Löysin ystävän aviomiehen etsimästä salasuhdetta netistä...

• Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25837663]No mitäs sitten? Jos ystävän moraalikäsitys pettämisen suhteen on erilainen kuin kertojan ja hänelle se asia on ihan sama, niin mitä se haittaa jos asiasta kertoo?

Sano nyt vielä että teet seuraavaksi metsäpeikot ja kerrot pettäneesi miestäsi joko lukuisia kertoja tai teet sitä parhaillaan...[/QUOTE]

Juurin sinunkaltaisten naurettavien ihmisten takia olen ja olisin asioista vain hiljaa. Kun on olemassa sinä ja muut tässä ketjussa minun kimppuuni hyökänneet, jotka nautitte ihmisille vittuilusta ja satuttamisesta, ja jotka kuvittelette että teidän moraalinne on Ainoa Oikea, ja että mitään muuta ei voi olla, kuin itsekäs ihminen jos ei toimi niin kuin te.

Te harmaat mätäpaiseet tässä ketjussa ansaitsisitte tulla petetyiksi.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Voin sanoa etten ikinä olisi enää ystävieni kanssa tekemisissä jos pimittäisivät minulta tällaisen asian. Missä olisi luottamus? Ystäväni eivät sen vertaa välittäisi että minua kusetettaisiin ja olisin monien eri ihmisten tiedossa petetty, itse autuaan tietämättömänä. Mitä järkeä on kulissielämässä?

• Tykkää
Reactions: Millenia ja iipunen
"Iitu"
[QUOTE="vieras";25837680]No, mutta jos kerran ette olleet hämärähommissa, niin tuosta kertomisesta tuskin oli haittaa.[/QUOTE]

Juu, ei siitä mulle mitään haittaa ollut, mutta ilmeisesti tuo mies oli saanut kuulla kunniansa.

rietas
Juurin sinunkaltaisten naurettavien ihmisten takia olen ja olisin asioista vain hiljaa. Kun on olemassa sinä ja muut tässä ketjussa minun kimppuuni hyökänneet, jotka nautitte ihmisille vittuilusta ja satuttamisesta, ja jotka kuvittelette että teidän moraalinne on Ainoa Oikea, ja että mitään muuta ei voi olla, kuin itsekäs ihminen jos ei toimi niin kuin te.
Samoilla linjoilla tästä.

Minulla ei mene kaaliin se, että se kaveri, joka ei halua puuttua asiaan, hylätään. Eihän se sen kaverin vika ole, jos oma puoliso on pettänyt! Tuleeko siitä kaverista tavallaan sijaiskärsijä, eli kostetaan nyt jollekin oman kumppanin petollisuuden tuomasta mielipahasta..?

"vieras"
[QUOTE="Tonttu";25829934]Olen sinkku, joten voin etsiä ihan mitä vaan. Et se siitä kattilasta :)[/QUOTE]

Mutta miksi sinkkuna VM-sivuilla? Mun mielestä siellä nimenomaan ei pitäis sinkun etsiä, sinkuille on omat palstansa.

"vieras"
[QUOTE="Iitu";25837779]Juu, ei siitä mulle mitään haittaa ollut, mutta ilmeisesti tuo mies oli saanut kuulla kunniansa.[/QUOTE]

Eli heidän suhteessa se halailu ei ollutkaan ihan ok... Vaikka sinä olisitkin ollut viattomasti liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25837771:
Ja turha on sanoa että se mitä ei tiedä, ei satuta. Silloin KAIKKI perustuisi valheeseen ja olisi yhtä kuin nolla.
Tilastollisesti täällä palstailevien puolisoista 20% pettää heitä ja suurin osa meistä ei tiedä sitä. Kuinka monen meidän tietämättömien elämä perustuu valheeseen ja on yhtä kuin nolla? Nyt käsi rohkeasti pystyyn!

"rosa"
Mistä kukakin voi tietää haluaako petetty edes tietää? Ellei siis ole ihan henk. koht. sinulle sitä ilmoittanut. Moni ajattelee ettei joku hairahdus mitään muuta jos siitä ei tiedä. Ja suuri osa teistä olisi valmis pilaamaan jonkun perheen elämän tämän takia. Saatte vielä vihat päällenne ystävältänne kaupanäällisiksi. Ei ole ihan ensi kerta kun ikävän viestin tuoja ammutaan.
Mutta ei ne hairahduksetkaan usein jää siihen yhteen kertaan. Jos joku tulee jätetyksi toisen naisen/miehen takia, niin yleensähän se johtuu siitä että puoliso on pettänyt jo pidemmän aikaa. Etkö haluaisi muka tietää? Yhdestä kerrastahan se aina lähtee, ei voi ennustaa että tuo ap:n mainitsema mies on nyt hakemassa vain seksiseuraa yhdeksi yöksi. Se voi aivan hyvin johtaa vakavaan sivusuhteeseen ja siihen että mies jättää sen puolisonsa.

"vieras"
En pamauttaisi suoraan kaverille, että sun mies etsii deittipalstalla seuraa, mutta jututtaisin muuten heidän suhteensa laadusta. Kyllä mä sen jotenkin sanoisin, mutta jotenkin hienovaraisesti. Ei mun mielestä ole mitään ideaa jatkaa liittoa, jos toinen hakeekin liiton ulkopuolista suhdetta.

Tilastollisesti täällä palstailevien puolisoista 20% pettää heitä ja suurin osa meistä ei tiedä sitä. Kuinka monen meidän tietämättömien elämä perustuu valheeseen ja on yhtä kuin nolla? Nyt käsi rohkeasti pystyyn!
Sitähän me kukaan emme voi tietää, ellei kumppani ole pallo jalassa 24/7?
Mutta suotavaa olisi että jos tällaista tapahtuisi, kumppanini ihan itse sen kertoisi jotta voisimme täytellä avioeroanomuksen. Tai jos joku ystäväni tällaisesta tietäisi, niin voisin itse rustailla sen. :)

"vieras"

Ai koska en salaamalla pettämistä suostuisi suojelemaan pettäjää, kuten sinä tekisit, ansaitsen tulla petetyksi?

rietas
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25837771:
Ja turha on sanoa että se mitä ei tiedä, ei satuta. Silloin KAIKKI perustuisi valheeseen ja olisi yhtä kuin nolla.
Miten niin turha?

Kuvitellaan, että mieheni esim. seksichattailisi silloin tällöin randomien naisten kanssa minun tietämättäni. Minä olen autuaan tietämätön, mieheni on minua kohtaan koko ajan yhtä ihana kuin aina, meillä on mielestäni kaikki todella hyvin ja olen onnellinen.

Mikä minua siis satuttaa?

Totta kai jos joku näistä randomeista nyt kirjoittaa mulle, että sekstailenpa virtuaalisesti ukkos kanssa, niin sitten sattuu.

Mutta niin kauan kun en tiedä asiasta, olen onnellinen.

• Tykkää
"Vieras"
Mistä kukakin voi tietää haluaako petetty edes tietää? Ellei siis ole ihan henk. koht. sinulle sitä ilmoittanut. Moni ajattelee ettei joku hairahdus mitään muuta jos siitä ei tiedä. Ja suuri osa teistä olisi valmis pilaamaan jonkun perheen elämän tämän takia. Saatte vielä vihat päällenne ystävältänne kaupanäällisiksi. Ei ole ihan ensi kerta kun ikävän viestin tuoja ammutaan.
Siis mitä!!? Ai että kertoja pilaa toisten parisuhteen :D. Salli mun nauraa! Eiköhän se ole se pettäjä joka suhteen pilaa.

"Vieras"

:O Olet sairas!

[QUOTE="vieras";25837843]Ai koska en salaamalla pettämistä suostuisi suojelemaan pettäjää, kuten sinä tekisit, ansaitsen tulla petetyksi?[/QUOTE]

Ne, ketkä käyvät minun kimppuuni koska ajattelen toisin, ansaitsevat päästä vaikka itse samaan tilanteeseen tavalla tai toisella. Katsotaan sitten, miltä tuntuu. Mutta luultavasti kapasiteetti ei riitä oman pettäjän syyttämiseen vaan etsitään syypäitä muualta. Niinhän suurin osa naisista tekee.

"vieras"
Ne, ketkä käyvät minun kimppuuni koska ajattelen toisin, ansaitsevat päästä vaikka itse samaan tilanteeseen tavalla tai toisella. Katsotaan sitten, miltä tuntuu. Mutta luultavasti kapasiteetti ei riitä oman pettäjän syyttämiseen vaan etsitään syypäitä muualta. Niinhän suurin osa naisista tekee.
Ahaa, tässä olikin vaan kyse nyt siitä, ettei sinun kanssasi saa olla eri mieltä. Luulen vaan, että minun ystäväni ainakin kertoisivat, jos minua petettäisiin, jolloin pääsisin eroon petturista. En eläisi valheessa, niinkuin ilmeisesti sinun mielestä on parasta elellä.

Miten niin turha?

Kuvitellaan, että mieheni esim. seksichattailisi silloin tällöin randomien naisten kanssa minun tietämättäni. Minä olen autuaan tietämätön, mieheni on minua kohtaan koko ajan yhtä ihana kuin aina, meillä on mielestäni kaikki todella hyvin ja olen onnellinen.

Mikä minua siis satuttaa?

Totta kai jos joku näistä randomeista nyt kirjoittaa mulle, että sekstailenpa virtuaalisesti ukkos kanssa, niin sitten sattuu.

Mutta niin kauan kun en tiedä asiasta, olen onnellinen.
Onhan se niinkin, mutta oleellista tässä keskustelussa on se ystävän osuus. Hänen valintansa.
Toivon todella että itse elän aidostikin onnellisessa suhteessa jossa kolmatta osapuolta ei millään tasolla tarvita. Itsestäni voin olla varma, toisesta ei. Mutta ikinä en miestäni epäilisi ennen kuin toisin todistettaisiin :)

[QUOTE="vieras";25837907]Ahaa, tässä olikin vaan kyse nyt siitä, ettei sinun kanssasi saa olla eri mieltä. Luulen vaan, että minun ystäväni ainakin kertoisivat, jos minua petettäisiin, jolloin pääsisin eroon petturista. En eläisi valheessa, niinkuin ilmeisesti sinun mielestä on parasta elellä.[/QUOTE]

Mieti nyt oikeasti vähän.

vastatkaa
Timpalle kysymys. Jos sulla olisi kaveri, jonka olet tuntenut 25 vuotta ja tää kaverisi olisi sulle useaan otteeseen kertonut, että uskollisuus on hänen parisuhteensa perusta ja haluaisi ehdottomasti tietää, mikäli hänen kumppaninsa pettäisi, niin sä et siis silti kertoisi, jos saisit tietää kaverisi kumppanin pettävän? Ja perusteena ainoastaan se, että se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa?

"sondersson"
Mä ottasin tuollasessa tilanteessa yhteyttä siihen mieheen ja hänen kanssa juteltuaan päättäisin kerronko kaverille. Lapsettomalle kaverille kertoisin aika varmasti, lapselliselle välttämättä en. Lapset mutkistaa tilannetta hyvin paljon.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";25837923]Tuntuu että et itse mieti. Muuta kuin itseäsi.[/QUOTE]

Mä ymmärrän teidän muiden kannan ja ymmärrän, että tekisitte toisin kuin minä. Miksi minä en saa ymmärrystä omasta kannastani vaan ihan älyttömiä heittoja?

Minun ystävistäni yksi on sanonut, että haluaisi tietää. Kaksi muuta on sanonut, että kuulisi mieluiten omalta puolisoltaan vaikka muiden tietäminen satuttaisikin. Neljännen kantaa en tiedä. Eli kolmen kohdalla olisin hiljaa, tätä yhtä miettisin hyvin, hyvin pitkää. Surisin asiaa jokaisen kohdalla. Olisin vihainen heidän kumppaneilleen. Olisin suhteen käydessä ilmi sekä kuuntelijana että käytännön apuna mutta muuten en tahtoisi puuttua, en sanoa mitään pahaakaan toisesta enkä antaa mitään neuvoja.

Mitä ihmeellistä tässä on?

• Tykkää
Reactions: Micosa

Yhteistyössä