B
BIG
Vieras
Mikäköhän hitto mun alapäätä vaivaa?? sattuu ku kävelee,vähän ku liitoskivut
3 päivää jo sattunu. Aamulla ei mitään,iltaa myöten alkavat.Mut en tod ole raskaana,eli nekään ei mahdollisia. Plaah..
Niin ja särkylääke ei auta..
Niin ja särkylääke ei auta..