa rohkaisevaa! Täytyy vain koettaa ajatella asioita pidemmälle. Helposti voisi jättää liikunnana kokonaan väliin ja tiputtaa vain syömällä vähemmän. Siinä kyllä kärsisi lihakset ja sitten myöhemmin paino tulisi korkojen kanssa takaisin. Kärsivällisyyttä siis, sen kun muistaisi!
 
mahtaisko tämä ikuinen laihduttaja mahtua mukaan? olen laihdutellu la lihoillu nyt tän koko vuoden ja rupee jo vi....aa oma saamattomuus. alkuvuodesta putos 9kg ja takasin on kaikki tullu :ashamed:
mut painoja kartalle tänään 87.4
pituus 166
tavoite aluksi alle 80
 
Tervetuloa emma-elinda mukaan!

Meikän viikossa ei niin hurraamista liikunna suhteen. Menkatkin alkoi ja turvotusta on ja älytön makean himo |O |O lauantaina pidettiin muksuille pikkujoulu, ja oli kaikki jouluruoat..
onneks oli vaan yks ateria!! Jouluna sitä syödään kokoajan, mut onneks on vähemmän lihottaviakin mm. rosolli ja kinkku..
Joulustressi meinaa pukata päälle. Olen kyllä ajatellu ettei saa liikaa miettiä joulua..

paino tänään siis 94,8kg -1kg viime viikosta, yhteensä -1,7kg :D

Toivotaan kaikille miinus viikkoa, tulevalle viikolle, eikä murehita mennyttä viikoa tai anneta sen masentaa. Selvähän se että kaikilla joskus plussa viikko, mutta eteenpäin mennään =)
 

Yhteistyössä