"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Rakastava äiti:kuulostaa kovin tutulle tuo nukutushärdelli. Samaa mietin välillä itekkin et onko sitä mitä järkee tehä lisää tähän rumbaan mutta onneksi oo enenpi tunteella kun järjellä ajatteleva. ;)
Pottailu ei oikein ota onnistuakseen, tekee kyllä pissat jos kerkee viedä mutta oma-aloitteisesti ei mee, paitsi illalla kun pitäs pysyä sängyssä. :D aamulla viimeksi ilmoitti ettei pissaa ikinä pottaan vaan haluaa että pissi on pippelissä koko ajan..

Tanja12: kyllä minäkin olin testissä jotain näkeväni vaikka yleensä noissa epävarmoissa missä muut jotain näkeekin en oo mitään huomannu. Peukkuja että siellä tosiaan olisi uusi elämä alkanut!(y)
Mustavalo: toivotaan et saadaan nuo miehet suostuteltua siihen viidenteen, voi taas sitten hetken vannoa että tää on sit viimenen ;)

Mies tosiaan eilen illalla taas antoi pientä toivoa kun kattelin vaunuja ja sanoin et nykyään saa näköjään ostettua rungot ja muut vermeet erikseen, tuumas et ala sitten ostella jo rengas kerrallaan niin saattaa olla vaunut kasassa enne vauvan tuloa. Sitten kun illalla kysyin et tehtäskö vauva, niin sano vaan et nyt hetikö.:p
Mähän olen kerenny pinnasänkyä vaille kaikki myydä eteenpäin,niin varma olin ettei meille ennää lisää lapsia tule.
Tosiaan täällä mukavan rento porukka ja ihana saada vertaistuke kuumeilijoilta vaikkei oo päässy ite edes yrittää. :love:

Pitänee yrittää tuo pienin tainnuttaa unille ettei nukahtais illalla autoon kun lähdetään hakemaan meille hamsterivauvaa.:love:
 
Hirveesti ootte taas kirjotellu sillä välin ku töissä olin :D

Tanja12 mä nään jotain tossa testissä. Toivottavasti vahvistuu :)

rakastava äiti ihana ku isommat lapset auttaa :) Saat välillä nukkua pitempään kun isot vahtii pieniä.

annimaria93 nyt vaan ovista hyödyntämään :)

Mustavalo hienoa jos teilläkin aletaan pien yrittämään :)

Nyytikkii joo mä oon kans välillä vaivihkaa ostellu vauvanvaatteita ja laittanu ne salaa tyttöjen vanhojen sekaan :D

kairan teilläkin mies ilmeisesti suostunut alkaa yrittämään, hienoa! :) Mä kans oon antanu paljon vauvankamoja pois. No pääsen shoppailemaan uusia :) Pinnasänky meillä oli mutta se on tuolla varastossa menny rikki ni pitää ostaa uusi. Meillä on makkarissa mustan sävyinen sisustus ni oon koittanut etsiskellä jo valmiiksi mustaa pinnasänkyä :)

Täällä taitaa ovis olla ihan nurkilla. Limaa tulee paljon ja ovistestin viivakin suht vahva jo. Tänään ja huomenna heilutellaan peittoja, jospa se riittäisi :)
 
Erica87 nyt tärppionnea ;)

Mä oon katellu hirveesti jo pinnasänkyjä, vaunuja jne :D. Mieheltä oon kysyny saanko ostaa edes yhden potkupuvun, mutta ei käyny :unsure::ROFLMAO:

Pitää varmaan kohta käydä testikaupoilla ;). Jos huomenna testaan niin ei sit riitä ens viikolle :whistle:
 
Siitä meidän taloasiasta muuten.. Tää myyjä on nyt sit valehdellut tästä asiasta jollekkin tutulle lakimiehelleen ja tästä on tehty nyt ihan meidän syytä. Kuulemma hänellä olisi oikeus vaatia meiltä korvauksia, vaikka tää myyjä on itse meille ja välittäjälle valehdellut..
Tuntuu niin pahalta kokea tällaista vääryyttä, mutta ilmeisesti on vaan pakko antaa asian olla. Onneksi molemmat tiedämme kumpi on valehdellut ja kumpi puhunut totta, sydämessään hän varmaan tuntee piston kun asiaa ajattelee.
Pakko vaan ajatella että välillä näköjään paha ei todellakaan saa palkkaansa. Ei jaksa enää edes itkettää.. :(
 
Jep.. Ja kun me ei todellakaan olla tehty mitään väärää. Kyllä täytyy ihmisen olla ahne, että alkaa rahan takia valehtelemaan noin ympäri kyliä. Onneksi ei tarvitse enää olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä! Huh jos oltais se talo tältä ostettu ja olis löytynyt jotain hometta sieltä.. Olis varmaan saanut senkin jotenkin meidän syyksi! :D

Parempi vaan unohtaa ja kääntää katse tulevaisuuteen, eiköhän siellä valoa vielä joskus näy ;)
 
Nyytikkii Ei voi olla todellista! :mad:. Että kehtaa:eek:. Kyllä teillä nyt pitäis vaihtua toi epäonni onneen!!! <3

Mulla alko äsken vuotamaan ihan yhtäkkiä verta nenästä:eek:. Ei onneks kestänyt kun joku parisen minuuttia. Mulla on lapsena vuotanut tosi helposti mutta nykyään max kerran vuodessa. Eipä oo kyllä varmaan yli vuoteen tätä ollu.

Muoks ja nyt alko tosi vahvat menkkakivut o_O. Samanlaiset mitä on just joku pari tuntia ennenku vuoto alkaa
 
Kiitos kaikille lohdutuksista <3 Jep onhan tämä elämä välillä epäreilua :(

Tanja mikä dpo sulla nyt olikaan? Olisko se eilinen kipu voinut olla kiinnittymistä? :) Silloinhan testissä ei näy vielä varmaankaan mitään.
 
Aa okei, kiinnittyminenhän tapahtuu yleensä joskus 5-7 päivää hedelmöittymisestä joten ei sekään oikein ihan siihen osu.. Hmm, toivottavasti ei menkat alkaisi :( Eikös sulla viimekierrossakin alkanut menkat "liian aikaisin", tai siis luteaalivaihe oli aika lyhyt?
 
Noniin hyvä toivotaan et maanantaina näkyis jotain jo :)

Ei mulla oikein mitään oireita oo ollut, enkä oikein nykyään enää ees kuulostele niitä oireita :D Tuntuu vaan siltä ettei mun ees tarvitse, lääkäri sit kuitenkin ens torstaina kertoo et onko ovis tulossa/tuleeko ollenkaan/meni jo. Se on kyllä aika mahdotonta että se olisi mennyt jo ennen sitä ultraa, kun mulla ovis on aina aika myöhään nykyään pitkien kiertojen vuoksi ja otin ne lääkkeetkin vahingossa liian myöhään.

Täytyy toivoo et siellä ultrassa näkyypi hyvä folli ja saisin vaikka sen irrotuspiikinkin sitten :)
 
Joo tuleehan siitä ja mä oon niin monta kiertoa kytännyt sitä ovista ja kirjannut päivittäin oireet ja tuntemukset ylös et en oikeesti enää vaan jaksa :D Parempi antaa lääkäreiden ja luojan haltuun tämä homma kun eipä tähän oikein itse mun tilanteessa voi vaikuttaa.

Hmm en kyllä valitettavasti nää alemmassa mitään :/ Mutta vielä voi tulla näkyviin sit maanantaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
:love::love:Tämä on kyllä ihana paikka kun saa tosiaan sitä vertaistukea ja pystyy muutenkin käymään täällä tunteitaan ja ajatuksiaan läpi tulematta tuomituksi :) Nyt sitä kyllä tarvisikin nimittäin illalla laskeskelin että nyt ois varmaan oikea aika tehdä se "tyttö" ja herättelin mieheni lasten nukahdettua ja oikein mielellään hän heräsikin,mutta hommat loppui siihen että mies keskeytti yhdynnän juuri ennen siemensyöksyä?!? :mad:Arvatkaa vaan suutuinko... Painelin suihkuun ja olin ihan ihmeissäni miksi teki nuin ja just nyt ku ois parhaimmat mahikset raskautua.Mietin että eikö sittekään oo valmis vauvaan ja jos on laskeskellut mun ovulaatio ajan,mutta jokatapauksessa aivan ääliötä leikkiä mun tunteilla,kun kuitenkin lähipäivinä ollaan oltu kaks kertaa loppuun asti:censored::confused: En tiiä...nyt oon niin vihainen että meillä loppuu koko seksielämä jos ei tuolle eiliselle löydy selitystä tai jos tuo jatkuu.Mietityttää sekin että onhan se sitä lastakin kohtaan väärin jos se ei sitä haluakkaan ja oisin raskautunut jo niistä aikaisemmista kerroista:confused::confused::confused::confused::confused: Oon kyllä niin ihmeissäni.Vielä ei oo asiasta ees juteltu kun illalla olin NIIN vihanen ja aamulla nukuin kun mies lähti töihin. kairan: ihanan päättäväinen teidän pikkumies :) Meillä 1v vetää ittensä ihan kaarelle välillä ku potalle koitetaan nostaa ja väkisillä ei tietenkään laiteta,niin sitten vaan ootellaan että kerkeekö mennä potalle ennen kuin lirahtaa:ROFLMAO: yleensä viimeistään silloin juoksee potalle kun lirahtaa jo vähän lattialle,mutta välillä kerkeää juosta siihen niinkin ajoissa että kaikki tulee pottaan.Kotona pidänkin mahdollisimman vähillä vaatteilla että potalle ois helppo mennä.Vessa/pottakassi on ollut mainio apu tuohon potalla pysymiseen(joka meillä ei kyllä oo nyt ollut pitkään aikaan käytössä:whistle:).Se on sellanen vetoketjullinen suuri meikkipussi johon oon kerännyt kaikkea pikkukrääsää esim jotain hese leluja ym. ja sen saa tosiaan vain potalla istuessa.Ollut yli huippu just harjoittelun siinä vaiheessa missä lapsi ei millään malttas istua potalla sitä vähääkään aikaa että pissa tulee:) Täytys ehkä täydentää vähän vessakassia niin jos se sais tytön taas istumaan potalla hetken pidempään ;) Minä kyllä kans ajattelen tätä vauva asiaa nyt enempi tunteella kuin järjellä,mutta saa nyt nähä mitä tuo mies ajattelee,kun siitä ei tosissaan ota nyt selvää(n) erica87: täällä ois kans nyt ovulaatio lähestymässä laskujen mukaan ja nyt myös tullut kirkasta ja venyvää vuotoa. Tanja12: mulla nenäverenvuotoa ollut raskauksien aikana vaikkei muuten ikinä vuoda.

Nyytikkii: oon pahoillani tuon asuntoasian suhteen.Kuulostaa ihan painajaiselle,mutta tosiaan onneksi että ostanut taloa,kun siinä selkeesti jotain vikaa on.Oikeuttahan tommoisissa asioissa kuitenkin toivoisi saavan ,mutta ymmärrän täysin jos ette jaksa alkaa muutenkin varmasti raskaassa elämäntilanteessa ehkä pitkääkin tappelua käymään läpi asian suhteen.voimia:love:
hmm....taidan lähtä lasten kanssa ulos ja valmistaudun illan keskusteluun miehen kans ja mahdollisiin "pakkeihin" :(
 
rakastava äiti olipa outoa mieheltä. Eikö teillä kuitenkin nyt aloitettu yritys? Toivottavasti saatte puhuttua ☺

Nyytikkii toivottavasti olis hyvä folli ja saisit irrotuspiikin. Pidän peukkuja (y)

Tanja mä en valitettavasti nää noissa testeissä mitään :( mut ehkä muutaman päivän päästä :)

Eilen talleteltiin ja tänään sain vahvan viivan ovistestiin ja kyllä mun mielestä plussa on. Täytyy illalla vielä hurmata tuo mies ;)
 

Yhteistyössä