Blomma ihana kun mies on nuin innokkaana vauva asiassa mukana
Nyytikkii Silloin kun minulle ne kaksi alkiota siirrettiin,niin kyllä minä toivoin että kumpikin kiinnittyis
Nytkun tiedän että mies ei yöllä avuksi nouse,niin en uskalla toivoa kaksosia.Ois ihan liian rankkaa hoitaa yksin 2 vauvaa yöllä,kun yhdenkin hoitamisessa on työnsä.Ja sitten synnytys huolettas kaksosraskaudessa myös,koska haluan synnyttää alakautta ja pelkään leikkaukseen joutumista ja tupla synnytyksessä vois sekin tulla eteen.Sitte vielä se raskaus aika luetellaan vissiin aina riskiraskaudeksi kun kahta oottaa?
Mulla kaveri menetti kaksoset joita odotti(en vieläkään tiiä tarkkaa syytä,ku oltiin enempi tekemisissä silloin ihan nuorena,ni en tietysti pahoitteluja enempää alkanut asiasta puhumaan viestejen välityksellä).Sitte tiiän lapsuus maisemista myös yhen perheen joilla toinen kaksonen kuoli mahaan.Eli en minäkään kaiken rankkuuden takia enään erityisesti toivo kaksosia.Jos niitä alkasin oottaan niin toki oisin siitäkiin onnellinen,mutta tulishan siinä tuplahaastetta.
Mulla on nuorempana ollut myös monet kaksos hoitolapset ja heidän äideillään raskaus ajat menneet ihan hyvin.Elämäkin kaksosten kanssa näytti sujuvan hirmu hyvin,kun tietyt rutiinit oli elämässä.Yhdet nuista kaksosista on kyllä yhä niin lähellä sydäntä vaikka alkavat ollaa jo täys ikäsiä(kyllä mää oon vanha!!
...paitsi nuita kyllä aloin hoitamaan jo nuorena tyttöjä n.11vuotiaana ku asuivat naapurissa)
Tyhmää kyllä ku on nyt ihan Sellanen olo ettei tärpännyt.Kovasti kun toivoin ettei ainakaan kolmea vuotta tulis pienimmille ikä eroa.Sitte se viimekiertokin meni hukkaan ku mies alko perääntyyn niin jotenkin kauhea harmitus päällä että jos nyt ei onnistakkaan pitkään aikaan.Kesävauvakin ois tosi kiva,kun meillä ei yhtään kesävauvaa oo ja aina oon vähän haaveillut että ois helppoa järjestää kesällä syntyneen lapsen juhlat pihalla.Kevätvauvakin kelpais siis erittäin hyvin
Joten toivon yhä että olisin nyt heti paikalla raskaana
Ja ehkä nuo oireet ei edes vielä voi alkaa vaikka raskaana oisinkin kun ovulaatio oli just