Lippu.fi tukossa

ihmettelen minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SAAKO NIITÄ LIPPUJA NYT JO OSTAA VAI JOSKUS MYÖHEMMIN? SIIS MITKÄ VAPAUTUVAT.
Mä jouduin ainakin netissä heti maksamaan omat liput. Puhelimitse kai toimi varaus. Ja niissä varmaan useampi vuorokausi aikaa maksaa. En kyllä tiedä mikä systeemi siinä.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Toisaalta ihan hyvä, että rahat säästy, aika suolaset hinnat oli, kun on noita parempiakin esiintyjiä. Eipä tulis mieleenkään mennä ostamaan noilta netissä myyviltä kotiäideiltä ylihintaisia lippuja, tosi mautonta ostaa lippu ja laittaa se heti myyntiin, en kehtais. Hyvinsa kullakin. Ainoastaan a tai b paikkoja voisin harkita, nyt kun tarkemmin ajattelee ne c paikat on yhtä tyhjän kanssa, samalla tavalla kuulee porttien ulkopuoleta sen musiikin, niin kaukana lavasta ei voi tunnelmasta enää puhua, ainakaan 100e en siitä hyvästä maksa.
Todellakin nuo c-paikat on....yhtä tyhjän kanssa. En ikinä maksaisi tuollaisia summia noin kaukana lavasta. Onneks mulla on A-paikka, kaverin ansiosta..
Lopeta jo se hehkutus niistä a-paikoista, kaikki tietää jo niistä ja sun mielipiteesi c-paikoista. Laita lapsille vaikka ruokaa tjtn.[/quote]

Kiristääkö pipo? :)

Järkeä kannattaa käyttää tässä(kin) asiassa.
Ei kannata maksaa maltaita huonoista paikoista.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SAAKO NIITÄ LIPPUJA NYT JO OSTAA VAI JOSKUS MYÖHEMMIN? SIIS MITKÄ VAPAUTUVAT.
Mä jouduin ainakin netissä heti maksamaan omat liput. Puhelimitse kai toimi varaus. Ja niissä varmaan useampi vuorokausi aikaa maksaa. En kyllä tiedä mikä systeemi siinä.
EIKUN TARKOTAN KUN NIITÄ LIPPUJA PITÄISI TULLA TAKAISIN MYYNTIIN, KUN OIHMISET OVAT VARANNEET LIIKAA. Että koska ne tulevat myyntiin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SAAKO NIITÄ LIPPUJA NYT JO OSTAA VAI JOSKUS MYÖHEMMIN? SIIS MITKÄ VAPAUTUVAT.
Mä jouduin ainakin netissä heti maksamaan omat liput. Puhelimitse kai toimi varaus. Ja niissä varmaan useampi vuorokausi aikaa maksaa. En kyllä tiedä mikä systeemi siinä.
EIKUN TARKOTAN KUN NIITÄ LIPPUJA PITÄISI TULLA TAKAISIN MYYNTIIN, KUN OIHMISET OVAT VARANNEET LIIKAA. Että koska ne tulevat myyntiin?
Ensi viikon tiistaina
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vingero:
näköjään lippu.fi etusivulle oli tullut jo teksti, että konsertti on loppuunmyyty. No, pitää kai se uskoa. mä menen ihan hyvillä mielin sinne c-katsomoonkin, onhan sekin parempi kuin kykkiä kotona. Niin onneton en ole, että olisin sitten varta vasten lähtenyt aidan toiselle puolelle kuuntelemaan. :)
No, en todellakaan aidan toiselle puolen tule kuuntelemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SAAKO NIITÄ LIPPUJA NYT JO OSTAA VAI JOSKUS MYÖHEMMIN? SIIS MITKÄ VAPAUTUVAT.
Mä jouduin ainakin netissä heti maksamaan omat liput. Puhelimitse kai toimi varaus. Ja niissä varmaan useampi vuorokausi aikaa maksaa. En kyllä tiedä mikä systeemi siinä.
EIKUN TARKOTAN KUN NIITÄ LIPPUJA PITÄISI TULLA TAKAISIN MYYNTIIN, KUN OIHMISET OVAT VARANNEET LIIKAA. Että koska ne tulevat myyntiin?

Oli jo tuleet ja menneet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SAAKO NIITÄ LIPPUJA NYT JO OSTAA VAI JOSKUS MYÖHEMMIN? SIIS MITKÄ VAPAUTUVAT.
Mä jouduin ainakin netissä heti maksamaan omat liput. Puhelimitse kai toimi varaus. Ja niissä varmaan useampi vuorokausi aikaa maksaa. En kyllä tiedä mikä systeemi siinä.
EIKUN TARKOTAN KUN NIITÄ LIPPUJA PITÄISI TULLA TAKAISIN MYYNTIIN, KUN OIHMISET OVAT VARANNEET LIIKAA. Että koska ne tulevat myyntiin?

Oli jo tuleet ja menneet.
 
vingero
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vingero:
näköjään lippu.fi etusivulle oli tullut jo teksti, että konsertti on loppuunmyyty. No, pitää kai se uskoa. mä menen ihan hyvillä mielin sinne c-katsomoonkin, onhan sekin parempi kuin kykkiä kotona. Niin onneton en ole, että olisin sitten varta vasten lähtenyt aidan toiselle puolelle kuuntelemaan. :)
No, en todellakaan aidan toiselle puolen tule kuuntelemaan.
joku vaan vertasi c-katsomoa siihen, että samantien vois olla aidan vieressä kuuntelemassa. Mä kyllä aijon nauttia siitä c-katsomossa olemisesta ihan kympillä, vaikken ehkä kaikkia madonnan ryppyjä tarkasti erotakkaan (ja siellähän on isot screenit toivottavasti). eli jos en olisi lippuja saanut, niin olisin jäänyt kotiin. Lupaan myydä täällä ne c-katsomon liput, jos onnistun jostain saamaan kohtuuhintaiset a-katsomon paikat. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vingero:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vingero:
näköjään lippu.fi etusivulle oli tullut jo teksti, että konsertti on loppuunmyyty. No, pitää kai se uskoa. mä menen ihan hyvillä mielin sinne c-katsomoonkin, onhan sekin parempi kuin kykkiä kotona. Niin onneton en ole, että olisin sitten varta vasten lähtenyt aidan toiselle puolelle kuuntelemaan. :)
No, en todellakaan aidan toiselle puolen tule kuuntelemaan.
joku vaan vertasi c-katsomoa siihen, että samantien vois olla aidan vieressä kuuntelemassa. Mä kyllä aijon nauttia siitä c-katsomossa olemisesta ihan kympillä, vaikken ehkä kaikkia madonnan ryppyjä tarkasti erotakkaan (ja siellähän on isot screenit toivottavasti). eli jos en olisi lippuja saanut, niin olisin jäänyt kotiin. Lupaan myydä täällä ne c-katsomon liput, jos onnistun jostain saamaan kohtuuhintaiset a-katsomon paikat. :D
Tosi törkeää on tuo huutonetin rahastus. Täytyy olla kyllä tois moraaliton tyyppi, että kehtaa jo nyt kolminkertaisella hinnalla noita lippuja ostaa. Tosi törkeetä rahatusta. Eipä olis tullut mieleenkään ostaa ylimääräisiä rahastuksen toivossa.

Älkää ostako Huutonetistä noita lippuja, kaatuu ahneus omaan nilkkaan! Lippupisteessä sanottiin, että se on laitonta, toivottavasti ratsaavat nuo myyjät, jotka siellä triplahintoja kiskovat!


Täytyy kyllä sanoa, että c-lipusta en kyllä maksais 99e enempää, jos sillä saan ostan ja menen, muten saa jäädä, sillä kyllähän se on tosi kaukana, ihan kuin portin ulkopuolella kuuntelis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ylimääräisiä.. Mutta ei niitä kyllä näköjään kannata ihan halvalla myydä. :)
Toisaalta c-osiostakin on luvattu kunnon näkymät. Mutta sen näkee sitten.
Voin ostaa, mutta en todellakaan niistä ylimääräistä maksa.
 
tietoa vapautuneista lipuista.
"... Madonnan lippuja tarkistetaan parhaillaan manuaalisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että myydyt liput tarkastetaan niin, ettei sama ihminen voi ostaa useampaa erää lippuja. Madonnan lipuille asetettiin kuuden kappaleen ostorajoitus. Live Nationin pääpromoottori Risto Juvosen mukaan, kun lippuja tarkistetaan manuaalisesti, niitä varmasti vapautuu vielä myyntiin. Hän olettaa useammankin henkilön hankkineen lippuja yli ostorajoituksen." Tämä oli lainaus tuolta voicen jutusta. eli toivoa on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ylimääräisiä.. Mutta ei niitä kyllä näköjään kannata ihan halvalla myydä. :)
Toisaalta c-osiostakin on luvattu kunnon näkymät. Mutta sen näkee sitten.
Voin ostaa, mutta en todellakaan niistä ylimääräistä maksa.
Ja minä voin myydä, mutta en sinulle. :D
 

Yhteistyössä