"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Rakastava äiti toivotaan parasta!! Meillä on vissiin ihan sama kierto, ku ovis oli samana päivänä, ja menkat alkaa samana päivänä :D ja vieläpä samanlainen tilanne, keskeytetty yhdyntä oviksen aikaan, ja mies laittaa hanttiin :cautious: kyllä mä uskon, että jos on tärpännyt, niin miehesi varmasti ihan hyvillä mielin asian ottaisi :)

Mulla on nilkat ihan älyttömän turvoksis, ja armoton väsy ollu koko päivän.. Mutta masutuntemukset on vaihtunu enemmän menkkoja enteileviksi :( en tiedä uskaltaisko testata pe aamuna jos huomenna hakis testin? Mikähän olis paras testi, kun testaa päivää ennen menkkoja? Olis vaan kiva varmistaa ennenku menkat alkaa, ettei tipu niin korkeelta, ku täs on alkanu jo toivoa elätellä.. :/
 
Kun aijaa.comiin lataa kuvan, sen kuvan alle tulee kohta missä on jotain "foorumille 1 foorumille 2" jne, kopsaa se linkki siitä foorumille1 kohdasta ja liitä sellaisena tänne :)


Annimaria testaa vaan, kyllä se pettymys tulee jos menkat alkaa joka tapauksessa.. Toivotaan nyt kovasti että ei ala :love: Mieti kun teillä olis tärpännyt ja nyt mulla olis vklp ovis niin mentäis melkein ihan samoilla viikoilla <3 Tai olisit mua 1-2vko edellä mutta silti!
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
erica87 onnistui ja minä nään haamun. Mikä kp/dpo sulla on meneillään? Taisi se vuotelu todella olla kiinnittymisvuotoa! Voi vitsi, uskaltaako jo onnitella? :) :)

Minä oon jo monen viikon ajan lueskellut teidän kirjoituksia täällä. Ite oon enemmän kirjoitellu tuolla esikoisten haaveilijoissa ja vauva vuodelle 2016. Mut saiskos tännekin tulla kirjoittelemaan?
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
erica tohon eteen kun kirjoittaa www. niin aukee! Ja ihanaa siinähän on viiva! <3 Varovaiset onnittelut :love:

Paputoive tietty saa tulla tervetuloa! :)

annimaria nyt kun ericakin sai haamun niin saatatte/saatetaan päästä samaan ryhmään! Oisko se nyt huhtikuiset vai mikähän :rolleyes: Ja tanjakin sinne ehtisi hyvin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Erica87 minä en saa tuota kuvaa avattua,mutta ihanaa kun plussasit :) toivotaan nyt vaan että vuoto loppuu <3 kaveri vuoti omassa raskaudessaan useaan otteeseen kun sillä oli joku hematooma? Mutta raskaus sujui muuten hyvin siihen saakka että täysiaikainen vauva syntyi.Nyytikkii ja muutkin: mun vuoto paheni ja joka vessakäynnillä pönttö ihan punaisena joten kyllä nämä menkat on :( Nyt kyllä aijon alkaa painostamaan miestä :) vaikka vahva fiilis nyt siitä etten saa sitä suostuun.Ahistaa vähän nyt tämä että miksi ihmeessä menkat alko näin paljo aikaisemmin...vaikka mun menkat alkaa aina tarkalleen.Olikohan ovulaatiokin sitten vähän aiemmin ja mitenhän tässä kierrossa....
 
rakastava äiti eikä :( Voimia sinne! Kunpa mies suostuisi vihdoin..

Nyt on lääkärissä käyty! Ja vihdoin ehkä meidän onni on alkanut kääntymään.. :)
Lääkäri katsoi ultralla onko mitään tapahtunut ja yksi folli oli lähtenyt kasvamaan. Se oli kaksi kertaa isompi kuin muut, mutta ei vielä valmis irtoamaan. Nyt jatkan piikittelyä samalla annoksella tiistaihin asti ja sit ultrataan taas ja luultavasti sit pistetään irrotuspiikki! :)

Niin helpottavaa kuulla, että lääkärikin oli positiivisin mielin ja sanoi että ensiviikolla on varmaankin ovis. Ja onneksi ei ollut enempää kuin yksi kasvanut ja kivaa että näin pienikin annos tehoaa muhun jeee! :rolleyes: Kohdun limakalvokin oli kasvanut hyvin (mulla se on kyllä luonostaankin ilmeisesti mainio), joten jos ovis saadaan aikaan niin ainakin olisi alkiolla hyvät paikat kiinnittyä!:love:
 
Erica87 :love: ihanaa! Onnea <3. Vahvistumista !

Nyytikkii oi ihanaa!! Vihdoin jotain hyvää! :love:. Kovasti tärppionnea!

Paputoive tervetuloa :)

Rakastava äiti pahoittelut menkoista:(

Annimaria93 kunpa olis tärpännyt:love:. Laita heti kuvaa huomenna;)

Nyt me saadaan tänne plussa-aalto!!!:ROFLMAO::love::love::love::barefoot::barefoot:<3

Mä en usko et on mitään mahiksia tässä kierrossa. Ovis olis ens viikon ti tai ke. Mies on nyt ollu parisen päivää oudolla tuulella. Tosi ärsyyntyneen oloinen. Suuttuu ihan yhtäkkiä jostain turhasta :unsure:. En tiiä mikä sitä on vaivannut. Ei suostu puhumaan asiasta vaan äyskäsee jotain:(
 
Tanja12 opas ikävää kun mies kiukuttelee :( toivottavasti rauhoittuu pian. Jos se miettii tätä vauva-asiaa ;)

Mulla loppu nyt se vuoto :)tai ei ole ainakaan tänään tullut. Mietin että teen uusintatestin huomenna vai vasta la ku menkkojen pitäis alkaa. On enää yksi testi kaapissa.
Kävin vähän kurkkii huhtikuisissa mut en vielä uskaltanut liittyä :D
 
minä kans ilmoittaudun tähän ketjuun,kun näin hyvä ketju tehty.mulla sellanen tilanne että tänään jätin pillerit pois ja kuumeillu olen jo pidemmän aikaa(poden kroonista vauvakuumetta:)).meillä on jo 7 lasta ennestään ikähaarukalla 3-15v. ja pitkään olin sitä mieltä että ei meille enää lapsia mutta sieltä se vaan salakavalasti iski vauvakuume takaisin vaikka vastaan olen yrittänytkin välillä harata.mies kyllä meillä ihan innoissaan tästä minun kuumeilusta,joten sillä ei mitään sitä vastaan että lisää mukuloita tulee.
muista olen tullut raskaaksi melko nopeasti katotaan miten nyt käy.pitää vaan yrittää olla yrittämättä liikaa.
 

Yhteistyössä