Lippu.fi tukossa

- -
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Mulle ainakin aukeaa just nyt lippu.fi ja b-kentän paikkaa tarjoaa vaikka etusivulla ilmoitetaan ettei paikkoja enää ole.
Mutta noita ei pääse kuitenkaan ostamaan.
Antaa valita lippujen määrän mutta sitten heitää ohjelmasta pihalle, kerran olen nyt päässyt maksamiskohtaan mutta ohjelma kaatui ja heitti takaisin etusivulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Voi Vitt! En saanu mitään, klo 9 siis aloitin, puol kaks lopetin. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Kaikki oli käytössä, nettti ei auennu, puhelimel ei päässy ja ärrä ei saanu tulostettua.
Sama täällä. Kaveri yritti Helisngistä päin ja minä täältä maalta. Netistä yritettiin ja soittaa. Soittamalla ei päässyt, jotain välillä vatsattiin, mutta sitten meni linja poikki. Netissä pääsin kolme kertaa ostoskoriin asti ja sitten siihen katkes, monta tuntia yritettiin. Kaverille kävi samalla tavalla. Ihmettelen kyllä miten joku on voinut lipun saada. Noin surkeasti toimii Lippupiste, ehdottomasti kannattaa siirtää myynti johonkin muuhun paikkaan. Tuo ei heillä toimi, ainoa mihin noilla sivuilla pääsi loppuun asti oli antamaan palautetta ja negaa tuli!

Toisaalta ihan hyvä, että rahat säästy, aika suolaset hinnat oli, kun on noita parempiakin esiintyjiä. Eipä tulis mieleenkään mennä ostamaan noilta netissä myyviltä kotiäideiltä ylihintaisia lippuja, tosi mautonta ostaa lippu ja laittaa se heti myyntiin, en kehtais. Hyvinsa kullakin. Ainoastaan a tai b paikkoja voisin harkita, nyt kun tarkemmin ajattelee ne c paikat on yhtä tyhjän kanssa, samalla tavalla kuulee porttien ulkopuoleta sen musiikin, niin kaukana lavasta ei voi tunnelmasta enää puhua, ainakaan 100e en siitä hyvästä maksa.
 
vieras
Tampereelta en saanut lippua ärrältä vaikka 3 tuntia jonotin. Ukko koitti netistä ja soitti samalla koko ajan, eikä saatu lippuja. Ketuttaa nyt kyllä ja pahasti. En tiedä onko stokkalta ym. sitten saanut porukka lippunsa??!!
 
xx
Tavallinen työssäkäyvä ihminen ei vissiin enää ole kelvollinen näille keikoille, koska lipunmyynti tehty näin jumalattoman vaikeaksi.
Noniin. Mutta 6.8.09 Helsingissä sataa ja tuulee ja salamoi....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko ollu 99, 109 ja 119. Mutta kalleimpia ei kai tänään saanut enää edes ostaa, vai olenko väärässä?
Oli jo enakkoon nuo kalleimmat myyty. Lippuja tulee lisää myyntiin, sillä jotkut tyhmät ja ahneet ovat varanneet enemmän kuin kuusi.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Tavallinen työssäkäyvä ihminen ei vissiin enää ole kelvollinen näille keikoille, koska lipunmyynti tehty näin jumalattoman vaikeaksi.
Noniin. Mutta 6.8.09 Helsingissä sataa ja tuulee ja salamoi....
Eipäs, kun ihana +25 astetta, lempeät tuulet =)
 
oli myynnissä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko ollu 99, 109 ja 119. Mutta kalleimpia ei kai tänään saanut enää edes ostaa, vai olenko väärässä?
Oli jo enakkoon nuo kalleimmat myyty. Lippuja tulee lisää myyntiin, sillä jotkut tyhmät ja ahneet ovat varanneet enemmän kuin kuusi.
Mun kaveri sai nuo kalleimmat, oli ensimmäisenä jonossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampereelta en saanut lippua ärrältä vaikka 3 tuntia jonotin. Ukko koitti netistä ja soitti samalla koko ajan, eikä saatu lippuja. Ketuttaa nyt kyllä ja pahasti. En tiedä onko stokkalta ym. sitten saanut porukka lippunsa??!!
Meillä sama -turussa. Minä ärrällä ja puhelimen kautta, mies netissä ja puhelimella. Yhtään lippua ei saatu. Toivoton systeemi. En tiedä saiko stokkalta täälläkään.
 
sain lipun jee!
Itse juonotin ärrällä lippuja 45min, samaan aikaan kaveri oli netissä. Lähdin ärrältä ja kun pääsin kotiin pikkusen ennen kymmentä kaveri soittaa, että sai liput. Ite pääsin vielä uudestaan lippupisteeseen läpi noin 10min jonotuksen jälkeen ja ostin kaverille lipun, joka ei ollu päässy läpi.
 
vieras
Mitenkähän ne on antaneet varata sitten enemmän kuin 6 lippua??
Onko missään kerrottu koska tulee loput liput myyntiin? Mietin tässä että kannattaako edes yrittää.... Huutonetistä en lähde ostamaan, typerää rahastusta. Vaikka kuinka paljon mennyt lippuja ihmisille jotka eivät itse halua mennä sinne ja sitten koittavat rahastaa lipuilla. Toivottavasti eivät saa myytyä lippujansa. *kele!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko ollu 99, 109 ja 119. Mutta kalleimpia ei kai tänään saanut enää edes ostaa, vai olenko väärässä?
Oli jo enakkoon nuo kalleimmat myyty. Lippuja tulee lisää myyntiin, sillä jotkut tyhmät ja ahneet ovat varanneet enemmän kuin kuusi.
kyllä kaikkia lippuja oli tänään myynnissä
 
vingero
mä sain netistä 5 lippua c-katsomoon. ei antanut maksaa pankkitunnuksilla, mutta luottokortilla antoi ostaa. Vähän paniikki oli näpytellä niitä kortin numeroita, kun sanoi että 10 min. aikaa siihen hommaan ja piti vielä miehen kortti etsiä... Mutta toimi ja vahvistus lipuista tuli s-postiin. Kello oli silloin jotain 11. ja sen jälkeen muutaman kerran yritin, kun välillä muka tuli b-katsomoon vapaata, mutta en toistaiseksi ole päässyt läpi. Myyn noi c-katsomot, jos saan paremmat paikat. Päivystän tuota lippu.fi tän illan...

 
kolmen äiti

Toisaalta ihan hyvä, että rahat säästy, aika suolaset hinnat oli, kun on noita parempiakin esiintyjiä. Eipä tulis mieleenkään mennä ostamaan noilta netissä myyviltä kotiäideiltä ylihintaisia lippuja, tosi mautonta ostaa lippu ja laittaa se heti myyntiin, en kehtais. Hyvinsa kullakin. Ainoastaan a tai b paikkoja voisin harkita, nyt kun tarkemmin ajattelee ne c paikat on yhtä tyhjän kanssa, samalla tavalla kuulee porttien ulkopuoleta sen musiikin, niin kaukana lavasta ei voi tunnelmasta enää puhua, ainakaan 100e en siitä hyvästä maksa.[/quote]

Todellakin nuo c-paikat on....yhtä tyhjän kanssa. En ikinä maksaisi tuollaisia summia noin kaukana lavasta. Onneks mulla on A-paikka, kaverin ansiosta..
 
Helmeri
Mä sain 2 lippua noin 22 min jälkeen netistä. Yritin myös puhelimella, mutta siellä vastas joku toinen jonottaja...mua jäi vähän vaivaamaan etten ostanu kuutta...

Mutta oliskos jotain ongelmia ostaa 6 kerralla, kun kaverikin oli ostanut 6, mutta oli pitäny ostaa kolmessa osassa??
 
vingero
ostiko kukaan netistä niitä pyörätuolipaikkoja? nimittäin kävi jossain vaiheessa mielessä sellainen varata, kun oli c-katsomon kanssa samanhintainen. Mitähän olisivat sanoneet kun sinne olis tullu kävellen?
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Toisaalta ihan hyvä, että rahat säästy, aika suolaset hinnat oli, kun on noita parempiakin esiintyjiä. Eipä tulis mieleenkään mennä ostamaan noilta netissä myyviltä kotiäideiltä ylihintaisia lippuja, tosi mautonta ostaa lippu ja laittaa se heti myyntiin, en kehtais. Hyvinsa kullakin. Ainoastaan a tai b paikkoja voisin harkita, nyt kun tarkemmin ajattelee ne c paikat on yhtä tyhjän kanssa, samalla tavalla kuulee porttien ulkopuoleta sen musiikin, niin kaukana lavasta ei voi tunnelmasta enää puhua, ainakaan 100e en siitä hyvästä maksa.
Todellakin nuo c-paikat on....yhtä tyhjän kanssa. En ikinä maksaisi tuollaisia summia noin kaukana lavasta. Onneks mulla on A-paikka, kaverin ansiosta..[/quote]

Lopeta jo se hehkutus niistä a-paikoista, kaikki tietää jo niistä ja sun mielipiteesi c-paikoista. Laita lapsille vaikka ruokaa tjtn.
 
vingero
näköjään lippu.fi etusivulle oli tullut jo teksti, että konsertti on loppuunmyyty. No, pitää kai se uskoa. mä menen ihan hyvillä mielin sinne c-katsomoonkin, onhan sekin parempi kuin kykkiä kotona. Niin onneton en ole, että olisin sitten varta vasten lähtenyt aidan toiselle puolelle kuuntelemaan. :)
 

Yhteistyössä