"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Siis nyt jos en oo raskaana niin on kyllä pikkasen aito valeraskaus ;) Tänään on ollut jo niin älyttömän huono olo,että melkeen vapisin paniikissa kun mietin että entä jos nyt tuleekin kaksoset,kun näin aikasten tuntuu oireita.Ei nyt ihan oksentaa tarvi,mutta jos tätä vauhtia olon huononeminen jatkuu niin oksennan varmaan jo parin päivän sisään.Pääkin tuntuu vähän kipeälle,finnejä tulee(mulla ei yleensä niitä juurikaan oo muutako alkuraskaudessa...eikä niitä ainakaan Tuu näin montaa kerralla)ja tuon mahakivun kyllä tuntee ihan selvästi.menkkamaiselta kivulta nyt tuntunut,mutta menkkojen Pitäs alkaa vasta ensi ti :) Ihan innoissani oon nyt näistä oireista enkä ihmettele nyytikkii sun testailua yhtään nimittäin mulla on täysi työ pitää itteni pois apteekista raskaustesti hyllyltä ;) mitäpä Se vielä auttas,ku eipä Se vielä varmasti näkyis joten täytyy sinnitellä ainakin viikon loppuun.

Tosi vahvoja oireita mulla tuli yhessä raskaudessa jo tätä aijemmin..hetimiten ovulaation jälkeen(paitsi onhan ovulaatio voinut olla tietämättäni aijemminkin)ja ne oli niin vahvoja että olin ihan 100% varma että oon raskaana.Nyt en ihan niin varma kyllä oo,mutta hei taas mahaa nipistelee...mua niin jännittää :)

Jännätä täytyy kyllä nyt teidän muidenkin puolesta :) Toivotaan moooonta plussaa tälle kuulle!
 
No joo on se aika korkea. Voi helvetti toivottavasti mulle ei taas pukkaa pissitulehdusta.. Oireet vähän tuntuu siltä että vois olla tulossa :cautious: Mies heti intoili että se on nyt raskausoire :D Vedän tässä puolukoita että menis ohi..

Meinasitko tanja testata ollenkaan ennen menkkoja? :sneaky:
 
:D En mä voi mitään et nolottaa :oops:. Ja kun on vaan semmonen fiilis että en oo raskaana. Mutta noita testejä on kuitenkin tosi kiva tehä :ROFLMAO:. Hauskaa ajanvietettä tuo testin tuijottaminen :p
oikeesti?? :eek: Mulle tulee vaan semmonen olo että aijaa huijaa ja tekee tuohon jonkun häivähdyksen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Oi että mä niin toivon että sä plussat kunnolla nyt! ♡
Apua jos se vaikka kiinnittyi mulla pe tai la kun tuli sitä vaaleanruskeeta vuotoa lauantaina, niin siitä on vasta 2-3 päivää. Eli ei ihme että ei näkyis vielä oikeen mitään :)
Jännä juttu jos kummatkin ollaan eikä kuitenkaan sitä ite uskois:p.

Niin negakierroissa oon ollu silleen että nyt mä kyllä olen niin raskaana!:whistle: :ROFLMAO:

Kyllähän mulla on välillä jotain nippailua ollu kun kumartuu tai ajaa pyörällä:)
 
No niinpä mähän sanoin että kuulostaa ihan kiinnittymisvuodolta!! Mieti olisit yhen päivän vaan mua eellä <3 :) Mäkin oon aina ollut niin raskaana että huh, sit kun menkat alkaa niin kaikki oireet vaan vessanpöntöstä alas :D
 
Oi olis niin ihanaa olla yhtä aikaa :love:<3
Voidaan vertailla oireita jne :love::barefoot:
Jännää:barefoot:. Tosi hassua kyllä kun on jo asennoitunut siihen etten oo:D. Eipä ainakaan pety niin pahasti jos ne menkat alkaa:).

Tänään ku imuroin niin tuli vähän semmonen lievä menkkamainen jomotus. Vieläkin aavistuksen verran.
 
Yääk huono olo jatkuu,jes :) ...voikohan Tän vaan kuvitella :) Mullahan on ollu Sillon lapsettomuus aikana keksittyjä oireita tai Sitte ihan jotain normi tuntemuksia oon laittanu raskauden piikkiin ka Sitte valitettavasti tuota pahoinvointia on lievänä ollut ennen menkkojen alkua ilman raskautta joten mietin että onko Tää taas sitä.Mutta mitä ihmeitä nuo maha tuntemukset sitten on vai onko nekin jotain tavallisia mitä en oo vaan aijemmin tajunnut ajatella.

Eikä tarvii yhtään hävetä testailua...mulla haluttaa yhä enempi alkaa testaamaan nyt heti :) Mutta yritän nyt oottaa vaikka ainakin lauantaille ja jos oireet pahenee ni Sitte saatan testata silloin tai jopa pe.

Miehelle en oo näistä mun oireista maininnut sanallakaan,mutta ehkä vois tänään mainita että on aika huono olo :)

Hirvittää kyllä että JOS oon nyt raskaana,niin mahtaa tulla rankka oksentelu raskaus jos jo nyt on näin huono olo.Tän olon huomaa kyllä joka ikinen hetki.Sellanen ällötys olo ja ruokaa syödessä tuli selvästi mieleen että pian Tää voi muuttua semmoseksi että juoksen vähän väliä vessaan kesken ruokailun oksentamaan.

Mulla lämpö yleensä aina sen 36.3(paitsi sairaana),mutta nyt ihmeesti seilaa.Tänään taas ollut myös siellä 36.5,mutta enään ei tosiaan oo viluinen olo..onkohan Se nyt sitten huono merkki,ku yleensä oon ihan jäässä alkuraskauden :( Tai Sitte voi olla että Se vilunen olo tulee kunnolla vasta raskaushormoonien kunnolla noustessa.

voi apua ku näin oon jo "raskaana" ja Sitte jos en oikeesti ookkaan???!!!

Nyytikkii ja muutkin jotka epäilevät olevansa raskaana,mullasta vuotoa teillä nyt tulee? Mulla loppui Se ovulaatio lima vuoto(venyvä) jo lähes heti ku oli luultavasti ovulaatio päivä,mutta nyt on tullu sellasta paksumpaa vähän kellertävää,mutta ei paljoa.

Eikös raskaana yleensä limakalvot oo kuivat.mutta en kyllä muista miten alkuraskaudessa
 
Hyvältä kyllä kuulostaa sun oireet <3! Ihanaa olis päästä yhdessä toukokuisiin.. Mulla tulee sellaista kosteusvoidemaista vuotoa aika paljon. Tai siis ei oo mitään kuivaa kautta kyllä ollut ollenkaan mikä kuuluis kai olla oviksen jälkeen.
 

Yhteistyössä