Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Moikka! Pääsisinkö minäkin mukaan? Kirjoittelin toisessa pinossa mutta siellä on nykyään niin hiljaista. Tukea siis tartteisin! Oman urakkani aloitin tossa elokuun alussa. Lähtöpaino oli tuolloin 96,7 kg. Paino tänä aamuna 88,7 kg eli 8 kg on tippunut. Vielä olisi lähes 20 kiloa hukattava, jotta olisin tavoitepainossa. Ostin netistä personal trainerin, jonka avulla olen kiloja tiputellut. Se on siis sellainen laihdutus- ja liikuntaohjelma. Ruokapäiväkirjaa täytyy päivittäin kirjata sekä arki- ja kuntoliikuntaa. Sitten siinä on sellaisen miehen kuva, jolle tulee aina erilaisia puhekuplia. Välillä kannustavia ja välillä moittivia. Aika hauska setä!

 
Tervetuloa mukaan Katiapatia, nelosenkaipuu sekä Mandi
Todella mukava kun porukkaa löytyy mukaan..

Eilisestä mulla syömiset suhteellisen reilassa, crossilla en polkenut eilen ollenkaan :kieh: oli nimittäin nukkumatti saanut kiedottua minutkin pikkusormensa ympärille, kun nukutin meidän 4v. Aattelin että olis rauhallisempaa polkea jos poika nukkuu..
No tänään kuitenki tulee liikuntaa, meinasin mennä uimaan.
Lauantaina jää sitte muu liikunta, meillä ostoksilla menee ilmeisesti koko päivä.

Jokos muuten ootte joulua ajatelleet tai valmisteluja aloitelleet? meikä aatteli että pikkuhiljaa aloittais vaikka kaappien siivouksen, nii ei olis syöminen koko ajan mielessä :xmas: vaikkakaan emme vietä joulua kaapeissa :LOL:
Potkuja päivään!
 
glaudia Mä kiipeilin jo omppupuissa ripustelemassa valoja niihin.. joulu tulee.. :D Hieman kauhistuttaa tuo joulun ajan mässäily. En aio silloin tarkkailla syömisiäni, koska mun mielestä hyvä ruoka ja juoma kuuluu jouluun. Suklaata tulee kuitenkin lahjaksi taas älyttömät määrät...

Onko muut minkälaisia mässäilijöitä?? Makeaa vai suolaista? Mikä on suurin heikkous? Mulle uppoo melkein mikä vaan, suuria määriä ei kyllä mitään. En saa tuhotuksi edes yhtä karkkipussia, vaan suurin piirtein puolet jää ajasta ikuisuuteen syömättä.. Meikäläisen suurin heikkous on iltakalja... :ashamed: Ja se on mua turvottanutkin. Raskausaikana oli pakko juoda alkoholitonta olutta... :ashamed: :ashamed:

Tänään vaaka näytti puoli kiloa vähemmän kuin maanantaina! Jei!
 
Tännehän on tullut lisää porukkaa! Tervetulloo vaan :D ! Tänään en oo jaksanu polkea ja nyt on alkanut tuntua että jo nyt alkaa lipsumaan :ashamed: . En oo mitn herkkuja syöny mutta tosi väsy oon ollu, stressiä on vähän joka suunnasta. Huono oon ollu syömään, jotenki oon liian tarkka syömisieni kanssa ja karsin koko ajan pois. Jos jotakin "ylimääräistä" syön ni tulee paha olo ja tekee mieli oksentaa :(.. En oikein tiiä mikä mua vaivaa.
 
Minskii Mua väsyttää myös ja fiilikset ei oo kyllä mitenkään korkeella. Luulen että mulla ainakin suurin syy on se, että oon tosi tiukalle vetäny sen mitä saan syödä. Vissiin niin rankka alotus että pistää näin kropan taistelee.

Mua kiinnostas tietää teidän vuorokauden menu... Meneekö kukaan tällä hetkellä tarkasti jonkin ruokavalion mukaisesti? Vai ollaanko kaikki soveltajia?

Itse olen tänään syönyt kolme sämpylää kinkulla, perunamuussia ja jauhelihaa, 2 kevytjogurttia, 2 annosta tomaattikeittoa sekä kahvia, teetä, light limua ja vettä.

Pitäis varmaan alkaa syömään jotain vitamiinejakin.. Mulla on aikapaljon allergioita jotka rajoittavat tota monipuolista ruokavaliota. Hedelmiä ja vihanneksia, tai marjoja ym. en voi raakana syödä ollenkaan.. Karsii välipalat juuri noihin keittoihin tai jogurtteihin.
 
iso
tuo maanantai kuullostaa hyvältä punnitus päivältä ja ajattelin aivan virallisesti alottaaa silloin ku puntarissa en ole uskaltanu käydä ainakaaan kuukauteeen :eek: mulla on kuntopyörä jolla ajattelin alkaa polkemaaan en vaa viel tiedä jaksanko ihan 30min polkeee,mut se selvineee ens viikolla :LOL: minä ostin eilen jo ensinmäiset joululahjat lapsille eli yhdet ooon ajoissa saanu kaappiiin :LOL:
 
Tervetuloa mukaan myös Leisku

Minä kuulun kans soveltajiin, aloitan yleensä kahvilla ja puurolla,ehkä hedelmä
päivällä leipää ja leikkelettä, hedelmä,kahvia mustana(sitä litkin kyllä pitkin päivää)
iltaruoaksi keittoa, tai jotain perunaa ja lihaa, Koitan välttää kastiketta.. salaattia
iltapalalle riippuen paljonko pisteitä jäljellä..
Joskus keitän itselleni kasviskeittoa jos pisteet paukkunu yli :headwall:
En merkkaa kahvia sillä juon sen mustana. Ja maitotuotteita minä taas en voi syödä ollenkaan, joskus tekis mieli jogurttia mutta kaurajogurteista en tykkää. ja hintavia.

Muutaman joululahjan olen ostanut minäkin. Sekä puolen kuun maissa aatteli jouluvalot laittaa päälle, asennettuna ovat jo. Ja joululauluja olen kuunnellut omissa oloissani :xmas:

Tänään aattelin taas härnätä crossia
Tsemppiä päivään!
 
Moikka. Sain poljettuu crosstrainerilla puoli tuntia! Tuli 10km täyteen :). Katiapatia, huomasin sen kun söin paremmin tänään ni jaksoi tosissaan enempi ja mieli oli iloisempi. Minäkin luulen että tais turhan rankasti aloittaa tuon kuntoilun kanssa.. Oli hirvee olo eilen.. Mites teillä?

Mitäs muuta vois rouskutella iltaisin kuin porkkanaa, olisiko ideoita kenelläkään?

Minuukin vähän pelottaa joulumässäilyt :eek: . Ehkä en osta mitään herkkua :), tai noh ehkä vähän vaan mutta ei hirveesti. Eniten tekee mieli juuri sipsejä, karkkia ja suklaata. Varsinkin irtokarkit!!

Pari päivää vielä ni koittaa punnitus! Jänskättää vähän, en oo käyny vaakaa kiusaamassa ollenkaan niin saas nähdä miten käypi :D.
 
Moi.
Piti tulla mieltä keventämään.. :ashamed: Eilen siis ostosreissulla ja leipää otin evääx, mutta toiset halus pitsalle RAXIIN siis suunnattiin, ja karkkia ostettiin myös :ashamed: Ja nyt vielä isänpäivä! Voi juku!! Mulla ilmeisesti menkat kohta alkamassa ja siks kamala makean himo. Voi pimpulat jospa keksis jotain tohon tilalle, jätän suosiolla punnituksen väliin sillä oon niin turvoksissa että oikein ällöttää :kieh: :headwall: :kieh: :headwall:
Tuntuu niin tutulta, että josko maanantaina aloittas. Apua! |O Potkikaa muaki persuksiin!!
Toivottavasti toisilla on mennyt paremmin.
 
glaudia Ite oon huomannu tänä viikonloppuna varsinkin kuinka vaikea on pysyä ruodussa, jos sattuu olemaan sellasessa porukassa jossa muut syö ja juo mitä huvittaa. Eilen illalla meillä oli remonttireiskat saunomassa ja kaljaa meni. Itse sitten sorruin juomaan yhden (kevyt)siiderin ja 2 lasia valkkaria.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja tänään, söin aamulla yhden croissantin, no ei se vielä paha.. mutta jatkoin tässä isäinpäivän päivällisellä sitten, tai oikeastaan jälkkäriksi maistui pala marenkikakkua ja 2 suklaakeksiä.

huoh..

Huomenna karvast totuus paljastuu.. Itse aion silti punnita itteeni, vaikka lukema ei välttis olekaan huomenna mitenkään mieltä ylentävä.. Itse olen lipsuillut ja piiskaa sietäis saada :kieh: :$

Nyt oon päättänyt vettä vetää sen 3 litraa päivässä, ja kyllä huomaa että on jotenkin helpompi olo. Ei tunnu niin turpeelta vaikka muuten söiskin.. =)

Aamua jännittämään...
 
iso
nyt se kauhea totuus paljastu puntarissa kävin ja tulos oli 89.2 joten siinä se lähtöpaino nyt on joka pitäs saada laskemaan ainakin 20kg kova urakka edessä :ashamed: nyt on kaapit herkuista siivottu pois ja nyt saaa herkut jäädä kokonaan näin alkuun pois....
 
Huomenta täältäkin suunnasta :D

Huomaaa että *laiskoteltu* ON.. pojot menny hiuka yli melkeen joka päivä :snotty:

4.11 73,5
10.11 73,2

-300g :LOL:
Pitäs nyt ottaa itteä niskasta kiini oikeen tosissaan. Tänään meen taas salille ja jumppaan.

Hieni pudotus Katiapatia!!! :D
 
Moi
Uskaltauduin sitte kuitenkin puntarille 95,8kg miinusta 700g :D erittäin positiivinen ylläri viikonlopun syöpöttelyn jälkeen...
Nyt palaan kiltisti ruotoon ja vettä juon minäkin sen 3l per.päivä.
Hyvällä mielellä matka jatkuu..

Mahtavaa Katiapatia, yli kilo

Tsemppiä koko viikolle!
 
iso
hyvä fiilis on kun taas olen päätöksen lauhduttamisesta tehny,eilen poljin kuntopyörällä 30min oli tarkotus polkeee,mutta näköjäään olen niiin huonossa kunnossa kun en jaksanu joten poljin nyt alkuuu vaan 20min,mut eiköhän tuo aika tos parane.....
 
Mä söin eilen puolen yön maissa iltapalaa.. :ashamed: Mulla oli niiiiin kamala nälkä kun olin ollut koko päivän kaupoilla ja puoleen yöhön mennessä olin syönyt vaan yhden sämpylän, annos tomaattikeittoa, viipale patonkia ja kaks kinkkusiivua. Ai, juu ja yhen myslipatukan. Sitten yöllä söin uunilohta, kermaperunoita ja possun ulkofilettä.

Hyi mua..

iso mua ottaa kans päähän ettei jaksa polkee niin paljon ku olis ajatellut. Mullekin joku 20 minsaa on aika tapissa jo.. Mutta mä luulen että se on parempi kuin ei liikkuis ollenkaan. Ja oiskohan se hyödyllisempää että menis niin rauhallisesti että jaksais sitten sitäkin pitempään, kuin että täysillä vetäis jonkun pikaspurtin....

 
:attn: Pääseekö vielä mukaan?? Halu on kova ollut jo kauan, mutta onnistuminen heikkoa...
Mä alotan, lopetan, alotan.... jossain kohtaa aina sorrun , mutta jospa tässä ryhmän tuella pysyisi päätöksessä tulla hoikemmaksi... Mä inhoan näitä läskejä on reilu 20 kg enemmän kun ennen lapsia joita on kolme kappaletta. Vanhin on 5 ja muut siitä nuorempia ja töissäkin yritän käydä. Ikää päälle 30, pituutta 178 ja painoa noin 91-92 tarkistan aamulla. Päivät on aika työntäytteisiä ja ylimmääräiselle liikunnalle ei aina oikein meinaa löytyä aikaa.. poljen stepperillä iltaisin(jos jaksan) ja salilla ja uimassa yritän käydä kun aikaa löytyy..

 

Tässä olis kanssa urakkaa.. Yhdessä välissä oli jo hyvällä mallilla, alku paino 90kg. Nyt 85, käyny tosin 83,5 parhaillaan. Mutta kun väsyneenä tekee mieli niitä herkkuja. Mistä sitä saa itellesä sitä tahdon voimaa? meikältäk ituo crosstrainer löytyy ja sykemittari mikä on oikeesti ollu hyvä, kun vaan sais sen tsempin päälle. Tietää mitä pitäis syödä mut silti. Kierre pahimmasta päästä. Tavoitetta olis ainaki -20kg. Ja kun ikkunasta kattoo ulos niin ei nuo ilmat ainakaa kannusta.. Eihän sitä kukaan mua tuu täältä repimään ja laihduta mun puolesta. Salille haluaisin, mut miks niiden pitää jumppienki olla niin kalliita??
 
vieläkö mahtuisi porukkaan yksi liian iso tyttö?? =) n. -17kg pitäis puottaa että lukemat ois lähellä "omaa" painoa enne tätä ihanaa ja rakastettavaa tytärtäni..
tilasin jo painovartiat kotipaketin ja otin jäädytetyn salikortin käyttöön, jos jollain on kokemusta pisteitten kans syömisestä ni ois aika kiva saada siihenkin kaveri.

meillä ei onneksi kotona ole vaakaa joten ole suunnitellut niin että käyn vain lapsukaisen neuvola kerroilla vaa'assa.. oma vaaka jos olisi niin olisin varmaan aivan neuroottinen jo tämän painoni kanssa..

painan siis nyt n.85kg ja haave olisi 68kg tai vähintään 70kg... =)
 
Hienoa että sakki kasvaa. Tervetuloa kaikille uusille minun puolestani!

Eilen selviydyin altaaseen. Kävin vesijuoksussa. Itse vesijuoksua sisältyi kyllä vähän siihen 45 min ohjelmaan. Innostuin valtavasti kun teimme käsiliikkeitä vastusten kanssa. Vesinyrkkeilyä ja muuta vastaavaa. Mistäköhän löytäisi sellaisen vastushommelin? Ja toisikohan joulupukki sellaisen? Netistä googletin niin löysin happy flower nimellä vastaavan mutta varmaan paljon kalliimman. Täytyy katsella löytyykö urheilukaupoista yksinkertaisempaa versiota.

Tänään olen pysynyt hyvin kaloreissa. Vielä saisin syödä yli 70 kalorin edestä mutta tämän päivän syönnit ovat syöty. Välistä näinkin päin että ei ylity sallitut määrät! Viikonloput ovat hankalia. Silloin meinaa aina kalorimäärät mennä yli.

Nyt täytyy rueta laittamaan lapsia nukkumaan.. :wave:
 

Yhteistyössä