Liitoskivut ilman raskautta???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BIG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BIG

Vieras
Mikäköhän hitto mun alapäätä vaivaa?? sattuu ku kävelee,vähän ku liitoskivut:o 3 päivää jo sattunu. Aamulla ei mitään,iltaa myöten alkavat.Mut en tod ole raskaana,eli nekään ei mahdollisia. Plaah..
Niin ja särkylääke ei auta..
 
hormooneista johtuvaa. voi jatkua niin kauan kuin imettää.mulla oli mekat alkaneet kanssa, mutta liitoskivut jatkui niin kauan kunnes lopetin kokonaan imettämisen.
 
Kiitos sulle Elli-epelli:) Olen jo monta päivää ihmetellyt,että miten voi olla tällaisia oireita,enkä ole edes raskaana:o Näitä ollut ennenkin ja sitten aina katoavat johonkin,et luulen liittyvän tohon kiertoon jotenkin,koska ei satu koko kuukautta ja joinain kuukausina sattuu vaan toinen puoli alapäästä.
 

Yhteistyössä