"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja täällä Yks joka on tullu raskaaksi yhdestä keskeytetystä kerrasta(joka oli myös AINUT yhdyntä koko kierron aikana!) ja siitä todisteena nyt reipas poika :) Eli kyllä keskeytetylläkin voi raskautua,mutta masentavana aijon nyt olla myös :/ Mullahan kans tuli ruskehtavaa vuotoa tässä kierrossa,mutta sitten ne menkat alkoikin jotenkin ihmeesti etukäteen vaikka aina ollu niin päiväntarkka kierto :( Toivotaan että sulla ois kyse tuosta ensin mainitsemastani,eli raskaudesta :)
 
Rakastava äiti mikä kp teillä oli se yhdyntä ja milloin oli ovis?

Jos nyt alkaa oireita ettiä, niin tissit arat kuten aina oviksen jälkeen. Tosi kuuma olo niikuin muutenkin välillä loppukierrosta. Toi vuoto oli sinänsä jännän väristä. Kun se oli vaalean ruskeeta. Ei sellasta ruskeeta tuhruvuotoa mitä tulee ennen menkkoja. Tää todennäköisyys olla raskaana on niiiiiin pieni, tuskin olemassa oleva. Olis kyllä ihana päästä Nyytikkii sun kanssa odotuspuolelle:love:. Kierrotkin aika samassa :rolleyes:
 
Mä oon nyt ollut ihan hiljainen vaikka oonkin lueskellut teidän kuulumisia, etenkin Nyytikkii on niin jännässä paikassa että on pakko olla pitämässä peukkuja! :) mäkin näin tuossa jotain ja oon vielä huono bongailee noita haamuja!

Kiitos kaikille tsempeistä <3 <3
Annimaria me ollaan oltu yhdessä 3 vuotta, ei olla alotettu yrittämistä vielä ja minä kuumeilin enimmäkseni yksinään, mut en oo mitenkään painostanu. Kunhan puhun vauvakuumeesta, yksi keskustelu tosissaan käytiin siitä että koska olis aika mut sen enempää en oo sitä inttäny että jo pitäisi. Olen 25 ja mies 23.

Tilanne on nyt se sama että ollaan tauolla, mulla on ihan tyhjä fiilis. Vieläkin vaikee käsittää miten puskista se tuli, kun me oltiin niin onnellisia. Mä tosiaan toivon et tauko tekis hyvää ja palattas yhteen entistä vahvempina. On vaikee uskoo että löytäsin ketään mulle sopivampaa, niin hyvin osuttiin yhteen.
 
Nyt tulee ensin omaa napaa,nimittäin mulla tuli tänään jotain maha tuntemuksia(pieniä kipuja) ja ajattelin että nyt Se raskaus oireiden keksiminen taas alkaa.No oltiin ulkona lasten kans useampi tunti kun niin hyvä ilmakin,niin eiköhän mua ala yhtäkkiä palella ihan kauheena.Tultiin sitten kotia niin mittari näytti 37.5 ja yhä viluinen olo ja poskia kuumottaa.Mietin että oonkohan nyt raskautunut,tai toivon sitä kovasti,mutta luulen enempi että tulin ihan vaan kipeäksi.Vasta kyllä olin sairaana,mutta meillä on osa lapsista yskässä ja nuhassa niin suuri mahdollisuus että saan uudelleen jonku taudin.Kyllä tässä silti toiveet nyt heräs :) Rasittavaa vaan jos nyt jonku sairauden takia luulen turhaan olevani raskaana...tippuu Sitte taas korkeelta.

Jos tuo lämpö nyt enempi nousee,niin sitten saan varmaan unohtaa raskauden mahdollisuuden? Eikai Se kovin korkeelle voi nousta raskauden takia?En tiiä...vähän on ehkä kurkkukin jännän tuntonen että voi olla et sekin tulossa kipeeksi,ni sittehän Tää ois taas joku flunssa :(

Nyytikkii aijotko testata vielä huomenna tai parin päivän päästä? En oikein puhelimella nää toista viivaa tai Sitte just jonku hailun.Toivotaan että seuraavaan testiin ois tummentunut <3

Tanja keskeytetty kerta oli suurinpiirtein ovulaation aikaan.En muista enään tarkkaan,mutta saatto olla vaikka ovulaatio päiväkin.
Kyllä olin ihmeissäni kun autossa tuli yhtäkkiä paha olo.En ollut ees tajunnut ajatella raskauden mahdollisuutta.Testi tehtiinkin muistaakseni hetimiten kun tais olla jo menkkojen alkamispäivä just Sillon tai ainakin melkeen.
 
Ellieamanda vasta dpo10.. Aika huonot fiilikset vaan sen takia että se haamu tuli jo, joten aika outoa että se vaan lähti pois sitten :(

rakastava äiti tosi hyvältä kyllä kuulostaa sun oireet! Ja en tiiä milloin teen testiä tai teenkö edes..
 
Nyt pitää kirjottaa tästä kun on alkanu tuntua ihan kummalliselta! Mä heitin ehkäisyrenkaan pois siinä vaiheessa kun mies alkoi puhua tästä tauosta vaikka olin pitänyt sitä vasta viikon, ajattelin etten tarvii ylimääräsiä hormoneja tähän ainakaan enää. Kevyt tyhjennysvuoto tuli. Kaks päivää sen loppumisesta iski tosi kovat puoli päivää kestäneet menkkakipumaiset alavatsan kivut. Sinä päivänä sekä seuraavana satuttiin sit vielä harrastamaan seksiä asioita selvitellessä... Ja mä aloin jälkeenpäin miettiä et hyvänen aika olikohan se ovulaatiokipua!:eek:

En osaa selittää sitä oikein muullakaan. Yleensä en ovulaatiota pahemmin tunne, mut rengashan sitä myös estää, ehkä nyt kun pidin vaan viikon enkä laittanut uutta (ja sen edellisenkin laitoin myöhässä) se pääsi tapahtumaan. Ja arvatkaa, nyt sit 4-5 päivää myöhemmin mun ihan alavatsassa on ihan ennenkuulumattomia särkyjä ja poltteita jotka tuntuu välillä nivusissa ja selässä ja tuolla alhaalla myös. Oon mä ennenkin oireita kuvitellut mut nää on vahvempia. Rinnat on myös kipeet, mikä on kyllä tavallista joka kierrossa.

Toki tää kaikki voi johtua vaan siitä et oma hormonitoiminta käynnistyy. Mut kyllä mun mielikuvitus ja näköjään toiveetkin lähti laukalle... Oonkohan ihan järkevä o_O
 
Ellieamanda täällä toinen joka miettii omaa järkevyyttään ;) Voithan sää varmaan ollakkin raskaana :) En tuosta ehkäisyrenkaasta tiedä että miten käyttäytyy....onko Se hormonaalinen ehkäisykeino? Eli voisko pois otettaessakin vielä hetken ehkäistä hormoonien jäädessä elimistöön? Miten sun mies reagois raskauteen nyt? Ilmoitteleppa miten käy :)
 
Rakastava äiti näissä keskusteluissa joutuu kyllä varmaan yks jos toinenkin välillä kyseenalaistamaan järkevyytensä :D rengas on hormonaalinen ehkäisykeino, mutta tuossa kohdassa ei kyllä pitäisi vaikuttaa. Vaikee vaan ennustaa mitään ovulaatiota heti lopettamisen jälkeen ja vielä kesken lopetettuna. Nää voi kaikki hyvin johtua vaan oman hormonitoiminnan palautumisestakin! Vaikee sanoo mitä mies sanois, mä antaisin sille silti nyt sitä tilaa mitä se haluaa, toivottavasti se päättäis lopulta viisaasti tai sitähän toivon nyt joka tapauksessa. On me monesti puhuttu et jos vahinko kävis niin sit otettais se todellakin vastaan, mut tietty tää tilanne on nyt vähän mutkikkaampi.
 
Ellieamanda, aikas jännä tilanne, aika usein kyllä kroppa saattaa tasoittua hetken ehkäisyn jättämisen jälkeen, oiskohan sitä..tai sitten tosiaan raskauden alkua :)

Mä näin selkeästi Nyytikin aamun testissä kaksi viivaa ! Toivotaan että vahvistuu jahka päivät etenee :)

Rakastavan äidin oireet on kyllä myös lupaavia, kunhan tietäisi sitä raskautta eikä flunssaa/kuumetta :/

Omassa navassa on edelleen tuo mies intopiukeena :D monet keskustelut käyty/sivuttu raskautta ja vauva-aihetta. Periaatteessa varmaan voisi jo jättää pillerit pois, kun menee hetki että keho tasoittuu, mutta pitää vielä jutella. Tosin juteltiin jo että jos n.vuoden päästä voisin jäädä kotiin vauvan ja tuon oman pienimmän kanssa..että kohtahan sitä voisi oikeasti lähteä väkertämään vauvaa :p

Mulla on syys- ja talvivauvoja kaikki kolme, ja en osaa oikein asennoitua mahdolliseen kesävauvaan, tietenkin tervetullut olisi jos nyt kesävauva tässä hetikohta ilmoittelisi itsestään :)
Mutta oon tykännyt eniten olla kesällä kunnolla raskaana, helppoa olla isonkin vatsan kanssa keveissä vaatteissa ja sitten syksyllä verhota se vastasynnyttänyt kroppa taas enempiin vaatteisiin.. Eli jos saa valita niin syyskuun vauva :D mutta koska vauvakuume ei kysele, niin aivan se ja sama koska se laskettu aika on, kunhan saa vauvan syliin <3 Mä en malttaisi odottaa omaa vauvavatsaa, rakastan olla raskaana ja kannan sen kasvavan vatsani ylpeydellä ! Tosin ihan helppoja raskauksia ei ole mulla ollut, onneksi aika kultaa muistot...
 
Ellieamanda minä jännitän täällä sunkin puolesta :) Onko mikä olo nyt?

blomma Minäkin rakastan raskaana oloa ja kesällä oon myös nauttinut kovasti siitä ettei tarvi kauheasti vaatetta.Talvivauvoja oottaessani en aina tuntenut oloani niin hehkeäksi ku omien vaatteiden jäädessä pieneksi,jouduin kovalla pakkasella pukeutumaan miehen toppahousuihin ja takkiin ;) ..ne ei todellakaan istuneet mun päälle,ku oon lyhempi,hoikka ja mies taas lihaksikas ,harteikas :) Siksi en mielellään olisi talvella viimeisillni kun vaatetus ahistaa ;) Toinen asia talvivauvan kans on ulkoilu.Niin mielellään kun sitä ylpeänä lähtisi pukkailemaan vauvaansa vaunuissa,niin joutuukin Eka oottaan 2viikkoa että saa ulkoilla ja sittekään ei pääse ulos jos kauheet pakkaset. Mutta ei mulle oikeesti oo niin tärkeetä Se että vauva syntys just kesällä.Oishan Se kiva,siksikin että sitten ei tulis niin pitkää ikäeroa pienimmille,mutta muuten ihan sama.Kaikki vuoden ajat on hyviä vauvan saamiseen :) Talvivauvan kans tuli ainakin "pesittyä" rauhassa kotona,mutta kesävauvan kans vois haluttaa lähtä sinne sun tänne jos nätti ilma on....tai sitten ei.Jälkivuodon kans ei haluta lähtä minnekkään.

Oma olo on nyt omituinen
Sairautta veikkaan edelleen ku kurkku yhä outo(ei vieläkään oikein kipeä) ja aivan kuin turvoksissa,nuhakin tuli...mutta jänniä mahakipuja nyt ja kauhea pissahätäkin oli aamulla.Pissatti niin että mahaan ihan sattui.Voinhan olla raskaanakin,mutta luulen olevani ainakin sairaana.Toisaalta en edelleenkään usko olevani raskaana,kun tuolle kuumeellekin löytyi syy.Nyt lämpö tippunu 36.5 mutta on yhä kuumeinen olo.Normaalisti mulla siis 36.3 Vaikka sanotaan että ihmisen lämpö vaihtelee,ni en kyllä muista koskaan mulla olleen muuta lukemaa mittarissa kuin 36.3,paitsi sairaana ja raskaana ollessa.

Nyytikkii Mites siellä?
 
:LOL:hihihii voi että sitä on pöhkö :eek: Kävin kurkkiin taas odotuspuolella ja olin ihan mielissäni kun "meidän toukokuisten" pino oli jo perustettu:ROFLMAO: Siinä muka mietin että nuiden kans jaan sitten raskaus aikani ja toivottavasti monen muun täältä tutummasta pinosta,kunnes tajusin etten ehkä ole raskaana enkä pääse toukokuisiin vaikka kuinka haluan:ROFLMAO::LOL: Joo eihän se oikeesti oo hauskaa jos ei raskaudu,mutta huvittaa kun haaveet on jo nyt näin lähteneet liitämään vaikka eka yrityskierto menossa.

Mulla pienimmät katsoo lasten ohjelmia,tai no yksi heistä vielä nukkuu ja isot on mummolassa joten saan aivan rauhassa hetken haaveilla ja taidanpa vähän taas katsella vauva tavaroita ja vaatteita nettiliikkeistä:whistle:
 
vielä pikaisesti...minäkin toivoisin voivani olla ihan näiden omien kanssa(ilman hoitolapsia)tuossa vuoden päästä syksyllä kun pikkupoikani aloittaa esikoulun:love: Minkä ikäinen blomma sulla on nuorin? Meillä nuorin täytti just 1v11kk mutta toiseksi nuorin on kohta 5v joka siis ensi syksynä eskarin aloittaa
 

Yhteistyössä