Oi!
onnea älyttömästi blomma
<3
annimaria siis haluaako sun mies alkaa nyt yrittämään?
nyytikkii hieno homma,että uusi ihana koti on löytynyt
ja muutenkin niin hyvälle kuulostaa lähiajan suunnitelmat...koiranpentu <3 ja ulkomaanmatka ja tietysti Se vauvakin <3 Me käytiin kesäkuussa 2 viikkoa Kreikassa ja niin nautittiin.Koko perhe haaveilee jo uudesta matkasta,mutta saadaan sitä ihanuutta aina ootella aika kauan,ku ei pysty isoja summia laittaan kuukaudessa säästöön.
Oma olo on jännä.... Mahassa tuntuu joltain jännältä.Alaselkä kipuilee hieman vasemmalta,lämpö 36.7 mutta ei enään sairas olo.Ja vähänkö ois ollut jo tänään huono olo.No nämä voi olla kyllä ihan muita normaaleja "vaivoja" joita en ees ajattele muulloin kuin nyt kun seuraan koko ajan merkkejä raskaudesta
ärsyttävääkin vähän,koska jos en oo raskaana,niin ne menkat harmittaa kahta kauheammin.
Pitäs kai vaan ajatella etten nyt tullut raskaaksi,niin ois paljon helpompi sitten ilahtua jos menkat ei yllättäen alakkaan tai jos alkaa niin pettymys ei ois niin suuri.Eipä tälle vaan voi mitään että seuraan nyt olotilaani tarkemmin ja kun kerran lämpökin nousee ja mahaa nipistää niin kyllä mun ajatukset laukkaa niin vinhaan jo vauvassa
Mustavalo oispa mahtavaa jos sinäkin(ja me muutkin) olisit nyt raskaana
Täälä on niin hyvä porukka ja kaikki tuntuu jo niin tutuille että vaikka tietysti odottajiin haluan kovasti,niin tuntuu jo valmiiksi vaikealle jättää jossain vaiheessa tämä ryhmä.Mutta onhan tässä vielä toivoa että täältä vois vaikka moni siirtyä toukokuisiin
ja jos sitten ne muutkin perässä,jotka ei vielä yritä?
plussatuulia nyt vaan meille kaikille!
Nyytikkii kuvaa aina ku testailet...vaikka sitten jo huomenna jos et malta odottaa
Ainiin ja kysyit mikä kiertopäivä menossa..mulla ovulaatio oli noin ma tai ti eli nyt siitä vasta neljäs tai viides päivä menossa.Eli ei vielä tarvis olla oireitakaan,mutta mulla vaan on..keksittyjä tai ei