Nyytikkii EIKÄ
Eihän nuissa näy nyt ees haamua? Mitä ihmettä se eilinen testi valehteli
Miljoona halausta sulle!!!!
Ei varmasti nyt lohduta nyt yhtään mikään,mutta sää voit olla niiiiiiin onnellinen jo vaikka kuukauden tai kahden päästä(tiiän tuntuu nyt ikuisuudelta),jos uusi hoitokierto tuottaa tulosta.Niin mullekkin kävi että eka kerralla ei onnistanut,mutta toisella onnisti.Ei se sillon eka kerralla lohduttanutettä joskus ehkä onnistaa,mutta voi kun oisin tiennyt
Ja silloin kun meidän kesä "vauva" (lääketieteen mielestä tuossa vaiheessa tietysti vielä alkio)kuoli kohtuun,niin mua ei niinku pätkääkään lohduttanut se että myöhemmin voin raskautua uudelleen ja kaikki mennä hyvin.Mutta niin vaan 3kk siitä ja olin niin maailman onnellisin alkaessani odottaa viidettä pikkuistamme
Nyt vaan kovasti uskoa siihen että kyllä se vauva teillekkin vielä tulee
Millon sulle siis alotetaan se uusi hoitokierto? Olikos se eilinen testi muuten just se pahamaineinen josta oot saanu ennenkin vääriä tuloksia?
Minä oon testannut niillä apteekin omilla ja ne on ainakin mulle aina näyttänyt oikein.Yhden ainoan kerran muistan sillon lapsettomuusvuosina näyttäneen haamuplussaa ja kuitenkin alkoi menkat,mutta saattohan se olla vaikka aikanen keskenmeno.
Voimia vielä!!! Me ollaan täällä sun tukena