Löysin ku löysinkin ihanan talvihaalarin =) Mistäs teidän haalarit tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja IloPilleri
  • Ensimmäinen viesti
Onhan Ticketillä se missä on niitä palloja, vai renkaitako ne on, mut ei siis oo yksvärinen. Mä en osta noita halpishaalareita siks koska haluan että haalari pitää vettä. Eikä toi ap:n haalari kyllä muutenkaan ollut mun makuun. Mutta hyvä että kaiken hintaisille ja näköisille haalareille on käyttäjiä!

Ostin molemmille lapsille talveksi Lindex Fix 2-osaiset vedenpitävät puvut ihan testimielessä, kun olen niistä hyvää kuullut ja miellyttivät silmää niin mallin kuin värienkin puolesta. Haalarit tulee puolestaan Lenneltä, kunhan ehdin ne tilaamaan. Minymo:a mietin haalareiksi, mutta koska niistä ei ole mitään kokemusta itsellä, eikä lähipiirilläkään, niin jäivät tilaamatta-varsinkin kun googlettamalla löytyi aika kahdenlaista kokemusta kulutuksenkestävyydestä.

Viimeksi muokattu:
"sohvi"
Meillä menee alkutalven pojalla viimetalvinen Molokids ja Ticketin baggie reflex turkoosi. Saatan vielä hankkia jonkin muun haalarin mutta päätöstä en ole vielä tehnyt, luultavasti Molon tai Minymon. Minymo on muuten tosi kiva haalari, notkea ja lämmin.

Evania
Meillä on esikoiselle viime talven Reimatec (ostettu -50 prossan alesta) sekä kaksiosainen Lassien toppapuku (mistä aattelin pitää toppatakkia fleecekurapöksyjen kanssa alkutalvesta) ja sitten jos kasvaa kovasti niin kevääksi on Seppälän toppatakki ja Ciraftecin haalarihousut seuraavaa kokoa.
Kuopus aloittaa talvensa kirpparilta ostetussa jo kevättalvella meillä käytössä olleella Remulla (maksoi 12 eur) ja sitten on upouusi Remu (seuraavaa kokoa, ostettu -50 prossan alesta) kun keskitalveksi. Hänellä myös Lassien kaksiosainen toppapuku ja ajattelin vielä ostaa fleecekurapöksyt myös hänelle. Meidän lapset on aina ihan erikokoisia lokakuussa ja sitten huhtikuussa eli pitää siirtyä seuraavaan kokoon talven aikana.

meillä on kahdella remun puvut (keskimmäinen halusi remun kun sillä voi laskea mäkeä, jep, oikeen loistava peruste haalarille) ja yhdellä on lassie supratech, toivottavasti sopii kun ei taida haalarina tuon isompaa kaupasta löytyä, sit joutuu jo raahautumaan erikoisliikkeeseen.
keskimmäinen saa varmaan kulkea remussa muutaman talven niin jää sit tuolle pienimmälle hältä haalarit.
Tosin lassiekin kestää helposti kaksi lasta, mutta tänävuonna oli tylsät värit. (joo, ekskimmäisen remu on yksivärinen tummansininen joka on minusta kamala)

mä aion nyt kokeilla kestääkö. voin sitten kertoa tänne. Tai voitas sitten keväällä laittaa semmonen ketju että haalarit kuvina ja meillä toi tulee oleen ainakin niin menevällä lapsella. Moni ostaa kuitenkin noita 150 euron haalareita kauppa käyttöön jota en ymmärrä.
Loistoidea tuo testaaminen ja käyttökokemusten vertailu. Tiedätkö missä noita Beaverssejä myydään?
Itse voin kertoa viime talvesta; meillä muksulla oli monta pukua, mutta kivoimmaksi mielsin Everest-puvun, oli TOSI kivan näköinen ja lämmin ja maksoi muistaakseni n.60 egeä. Vesipilari siinä se 3000 ja hyvin tuntui piisaavan eli voin kyllä suositella!
Sitä en kyllä minäkään ymmärrä, että ostetaan lapselle kestävä puku ja sitten sitä pidetään vaan kauppareissuilla.

Onnellinen typerys
Miksi teistä monet kirjoittaa, ettei halua mitään reimateccejä? En ole oikeasti seurannut näitä juttuja joten en tiedä. Onko ne ylihintaisia vai rumia vai liian yleisiä vai mitä..?
Itse en vaan pidä niiden ulkonäöstä. Samoin nuo Lassiet ja mitkä lie. Ja tunnustus; en ole ikinä käynyt Tarjoustalossa. Mutta tämähän on huonon äidin merkki ja lokaa sataa niskaan. Kaunista ei saa olla, käytännöllistä vaan. Minä kun siis pidän kauniista vaatteista ja visuaalisuudesta myös lapseni vaatteissa. Toppahaalrina meillä sattuu olemaan toista kertaa jo Ticketin "liian kallis" haalari, välikausipukuna myös ticketin Plain Rain asu, ja Polarn o. Pyretin sisävaatteita iso läjä kuten myös välikausihaalari. Olen siis palstalaisten mielestä älytön, kun satsaan (myös) lapseni vaatteisiin.

Toisaalta, sisustan varmasti myös aivan älyttömän tyhmästi peruspalstalaisten mielestä. Kuolasin kauan överihintaista Lokki-lamppua, jonka viimein sain ostettua. Sehän on vain lamppu! Kuka idiootti maksaa lampusta 300 kun Ikeasta saa vitosella yhtä hyvin valaisevan? Vai mitä?

"vieras"
[QUOTE="hanttu";22018228]Mun mielestä kyllä Kappahl ja Tarjoustalo on aika kaukana toisistaan, eikä tuo haalari ole mikään "halpis" jos hinta on melkein 70€

En ymmärrä ihmisiä, joille on tärkeintä se, että vaatteessa on joku merkki. Jos löydän vastaavan haalarin halvemmalla ja samoilla ominaisuuksilla, niin miksi en ostaisi sellaista? Varsinkin kun nuo kalliimpien haalareiden kuosit ja värit on sellaisia, mitkä lähinnä alkaa oksettaa :( Ja mä muuten ostan suurimman osan muksun vaatteista joko KappAhlista, Lindexiltä tai Halpa-Hallista (jossa muuten myydään ihan merkkivaatteitakin, Reimaa yms.)... Hyviä ovat olleet ja kestäneet käytössä ::)[/QUOTE]

Päätä nyt mistä sä ostat. Kappahl ja Tarjoustalo on "kaukana toisistaan". Mutta ostat molemmista. Väännä nyt ihan rautalangasta mitä ostat? ?
Ja ihan tiedoksi vaan että "vastaavaa haalaria halvemmalla ja samoilla ominaisuuksilla" ei ole olemassa. Haalareissa maksaa nimenomaan se kosteusuoja ja teipatut saumat. Nyt kyllä puhut aiheesta jota et ole tutkinut tarpeeksi.

Turha meille hermostua, kun hinnat ovat kalliintuneet. Nykyään haalarit maksaa, ei se ole meidän vika(jotka ostavat merkkituotteita hyi hyi). Jos se Ciraf maksaa sen 24e niin osta se.
Ei sen pitäisi sinua häiritä jos joku haluaa ostaa jotain muuta.

"haalari"
Ah, mä rakastan näitä haalarikeskusteluja. Ciraffin ostajat parjaavat merkkivaatteiden käyttäjiä. Ja väittävät että merkittömät ulkovaatteet on samanlaatuisia.
Parasta hupia tällä palstalla.

Ja ap;n aloituksesta vaan, että kappahlin (ja lindexin) ulkovaatteissa on nykyään aika hyvät ominaisuudet. 70e on ihan hyvä hinta haalarista, jossa vesipilari 10000 ja teipatut saumat!
Mun mielestä ne vastaa ihan jo "merkkivaatteita"kuten reimatec tai remu jne............

ottakaa vähän selvää mitä nuo OMINAISUUDET tarkoittavat ja keskustellaan sitten lisää aiheesta ciraf vastaan muut merkit tms!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla
mulla roikkuu eteisessä lindexin fix haalari. Siinä vesiipilari juuri tuo 10 000. hinta sama kuin kappahlilla.

Mikä on tuon Kappahlin haalarin vesipilariarvo? Lukeeko siinä?

:)
Jospa sitten minäkin eli meille isompi poika : lindexin 2 osainen systeemin ja haalariksi tähti jonathan
Pienempi poika olikohan greenhill tai muuta vastaavaa haalarin merkki, löysin nettikaupasta ja väriin ihastuin ei ole tämän talven kuosia vaan jotain aikaisempaa oli -50% ja hm housut ja takin ostin sit kauppaan ja kylään, luulisin et ajaavat asiansa sellaisessa käytössä

"Tiina"
Pienemmällä Ticketin baby baggie ja Lindexin kaksiosainen fix puku. 4v:llä Reimatec- ja Reimatec+-haalarit. Tuo edellinen viimevuotinen näyttää vielä menevän hyvin. Kaksiosaisena Tinyzonesta tilaamani puku. Billebene tms. merkki.

"vieras"
Ostin Travallen tehtaanmyymälän alesta Remun. Mutta enpä enää edes muista, minkälaisen. Varmaan ihan omaan makuuni mieluinen. Kiva yllätys, kun kaapista kaivaa esiin :) Sama juttu muuten välkausihalarinkin kanssa... Kertonee mun kiinnostuksenasteeni.

vv
Joo katselin tuota samaa vihreää kuin ap, ja harmittelin että tuli ostettua viime talvena niin iso että mahtuu vieläkin :D oli siis oikeesti tosi kivan näköinen! Ja oli muitakin värejä tuota samaa.

[QUOTE="hei";22018907]onko kellään kokemusta Didrikssons-haalareista? Sattui vain silmään mainos uudesta Kaksplussasta[/QUOTE]

Kuka mainosti myyvänsä didriksonin haalareita? Vois ihan mielen kiinnosta käydä katsomassa kun on tykätty muuten didriksonin kamppeista.

ddd
Ohhoh taas näitä juttuja. Näin esikoisen äitinä mulle on todellakin tullut yllätyksenä etttä mammojen pääpuheenaihe on lasten vaatemerkit :O Joo, varmaan kiva että on sitten hienoilla ominaisuuksilla joo. Ja Merkkiäkin vielä. Jes. Mitenköhän me 70-80-lukujen lapset oikein pärjättiinkään?? Ai niin, kuravaatteilla. Niillä parjatuilla karmeilla kuriksilla. Jotka edelleen on siellä päiväkodissa laitettava riippumatta siitä mikä tecci on päällä. Joo. Että terveisin tuleva tarjoustalon haalarilapsi...

Muuten, ei kannata ihmetelllä miksi nykyajan teinit tahtoo vaan merkkivaatteita kun malli on tämä.

Ohhoh taas näitä juttuja. Näin esikoisen äitinä mulle on todellakin tullut yllätyksenä etttä mammojen pääpuheenaihe on lasten vaatemerkit :O Joo, varmaan kiva että on sitten hienoilla ominaisuuksilla joo. Ja Merkkiäkin vielä. Jes. Mitenköhän me 70-80-lukujen lapset oikein pärjättiinkään?? Ai niin, kuravaatteilla. Niillä parjatuilla karmeilla kuriksilla. Jotka edelleen on siellä päiväkodissa laitettava riippumatta siitä mikä tecci on päällä. Joo. Että terveisin tuleva tarjoustalon haalarilapsi...

Muuten, ei kannata ihmetelllä miksi nykyajan teinit tahtoo vaan merkkivaatteita kun malli on tämä.
Kyllä mun vanhemmat osti meille talveks lämpimät haalarit eikä kuriksia :whistle: Siis tunnetteko te itsenne huonommaks vai miksi tämä kaivelee teitä niin paljon jos toiset haluaa lapsilleen toimivat ja mieleiset kamppeet?

"mari"
Petyin ku ticketit tuli ja kaikki yksvärisiä, minymot tuntu niin oudolta,vaikka nätit värit ja pakkasenkestävyys vain -20 ja molokidsilläkin hyvät värit,mutta vain yksiväristä ja se sateenkaari, reimatec ei oikein iske, lassiella kaikissa muodoissa ja rasavilillä ei kunnon värejä ja lindexillä kävin ja sielläkin sitten aika tylsät tänä vuonna.

Noh Kappahlissa sitten oli ihanan vihreä kivoin heijastimin ja musta pylly ja polvet ettei nyt ihan yksvärinen. Samantapanen kuitenkin kun molo kidsin haalari! Niiin ihana <3 !!!!

Sivuilla ei ollut tuota haalari ku punasena :
Artikkelinumero:422659 | Hinnat:€ 69,95 - KappAhl

(siellä on kuva semmosesta kaksosasesta mutta toi haalari ainakin on oikeesti seuraavan linkin värinen eikä sen kaksosasen puvun vihreä)
Tänään olis tarkotus hakea POP:sta sellanen kirkkaankeltainen talvihaalari pojalle.

Mitenköhän me 70-80-lukujen lapset oikein pärjättiinkään?? Ai niin, kuravaatteilla. Niillä parjatuilla karmeilla kuriksilla. Jotka edelleen on siellä päiväkodissa laitettava riippumatta siitä mikä tecci on päällä.
Meidän lasten pk:ssa on kyllä pidetty periaatteena sitä, että kuriksia ei laiteta kosteussuojavaatteiden päälle, ellei vanhemmat sitä ehdottomasti vaadi.

Ja mulla oli 70- ja 80-luvulla päällä toppavaatteet talvella :). Äiti ja isä osti lämpimät asut joka talveksi.

Yhteistyössä