"hei"
onko kellään kokemusta Didrikssons-haalareista? Sattui vain silmään mainos uudesta Kaksplussasta
Loistoidea tuo testaaminen ja käyttökokemusten vertailu. Tiedätkö missä noita Beaverssejä myydään?mä aion nyt kokeilla kestääkö. voin sitten kertoa tänne. Tai voitas sitten keväällä laittaa semmonen ketju että haalarit kuvina ja meillä toi tulee oleen ainakin niin menevällä lapsella. Moni ostaa kuitenkin noita 150 euron haalareita kauppa käyttöön jota en ymmärrä.
Itse en vaan pidä niiden ulkonäöstä. Samoin nuo Lassiet ja mitkä lie. Ja tunnustus; en ole ikinä käynyt Tarjoustalossa. Mutta tämähän on huonon äidin merkki ja lokaa sataa niskaan. Kaunista ei saa olla, käytännöllistä vaan. Minä kun siis pidän kauniista vaatteista ja visuaalisuudesta myös lapseni vaatteissa. Toppahaalrina meillä sattuu olemaan toista kertaa jo Ticketin "liian kallis" haalari, välikausipukuna myös ticketin Plain Rain asu, ja Polarn o. Pyretin sisävaatteita iso läjä kuten myös välikausihaalari. Olen siis palstalaisten mielestä älytön, kun satsaan (myös) lapseni vaatteisiin.Miksi teistä monet kirjoittaa, ettei halua mitään reimateccejä? En ole oikeasti seurannut näitä juttuja joten en tiedä. Onko ne ylihintaisia vai rumia vai liian yleisiä vai mitä..?
Kyllä mun vanhemmat osti meille talveks lämpimät haalarit eikä kuriksia Siis tunnetteko te itsenne huonommaks vai miksi tämä kaivelee teitä niin paljon jos toiset haluaa lapsilleen toimivat ja mieleiset kamppeet?Ohhoh taas näitä juttuja. Näin esikoisen äitinä mulle on todellakin tullut yllätyksenä etttä mammojen pääpuheenaihe on lasten vaatemerkit :O Joo, varmaan kiva että on sitten hienoilla ominaisuuksilla joo. Ja Merkkiäkin vielä. Jes. Mitenköhän me 70-80-lukujen lapset oikein pärjättiinkään?? Ai niin, kuravaatteilla. Niillä parjatuilla karmeilla kuriksilla. Jotka edelleen on siellä päiväkodissa laitettava riippumatta siitä mikä tecci on päällä. Joo. Että terveisin tuleva tarjoustalon haalarilapsi...
Muuten, ei kannata ihmetelllä miksi nykyajan teinit tahtoo vaan merkkivaatteita kun malli on tämä.
Tänään olis tarkotus hakea POP:sta sellanen kirkkaankeltainen talvihaalari pojalle.Petyin ku ticketit tuli ja kaikki yksvärisiä, minymot tuntu niin oudolta,vaikka nätit värit ja pakkasenkestävyys vain -20 ja molokidsilläkin hyvät värit,mutta vain yksiväristä ja se sateenkaari, reimatec ei oikein iske, lassiella kaikissa muodoissa ja rasavilillä ei kunnon värejä ja lindexillä kävin ja sielläkin sitten aika tylsät tänä vuonna.
Noh Kappahlissa sitten oli ihanan vihreä kivoin heijastimin ja musta pylly ja polvet ettei nyt ihan yksvärinen. Samantapanen kuitenkin kun molo kidsin haalari! Niiin ihana <3 !!!!
Sivuilla ei ollut tuota haalari ku punasena :
Artikkelinumero:422659 | Hinnat: 69,95 - KappAhl
(siellä on kuva semmosesta kaksosasesta mutta toi haalari ainakin on oikeesti seuraavan linkin värinen eikä sen kaksosasen puvun vihreä)
Noissa ns. halpiksissakin on vedenpitäviä vaikka kuinkaMä en osta noita halpishaalareita siks koska haluan että haalari pitää vettä.
Meidän lasten pk:ssa on kyllä pidetty periaatteena sitä, että kuriksia ei laiteta kosteussuojavaatteiden päälle, ellei vanhemmat sitä ehdottomasti vaadi.Mitenköhän me 70-80-lukujen lapset oikein pärjättiinkään?? Ai niin, kuravaatteilla. Niillä parjatuilla karmeilla kuriksilla. Jotka edelleen on siellä päiväkodissa laitettava riippumatta siitä mikä tecci on päällä.