Mä ainakin haluan tietää. Mikään ei olis nöyryyttävämpää kuin olla viimonen joka tietää mitä ukko touhuaa. Onneks mun ystävät pitää mun puolia eikä miehen.
Tarkoitin sitä että et välitä ystävästäsi aidosti, vaan haluat ainoastaan vaikuttaa hänen silmissään siltä että välittäisit. Mitä muuta tuo on kuin oman edun ajattelemista.Ihmeeellinen käsitys, että jos ei sekaannu toisten ihmisten asioihin, niin ajattelee omaa etua. Jotenkin ei tuo logiikka aukea.
Hä. Naisenko pitää sitten olla tietämätön tossukka ja vaan eää toivossa ettei mies tee mitään tollaista. Jos oma ukko tekis tuollaista, haluaisin todellakin tietää. Se olis kerrasta poikki meillä, aivan sama vaikka meillä on lapset ja iso omakotitalo. Minä olen vahva menestyvä nainen, jolla on kyllä elämässä muutakin sisältöä kuin olla sutkaavan aviomiehen ovikynnyksenä. Jos ukko tekis jotain tollaista, mulla ei oo kyllä mitään tarvetta niellä tuollaista käytöstä, vaan panisin elämän uuteen kuosiin ihmisten kera, joilla on samat arvot kuin minullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25829988:No et ainakaan vasikoi! Mitä v***a se sulle kuuluu mitä jotkin tekevät suhteessaan?! Varsinkin jos aavistelet miten siinä voisi käydä.
Käsittämätöntä kuinka joidenkin (yleensä naisten) pitää heti päästä kertomaan "suuret uutiset". Meinaatko että tämä nainen tulisi kiittämään sua omasta ja perheensä kärsimyksistä?
Get your own f****g life
mistä sitä tietää vaikka näillä on hyväkin liitto kun mies saa tehdä itsensä tyytyväiseksi muualla aina välillä. Voi olla että liitto olisi paskempi jos mies ei touhuais mitä touhuaa. Nykypäivän naiset ei panosta liittoonsa niinkuin ennen, tekosyynä on lapset, kiireet töissä jne. Miehet edelleen kaipaavat hellyyttä ja varsinkin huomiota kotonaan, jos sitä ei tule niin se haetaan muualta jotta jaksetaan hymyillä ja olla tyytyväisenä...minä kyllä kertoisin.piruako sitä puolustella millään tavoin..se kirpasee kyllä mutta loppuupahan yksi onneton liitto ja uusi onni voi alkaa =)
Älä yleistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27189990:Siis mua niin kiehuttaa tää miesten ajattelu että naiset on jotain helvetin kotiorjia jotka hoitaa lapset ja kodin silläaikaa kun miehet käy paneskelemassa kaikkia muita naisia. Ja minkä helkutin takia vaan se miehen tyytyväisyys on kaikista tärkeintä!?!?! :kieh: Ja mites ne miehet panostaa liittoihin?!? Pettämälllä vai?!? Ja naisetko ei sitten hellyyttä tai huomiota muka tartte?!?
Kyllä mä haluaisin tietää, niin voisin sitten itsekin etsiä parempaa seuraa hyvällä omallatunnolla..
En ihan oikeasti haluaisi olla katkera ämmä, mutta pahoin pelkään että joko olen välillä jo nyt, tai sitten olen ainakin pikkuhiljaa muuttumassa.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27190331:Älä yleistä!
Tää juna kulkee molempiin suuntiin.
Tuossa nyt tartuit yhteen kirjoitukseen (nostoksi informaatioarvo pyöreä nolla) ja kommenttisi siihen heijastaa mielikuvaasi kaikista miehistä. Mielikuvaa jonka sait sairaalta mieheltäsi joka aiheetta dissasi sua ja sun fyysistä olemusta. Toivottavasti et ole sisimmältäsi näin katkera (ämmä) kuin annat kommentissasi ymmärtää.
Lukaiseppa iltalukemisiksi tämä ketju alusta loppuun.
Anteeksi kärkevä kirjoitustyylini...
Tämänhän me jo toki tiedämmekin... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27190396:Ja olen tosi yksinäinen myös. :'(