"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Oi! :) onnea älyttömästi blomma :) <3

annimaria siis haluaako sun mies alkaa nyt yrittämään? :)

nyytikkii hieno homma,että uusi ihana koti on löytynyt :) ja muutenkin niin hyvälle kuulostaa lähiajan suunnitelmat...koiranpentu <3 ja ulkomaanmatka ja tietysti Se vauvakin <3 Me käytiin kesäkuussa 2 viikkoa Kreikassa ja niin nautittiin.Koko perhe haaveilee jo uudesta matkasta,mutta saadaan sitä ihanuutta aina ootella aika kauan,ku ei pysty isoja summia laittaan kuukaudessa säästöön.

Oma olo on jännä.... Mahassa tuntuu joltain jännältä.Alaselkä kipuilee hieman vasemmalta,lämpö 36.7 mutta ei enään sairas olo.Ja vähänkö ois ollut jo tänään huono olo.No nämä voi olla kyllä ihan muita normaaleja "vaivoja" joita en ees ajattele muulloin kuin nyt kun seuraan koko ajan merkkejä raskaudesta :) ärsyttävääkin vähän,koska jos en oo raskaana,niin ne menkat harmittaa kahta kauheammin.
Pitäs kai vaan ajatella etten nyt tullut raskaaksi,niin ois paljon helpompi sitten ilahtua jos menkat ei yllättäen alakkaan tai jos alkaa niin pettymys ei ois niin suuri.Eipä tälle vaan voi mitään että seuraan nyt olotilaani tarkemmin ja kun kerran lämpökin nousee ja mahaa nipistää niin kyllä mun ajatukset laukkaa niin vinhaan jo vauvassa :)

Mustavalo oispa mahtavaa jos sinäkin(ja me muutkin) olisit nyt raskaana :) Täälä on niin hyvä porukka ja kaikki tuntuu jo niin tutuille että vaikka tietysti odottajiin haluan kovasti,niin tuntuu jo valmiiksi vaikealle jättää jossain vaiheessa tämä ryhmä.Mutta onhan tässä vielä toivoa että täältä vois vaikka moni siirtyä toukokuisiin :) ja jos sitten ne muutkin perässä,jotka ei vielä yritä?

plussatuulia nyt vaan meille kaikille!

Nyytikkii kuvaa aina ku testailet...vaikka sitten jo huomenna jos et malta odottaa ;) Ainiin ja kysyit mikä kiertopäivä menossa..mulla ovulaatio oli noin ma tai ti eli nyt siitä vasta neljäs tai viides päivä menossa.Eli ei vielä tarvis olla oireitakaan,mutta mulla vaan on..keksittyjä tai ei ;)

rakastava äiti no joo kyllä se vaan on vaikeaa olla ajattelematta tai kuulostelematta omaa kehoaan kun tietää että raskauden mahdollisuus on ja niin toivoisi niitä oireita.. Ja vaikka kuinka mäkin olen koittanut himmailla ja ajatella että ei saa vielä innostua niin kyllä se pettymys on vaan suuri jos ei raskaana olekkaan! :/ Täytyy tietty toivoa ettei joudu pettymään..

Mullakin ollut tänään vähän huono olo, ei kyllä oo mitään menkkakipuja vielä tullut mutta nivusia kyllä on särkenyt jo monta päivää. Tai välillä tulee sellaisia pistelyitä molemmille puolille. Ja oon kyllä ihan tulikuuma, nytkin mies tuossa sängyssä vaikeroi kun oon kuin patteri, pitäisi kuulemma sohvalle mennä nukkumaan :D

Aamulla varmaan testailen taas niin laitan sitten kuvaa :)

Rakastava äiti en tiedä, se on niin monesti takunnu tän asian kans, että ei tiiä koska se oikeesti suostuu :D perjantaina kyllä keskeytti vielä, mutta tässä kierrossa ovulaatiokin kerkesi mennä, että seuraavassa kierrossa sitten näkee uskaltaako oikeasti tulla loppuun :D
Pidän sulle peukkuja!! Meinasitko testata ennen ku menkat pitäs alkaa? :)

Nyytikkii kuulostaa kyllä sun oireet lupaavalta :)

Annimaria Meillä on yhet juhlat pari päivää ennen menkkojen alkua,ni jos ihan selviä oireita tulee,niin Sitte vois testata ennen juhliin menoa.Toisaalta en varmaan joka tapauksessa juo siellä alkoholia kun lapset tulee ainakin alkupäiväksi mukaan ja autolla mennään.Jollei sitten jäädä iltaa istuumaan ja pyydetä lapsille hoitaja illaksi/yöksi.Mutta mieluiten olisin juomatta ja raskaana :)
Toivotaan,että sun mies nyt suostuu alkaa yritämään:)

nyytikkii odottelen testitulosta innoissani :) Toivotaan parasta!

Taas tuntuu huonolle ololle,mutta yö unet jäi niin lyhyeksi ja on joskus ennenkin tuntenu itteni huonovointiseksi kun oon joutunut herään ihan liian aikasin ;) En oo aamuvirkkua tyyppiä.Illalla sängyssä tunsin ihan selvästi mahan jomottelun.Mitä lie Se tarkoittaakaan :)

• Tykkää
Reactions: annimaria93
Nyytikkii Ihanaa että muutatte pian :). Onneksi kaikki meni tällä kertaa hyvin! ♡
Sun oireet on kyllä tosi lupaavia ;). Ja mä nään tossa ekan kuvan rfsu:ssa viivan, ja onko siinä myös väriä? Ainakin vähän siltä näyttäisi :)

Blomma onnea! :love:Ihanaa!

annimaria toivottavasti nyt pystyisitte hyödyntämään sen tulevan oviksen :)

Rakastava äiti sullakin niin lupaavia oireita ;). Voi kunpa ne meinais sitä :love:

En mä tiiä.. Tein vielä yhden prehcheckin kun ajattelin että jos tuo oli viallinen ja kyllä tähän tuli haalea haalea haamu taas. Ajattelin että jos tekisin parin päivän päästä testin, keskiviikkona vaikka jos ei menkkoja näy :) Sitten on jo virallinen testipäiväkin. Mitäs sulle kuuluu tanja?

Nyytikkii voi harmi ettei ollut vahvistunut :( Mutta kyllä oon näkevinään kuitenkin kummassakin haamun? Voihan Se olla että jonkin päivän päästä vahvistuu <3 Nyt pitää varmaan jaksaa vaan ootella joka ei oo helppoa :( Millon sulla pitikään menkat alkaa vai oliko Se niin että sulla on epäsäännöllinen kierto?

Mun olo on yhä lievästi huonovointinen.En tiiä kuvittelenko ku just ois vasta mahdollinen hedelmöittyminenkin voinut tapahtua.Mahatuntemuksia on myös.Lämpö vaan ei enään oo ollut tänään koholla.Tuntuu että Se seilaa nyt ees taas.Välillä on matalammalla kuin yleensä ja välillä sama kuin yleensä,mutta ei oo enään noussut tälle aamua normaali lämpöä ylemmäs.

Nyytikkii Odotan innolla sun keskiviikon testiä :barefoot::love:

Eipä mulle ihmeempiä kuulu :). Vuotoa ei oo enää tullu. Menkkojen pitäis alkaa torstaina tai viimeistään perjantaina. Toivottavasti vähän aikaisemmin, kun meillä on se kylpyläreissu ens viikon alkupuolella :).

Rakastava äiti mulla on ollut epäsäännöllinen kierto, mutta dpo14 on keskiviikkona. Toivotaan että olisi teillä tärpännyt <3 Ei kannata huolestua vaikkei oireita vielä paljoa olisi, sulla on niin aikaiset päivätkin :)

Tanja hmm olipas outo vuoto sitten :eek: Mukavaa reissua teille <3

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Niin ja tuolla himotestaajat ketjussa on enemmän mun testeistä kuvia, en viitsi enkä jaksa pommittaa niitä tänne ettei tää koko ketju oo täynnä mun testien kuvia kun ne ei periaatteessa tänne kuuluisi :ROFLMAO: Sieltä siis näkeepi jos jotain kiinnostaa..

Nyytikkii Kävin kurkkimassa :D. Ihan selkeet viivat siellä näkyy :love:! Ja näyttäis vahvistuneen :barefoot:. Mä en malta oottaa kahta päivää sun testiäs :barefoot:!!!

Mulla vissiin toi keltarauhanen kutittelee vasemmalla puolella :D. Tuntuu hassulta, tekis mieli raapia, mutta kun ei se auta :ROFLMAO:

Niin en tiiä näkyykö siellä vaan viivanpaikkoja tai jotain.. Jos nyt sit keskiviikkona ei oo vahvistunut niin sitten on kyllä pakko luovuttaa oikeasti. Koska jos perjantaina jotain näkyi niin pakko sen on siinä ajassa tummua jos on tummuakseen..

Mut mäkään en malta oottaa et jos teillä olis tärpännyt ;) :D !!

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Kyllä noitten viivojen on nyt pakko tummua! ♡ Mähän sain sillon maximissaan noin vahvan viivan kun oli ovulaatio :). Tuskin viivanpaikat noin hyvin kuvissa näkyy :)
Niin pidän peukkuja! Toivon niin kovasti että tulis selkeä plussa keskiviikkona <3

Naureskelen täällä vaan omille "oireilleni" joita ei oikeen ookkaan:D. Raskaana en oo ja piste:ROFLMAO:. Täysin mahdotonta :p. Mä kyllä järkyttyisin jos muka olisin. Ei mitkään siittiöt voi elää noin pitkään. Kaikki sotis sääntöjä vastaan. Ovis on viimeisenä limapäivänä, joten se oli yli viikko sitten pe ja edellinen seksikerta ilman ehkäisyä, keskeytetyllä sitä edellisenä la:)

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/ymmarra_kuukautiskiertosi

Aloin tässä miettimään että meinataanko tossa artikkelissa oviksen jälkeen olevaa limaa valkoiseksi voidemaiseksi vai limatulppamaiseksi? Kun mulla on ihan tosi venyvää se lima ennen tota sitkeämpää
...mietin että oonko aina luullut väärin. Ja ovis olis ollu jo ennen noita limatulppia :eek:. Womanlogin mukaan mitä oon merkinny, niin vahvimmat ovisoireet oli sillon maanantaina o_O. Se hirveä selkäkipu jne(n)

Anteeks vielä omaanapaa näin paljon :/. Mietin ku eihän ne siittiöt siinä limatulppamaisessa sitkeässä voi kauhean hyvin liikkua :D
Vaan tietty siinä juoksevammassa?:rolleyes: Ääh nyt alkaa tää toiveajattelu :ROFLMAO:. Mut jos ovis olis ollu aikaisemmin niin menkkojen pitäis alkaa jo huomenna tai ke :)

//Mä oon aina laskenu sen kierron alun siitä kun näkyy verta, niin jos se "tiputtelu"päivä lasketaan kp1, niin mulla oli ovis 18.8 womanlogin mukaan ja huomenna pitäis menkat alkaa... eli tänään kp28

Viimeksi muokattu:
Tietty saa tanja omanapailla niin paljon kuin lystää! :) Minähän se täällä oon omaa napaani tuijotellut vähän liikaakin :ROFLMAO:

Mutta niin sitä juoksevaa limaahan just tulee sen takia että ne simpat pystyis paremmin liikkumaan ja elämään siellä. En kyllä tiiä mitä tossa artikkelissa meinataan. Mutta hei mieti miten jännää jos sulla olis ollut 18 päivä ovis kun mulla oli 17!!! :D Jos molemmilla olis tärpännyt <3 haha se olis kyllä jo aika lailla liian hyvää ollakseen totta :LOL:

Se olis ihanaa :love:!♡ Harmi ettei olla vielä samalta paikkakunnalta:p. Oltais päästy samaan paikkaan synnärille:D
Sä nyt todellakin saat omanapailla niin paljon ku haluat! Se on nyt teidän vuoro saada pienokainen!:love:<3

Mä en nyt tiiä mikä päivä niitä menkkoja odottelen :ROFLMAO:. Jos pe ei ala niin sitten testiä kehiin vaikka la aamusta ;). En kyllä usko että toi sitkeä lima kovin hedelmällistä olis(n). Ennemminkin tappolimaa :ROFLMAO:. Ne parat jää siihen loukkuun:p

Yhteistyössä