Ellieamanda, aikas jännä tilanne, aika usein kyllä kroppa saattaa tasoittua hetken ehkäisyn jättämisen jälkeen, oiskohan sitä..tai sitten tosiaan raskauden alkua
Mä näin selkeästi Nyytikin aamun testissä kaksi viivaa ! Toivotaan että vahvistuu jahka päivät etenee
Rakastavan äidin oireet on kyllä myös lupaavia, kunhan tietäisi sitä raskautta eikä flunssaa/kuumetta :/
Omassa navassa on edelleen tuo mies intopiukeena
monet keskustelut käyty/sivuttu raskautta ja vauva-aihetta. Periaatteessa varmaan voisi jo jättää pillerit pois, kun menee hetki että keho tasoittuu, mutta pitää vielä jutella. Tosin juteltiin jo että jos n.vuoden päästä voisin jäädä kotiin vauvan ja tuon oman pienimmän kanssa..että kohtahan sitä voisi oikeasti lähteä väkertämään vauvaa
Mulla on syys- ja talvivauvoja kaikki kolme, ja en osaa oikein asennoitua mahdolliseen kesävauvaan, tietenkin tervetullut olisi jos nyt kesävauva tässä hetikohta ilmoittelisi itsestään
Mutta oon tykännyt eniten olla kesällä kunnolla raskaana, helppoa olla isonkin vatsan kanssa keveissä vaatteissa ja sitten syksyllä verhota se vastasynnyttänyt kroppa taas enempiin vaatteisiin.. Eli jos saa valita niin syyskuun vauva
mutta koska vauvakuume ei kysele, niin aivan se ja sama koska se laskettu aika on, kunhan saa vauvan syliin <3 Mä en malttaisi odottaa omaa vauvavatsaa, rakastan olla raskaana ja kannan sen kasvavan vatsani ylpeydellä ! Tosin ihan helppoja raskauksia ei ole mulla ollut, onneksi aika kultaa muistot...