"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja pidän peukkuja! :)

erica sullekkin peukkuja! Ja kivaa reissua teille :)

annimaria mäkin selailin kokoajan yrityksen alussa vaunuja ym.. :D Mun anoppi näytti tänään sellaisen babynestin minkä se oli tilannut! :ROFLMAO: Hän siis tietää meidän yrityksestä ja on hieman innoissaan...

condevil voi ei pahoittelut negasta! :( Toivotaan että ensikierrossa sitten. :) Toi menkkojen odottelu on kyllä ihan tylsää touhua!

Mulla pissatulehdus parantunut jo, ai niin unohdin aloittaa tänään ovistestailun :D Ehkä voisin kohta tehdä ekan testin. Mies vie huomenna aamulla sen spermanäytteen ja torstaina sitten on jännät paikat kun on seurantaultra ja kuullaan sen siemennestekokeen tulokset! :confused::p
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Mustavalo ehkäisyn jätimme pois viime Jouluna ja sen jälkeen tjottailtiin/oltiin välillä keskeytetyssä yhdynnässä, toukokuussa alettiin kunnolla aktiivisesti ovistestien kanssa yrittämään mutta mulla huomattiinkin heti pco joten luomusti en lapsia voi saada.
 
Oi että on yhtäkkiä huono olo, oksettaa :sick:. Menkkoja ei näy...masua vähän nippailee. Kävin jo ostamassa parin kpl paketin apteekin testejä:whistle: niin ja naama on täynnä finnejä :cautious:, voi kyllä johtua kaikista herkuista mitä oon nyt syöny:oops:
 
Viimeksi muokattu:
Mä en nyt ymmärrä tota miestä:cautious::D. Sanoin eilen miehelle että mua stressaa kun menkat ei oo alkanu (enemmänkin stressaa tää epätietoisuus :D) ja se sano hymyssä suin, että olisit käyttäny ehkäsyä:eek:. Siis täh!!??:ROFLMAO: Yritin kysellä että milloin sit tekisin sen testin. Mies kysy että paljonko mulla on menkat myöhässä ja sanoin et piti jo alkaa tänään. Se vastas että mikä kiire sitä testiä on tehä kun ne on vaan puol päivää myöhässä ja onhan sulla ennenkin ollu:X3::D:ROFLMAO:

Niin ja onhan tässä aikasempina päivinä kun oon yrittäny kertoa että oon ehkä raskaana, sanonu miehelle että entä jos menkat ei tuu. Mies sano "sitten ne ei tuu" :D.
Mä en nyt kyllä ymmärrä mun miestä:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Muoks ja testin teko varmaan venyy...riippuu miehestä. Varmaan viim perjantaina teen sitten :)
 
No pitäis! Iik jänskää! :rolleyes: Mies kävi just antamassa sen spermanäytteen, torstaina sitten siellä ensikäynnillä julkisella saan kuulla tulokset. Jännittää kauheasti, toivottavasti ei olis siittiöissä mitään vikaa.. :unsure: Tuntuu, että joka kerta lääkärillä käytyä saa vaan huonoja uutisia.
 
Toivottavasti ei tule huonoja uutisia! <3 pidän kovasti peukkuja että kaikki olis kunnossa!(y)
Sitten kun tuut raskaaksi niin aattelitteko kertoa heti vanhemmillenne ja sisaruksille? :).
mä en varmaan moista salaisuutta pystyis kauaa perheeltä salaamaan :D
 
Niinpä toivotaan :(
No siis anopille ja siskolle on ainakin pakko kertoa kun he tietävät tästä meidän vauvaprojektista jo :) Miehen isän puolelle kerrotaan varmaan vasta kun maha alkaa näkymään, samoin muille sukulaisille.(anoppi ja appiukko eronneet siis) Miehen isälle olis ihan kamalaa selittää esim. keskenmenosta, koska hän ei oo mikään maailman empaattisin ihminen.. Omille vanhemmillekkin kerromme varmaan vasta tyyliin varhaisultran jälkeen. :)
 
Nyytikkii niin joo eihän se todellakaan ole sitten kiva mennä kaikille kertomaan, jos käy huonosti :(. Me varmaan mennään sen mukaan mitä mies aattelee :). Te meette sitten varhaisultraan yksityiselle? Saiko sitä julkiselle mitenkään (siis se rv7 ultra )?

Mustavalo kiitos! ;)
 
Tanja varhaisultraa ei ilmeisesti saa julkiselle eli sit se on vasta joskus rv12. Tietääkseni varhaisultran voi tehdä jo joskus rv6? En oikein tiedä vielä kun en oo raskaana koskaan ollutkaan :D

Mustavalo kiitos peukuista :)

Tein äsken nyt ekan ovistestin ja jeeee se näytti negaa! :ROFLMAO: Mulla siis ollut pcon vuoksi ongelmana, että ovistestit näyttä koko kierron ajan plussaa hormonien vuoksi ja nyt näköjään tässä kierrossa ei näytä! :) Eli nyt voin luottaa sitten siihen että kun on se plussa ovistikussa niin se on oikeasti ovis. Jihuuu! Pienet on ilot mulla hei:p
 
Tosi huisia jos nyt oikeesti oot :) Mutta kyllähän siis sinne yksityiselle esim terveystaloon voi vaan mennä milloin haluaa :D Tai siis tietenkin jos esteenä on raha niin sitten ei.. Hinta on ilmeisesti kaupungista ja paikasta riippuen 60-250€.
 
No on joo, jostain paikoista tietääkseni saa ainakin jonkun pienen kelakorvauksen. Itse tuskin pystyn olemaan käymättä siellä varhaisultrassa :D Toisaalta en tiedä pääsisinköhän joskus sitten ton lapsettomuuspolin takia vaikka sinne johonkin ilmaiseen tai edulliseen varhaisultraan, tuskin.

Voi ei toivottavasti ei ala menkat!
 
Vielä kramppaa vähän. Ja nyt on päivän aikana tullu siteeseen vähän ruskeaa vuotoa. Vessassa käydessä paperiin jää vähän punaista väriä :(. Toivottavasti ne ei nyt alkais ja tää vuoto olis harmitonta :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän tuhruttaa. Tulee oikeastaan vain pyyhkiessä vessareissuilla. Masu on vähän kipee :(. Ei ole onneks vielä alkanu se normi vuoto. Teen testin heti huomenna ja jos on positiivinen soitan heti neuvolaan. Kunpa ei oo mitään pahaa tässä vuodossa :(
 
Kyllähän alkuraskaudessa on ihan normaalia vuoto menkkojen aikaan, toisaalta oon taas lukenut et ruskea vuoto saattaisi viitata kohdunulkoiseen.. Mutta enemmän "hyviä" kokemuksia oon alkuraskauden vuodoista lukenut kuin huonoja. Laita sit heti kuva testistä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Tosi huonosti on tullut tänne kirjoiteltua, olen kuitenkin päivittäin teidän juttuja lukenut :)

Tanja12: hui jännät paikat! Toivotaan että kaikki on mainiosti. Mäkin jännäilen täällä sun huomisia tuloksia, hassua miten tää tarttuu ;):)
 

Yhteistyössä