Tämä on kyllä ihana paikka kun saa tosiaan sitä vertaistukea ja pystyy muutenkin käymään täällä tunteitaan ja ajatuksiaan läpi tulematta tuomituksi
Nyt sitä kyllä tarvisikin nimittäin illalla laskeskelin että nyt ois varmaan oikea aika tehdä se "tyttö" ja herättelin mieheni lasten nukahdettua ja oikein mielellään hän heräsikin,mutta hommat loppui siihen että mies keskeytti yhdynnän juuri ennen siemensyöksyä?!?
Arvatkaa vaan suutuinko... Painelin suihkuun ja olin ihan ihmeissäni miksi teki nuin ja just nyt ku ois parhaimmat mahikset raskautua.Mietin että eikö sittekään oo valmis vauvaan ja jos on laskeskellut mun ovulaatio ajan,mutta jokatapauksessa aivan ääliötä leikkiä mun tunteilla,kun kuitenkin lähipäivinä ollaan oltu kaks kertaa loppuun asti
En tiiä...nyt oon niin vihainen että meillä loppuu koko seksielämä jos ei tuolle eiliselle löydy selitystä tai jos tuo jatkuu.Mietityttää sekin että onhan se sitä lastakin kohtaan väärin jos se ei sitä haluakkaan ja oisin raskautunut jo niistä aikaisemmista kerroista
Oon kyllä niin ihmeissäni.Vielä ei oo asiasta ees juteltu kun illalla olin NIIN vihanen ja aamulla nukuin kun mies lähti töihin. kairan: ihanan päättäväinen teidän pikkumies
Meillä 1v vetää ittensä ihan kaarelle välillä ku potalle koitetaan nostaa ja väkisillä ei tietenkään laiteta,niin sitten vaan ootellaan että kerkeekö mennä potalle ennen kuin lirahtaa
yleensä viimeistään silloin juoksee potalle kun lirahtaa jo vähän lattialle,mutta välillä kerkeää juosta siihen niinkin ajoissa että kaikki tulee pottaan.Kotona pidänkin mahdollisimman vähillä vaatteilla että potalle ois helppo mennä.Vessa/pottakassi on ollut mainio apu tuohon potalla pysymiseen(joka meillä ei kyllä oo nyt ollut pitkään aikaan käytössä
).Se on sellanen vetoketjullinen suuri meikkipussi johon oon kerännyt kaikkea pikkukrääsää esim jotain hese leluja ym. ja sen saa tosiaan vain potalla istuessa.Ollut yli huippu just harjoittelun siinä vaiheessa missä lapsi ei millään malttas istua potalla sitä vähääkään aikaa että pissa tulee
Täytys ehkä täydentää vähän vessakassia niin jos se sais tytön taas istumaan potalla hetken pidempään
Minä kyllä kans ajattelen tätä vauva asiaa nyt enempi tunteella kuin järjellä,mutta saa nyt nähä mitä tuo mies ajattelee,kun siitä ei tosissaan ota nyt selvää
erica87: täällä ois kans nyt ovulaatio lähestymässä laskujen mukaan ja nyt myös tullut kirkasta ja venyvää vuotoa. Tanja12: mulla nenäverenvuotoa ollut raskauksien aikana vaikkei muuten ikinä vuoda.
Nyytikkii: oon pahoillani tuon asuntoasian suhteen.Kuulostaa ihan painajaiselle,mutta tosiaan onneksi että ostanut taloa,kun siinä selkeesti jotain vikaa on.Oikeuttahan tommoisissa asioissa kuitenkin toivoisi saavan ,mutta ymmärrän täysin jos ette jaksa alkaa muutenkin varmasti raskaassa elämäntilanteessa ehkä pitkääkin tappelua käymään läpi asian suhteen.voimia
hmm....taidan lähtä lasten kanssa ulos ja valmistaudun illan keskusteluun miehen kans ja mahdollisiin "pakkeihin"