Lippu.fi tukossa

unikuu108
mä sain aikalailla heti kun yritin (noin vähän yli10)netistä c-paikan lipun 106eurolla. lippu.fi omat linkit ei toimineet vaan menin yhtä toista linkkiä ja se aukee mulla jostain syystä aina.
 
Joo on se Madonna ikäisekseen ihan timmi täti mutta tuskinpa sitä kovin moni menee sinne katselemaan? Pääasia taitaa kuitenki olla se musiikki. Joo, onhan se ihan kiva nähdä se artisti joka esiintyy mutta ei sen pitäs olla se pääasia siellä... Hyvää musaa, mahtava fiilis, mitä muuta voi toivoa?

Mutta eihän kenenkään ole pakko sinne C-paikoille mennä. Antaisin silti niiden iloita niistä paikoista jotka ovat liput saaneet ja haluavat konserttiin mennä :)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Joo on se Madonna ikäisekseen ihan timmi täti mutta tuskinpa sitä kovin moni menee sinne katselemaan? Pääasia taitaa kuitenki olla se musiikki. Joo, onhan se ihan kiva nähdä se artisti joka esiintyy mutta ei sen pitäs olla se pääasia siellä... Hyvää musaa, mahtava fiilis, mitä muuta voi toivoa?

Mutta eihän kenenkään ole pakko sinne C-paikoille mennä. Antaisin silti niiden iloita niistä paikoista jotka ovat liput saaneet ja haluavat konserttiin mennä :)
Mä nimenomaan haluan nähdä shown läheltä. Kaverini oli viimeks katsomassa Wembleyllä madonnaa, ihan edessä oli. Kuulemma huikea kokemus.
Jos on huonolla paikalla (kaukana) niin se on sit sama asia kuin katsoa telkkarista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Joo on se Madonna ikäisekseen ihan timmi täti mutta tuskinpa sitä kovin moni menee sinne katselemaan? Pääasia taitaa kuitenki olla se musiikki. Joo, onhan se ihan kiva nähdä se artisti joka esiintyy mutta ei sen pitäs olla se pääasia siellä... Hyvää musaa, mahtava fiilis, mitä muuta voi toivoa?

Mutta eihän kenenkään ole pakko sinne C-paikoille mennä. Antaisin silti niiden iloita niistä paikoista jotka ovat liput saaneet ja haluavat konserttiin mennä :)
Juurikin näin :) Meillä on siskon kanssa C-alueen paikat ja pääasia meille on, että päästään paikan päälle! Musiikki kuuluu sinne taaemmaksikin, toivottavasti :D Ja mä en ole niitä jotka hinkuvat konserttien eturiviin, oon kerran ollut lähellä joutua norsulauman tallomaksi ja siitä jäi kammo :|
 
mie
A paikat olisin halunnut.Mutta sainkin lopulta C paikat.Iki onnellinen olen niistäkin.Saapahan rauhassa keskittyä esitykseen ja musiikkiin.Eikä siihen tuleeko massan tallomaksi.Nähään C paikoilla kaksplussan toverit :)
 
hansu
On tämä ihan tyhmää, kun ei pääse edes yrittämään. Lippuja en onnistunut saaman puhelin, netin kautta enkä edes CM:sta!!! Jos lippu.fi toimii näin heikosti, pitäisi kyllä vaihtaa lipunmyyjä tai tekniikka!!
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
A paikat olisin halunnut.Mutta sainkin lopulta C paikat.Iki onnellinen olen niistäkin.Saapahan rauhassa keskittyä esitykseen ja musiikkiin.Eikä siihen tuleeko massan tallomaksi.Nähään C paikoilla kaksplussan toverit :)
c-paikalla nähdään =)
 
Kyy
Minäkin sain C-paikat ihan netistä, lippupisteen sivuilta. :D Mun mielestä ohjelma ois voinu toimia paremminkin, tilausta tehdessä ohjelma heitti mut varmaan kolme kertaa ulos ja jouduin taas jonon hännille.

Mutta onneksi sain edes C-liput ja onhan niissä se hyvä puoli, että ovat anniskelualueiden vieressä. Ja eiköhän siellä nyt screeni ole, josta näkee sitä lähikuvaa. :whistle:
 
C
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Minäkin sain C-paikat ihan netistä, lippupisteen sivuilta. :D Mun mielestä ohjelma ois voinu toimia paremminkin, tilausta tehdessä ohjelma heitti mut varmaan kolme kertaa ulos ja jouduin taas jonon hännille.

Mutta onneksi sain edes C-liput ja onhan niissä se hyvä puoli, että ovat anniskelualueiden vieressä. Ja eiköhän siellä nyt screeni ole, josta näkee sitä lähikuvaa. :whistle:
Juu komppaan tota anniskelualuetta:D
 
Pucca
Ainakin nyt näyttää Lippu.fi:ssä olevan C-lippuja saatavilla. Itselläni on B-lippu , ihan lavan eteen en halunnut. Paniikkihäiriöisellä saattaa muutenkin olla hubaa ko. tapahtumassa :/
 
Rio
Voi Vitt! En saanu mitään, klo 9 siis aloitin, puol kaks lopetin. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Kaikki oli käytössä, nettti ei auennu, puhelimel ei päässy ja ärrä ei saanu tulostettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Voi Vitt! En saanu mitään, klo 9 siis aloitin, puol kaks lopetin. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Kaikki oli käytössä, nettti ei auennu, puhelimel ei päässy ja ärrä ei saanu tulostettua.
kokeile myöhemmin iltasella uuestaan. meinaan iltalehti uutisoi että niitä lippuja vapautuu vielä myyntiin. monet on saaneet varattua enemmän lippuja ku sen maksimit 6 ja ku lippupiste on saanu systeeminsä korjattua niin sieltä saattaa vapautua yllättävänki paljon lippuja vielä myyntiin ;)

 
Looris harmaana.
täällä kans koitettu varata lippuja 9.00 asti...kolme kaveria ollu lippupisteissä/ärrällä, mun lisäksi 2koittanu varata lippuja netistä/puhelimitse.Turha toivo näköjään...
 
vieras
Meillä oltiin niin, että itse ärrällä ja puhelimessa mies kotona koneella, mistään ei saanut mitään! Puhelimella ei pääse läpi (pääsin äsken -kaikki loppu, ma voi yrittää kysellä ) ärrällä ei auennut edes kone. Eli ei siletäkään saanut. Ja netistä -turha toivo.
No, ostin kallimmalla ja c-paikan. Ei voi mitään. Lippu nyt kuitenkin on.
Perseestä vain tollainen tapa myydä. Kun ei ole kaikilla mahdollisuutta saada tasavertaisesti.
 
vieras
Lippu.fi svu aukeaa minulle -akaa kertaa tänään, mutta sieltä ei saa tällä hetkellä. Ärrältä kuulemma VOI saada yksittäisn voi olla saatavilla lippuja.
Itse ostin huutiksesta, c paikka 175?, kallis oli, mutta.. No can do.
Toi myyntisysteemi on vain totaalisen huono!
 
Internetistä en saanut sellaista lippua kuin olisin halunnut (A tai B) vaikka jo hyvissä ajoin olin koneella. C:n olisin saanut mutta jätin sitten kuitenkin ostamatta.

Todella huonosti hoidettu tämä lipunmyynti, mainostetaan ensin että menkää R-kioskille ostamaa ja sitten kerrotaankin myyntipäivänä että R-kioskeilla myydään vain halvimpia lippuja, netti ja puhelinmyynti ei toimi jne.
 

Yhteistyössä